da var du 3 eller noe sånn?Gratiss . Målet er vel å komme rundt den samme plassen som sist mnd om jeg for tid. Men vanskelig når det skjer så mye rundt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da var du 3 eller noe sånn?Gratiss . Målet er vel å komme rundt den samme plassen som sist mnd om jeg for tid. Men vanskelig når det skjer så mye rundt![]()
Er i sengfår se når jeg sovner
N på slutten så hadde hodet så langt ned at de vrikket nakken hennes. for tidligere kontroller var hodet festet, men brått løst. så viste det seg når jeg fødte at det var nakken. ikke rart jeg kjente henne dytte fra og dytte seg ut daEn sparka ned og en sparka opp. En smule ubehagelig ja![]()
Nei det går ikkeDet kan det, men da kan ikke alle legge seg..
Må nå målet jaKjipt å komme så nært og ikke klare det.
Uansett hvor steng eller ei Tamara er så er det 10 000 som er målet.
God natt!Da var det kveld her. God natt![]()
Jeg er veldig spent ja... Og hvis mange begynner å legge seg snart...Jeg var litt usikker en stund, men det ser ut til å kunne gå
Men ikke med goooooood margin tror jeg
(og når skal jeg løsrive meg nok til å spise?)
Nå må du spise!!!Jeg var litt usikker en stund, men det ser ut til å kunne gå
God natt og sov godtDa var det kveld her. God natt![]()
Hvordan er formen din foresten? Blitt noe bedre?Ikke godt å si
Natta sove godtDa var det kveld her. God natt![]()
Godt jeg ikke er alene![]()
tissepause![]()
Er det lov ? Ha med mobilen på dotissepause![]()
Yes har detHvordan er formen din foresten? Blitt noe bedre?
Hehe. Merkelige unger av og tilN på slutten så hadde hodet så langt ned at de vrikket nakken hennes. for tidligere kontroller var hodet festet, men brått løst. så viste det seg når jeg fødte at det var nakken. ikke rart jeg kjente henne dytte fra og dytte seg ut da![]()
Hva er nebbing??har nok ul kontroller nå selv. går til en hos gyn og en hos sykehuset, men de setter opp time med 5-6 uker mellom så veldig fornøyd og har ikke flere jm kontroller enn normalthadde hver uke med N. men hadde jo nebbing fra uke 24 så fikk fødselsangst og sånn
Mat må man da ha!Jeg var litt usikker en stund, men det ser ut til å kunne gå
Håper du har gjort det nå?ja, og hvor lenge er det siden jeg klagde på det? Du er 20 min bak så.... jeg bør snart steke meg egg da?
Så bra vurderer sterkt å finne meg en lader snart er nede på 5 %Vesla våknet så fikk bært henne i seng så fant meg en lader her jeg ligger å ammer