Så herlig<3<3Full fest i magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig<3<3Full fest i magen![]()
Nå har jeg mista følelsen i lille fingeren min... litt for mye prating på bv![]()
Æsj, så dumt daVel, "vi har egg dersom du vil steke deg egg, jeg skal ikke ha noe nå" var liksom ikke heeeeeeelt det jeg håpte på. Satsa på at han ville ha mat jeg, og laga til meg når han først holdt på
Det er nemlig det. Jeg kjenner jeg er trøtt selv.Spørs hvor mange som legger seg i løpet av den neste timen.
Hehehehe. Kjenner ut som Lillemor er på vei ut innimellom ogsåbra serier alle sammen![]()
gjett om! <3 han kommer jo ikke ut uten at det er åpning så han får bare prøve seg lille luringen![]()
Først må den bli lyst ut, så får jeg seNår skal du søke da?![]()
Ja,, og jeg prøver heller se greys![]()
Har hatt troen i hele dag jegJeg har i alle fall mer tro nå enn for en time siden
Skal krysse fingrene jegFørst må den bli lyst ut, så får jeg se
masse lykke tilSå spent på kontroll i morgen hos hs.
hehe huff da..men godt du bidrar og kjekt å skravleNå har jeg mista følelsen i lille fingeren min... litt for mye prating på bv![]()
Har faktisk blitt 150 den siste timenDet teller godt emd det
takk for detmasse lykke til![]()
jeg begynte seriøst å presse fordi det ble sånn pressefølelseHehehehe. Kjenner ut som Lillemor er på vei ut innimellom også![]()
Vet du hvordan vi ligger an?Jeg har i alle fall mer tro nå enn for en time siden
Jeg henger 20 minutter bakJEg henger langt etter tror jeg
jeg begynte seriøst å presse fordi det ble sånn pressefølelse![]()
Lureste jeg har gjort i kveldHaha, sikkert lurt![]()