Hihi...du må legge en plan![]()
Vel, "vi har egg dersom du vil steke deg egg, jeg skal ikke ha noe nå" var liksom ikke heeeeeeelt det jeg håpte på. Satsa på at han ville ha mat jeg, og laga til meg når han først holdt på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...du må legge en plan![]()
fine bilder av fin prinsesseÅåååå fikk smakebiter fra fotograferinga i dag Vis vedlegget 170229Vis vedlegget 170230
Ja, det er utrolig godtNam.nam.:-D
Godt å hørevi gir oss ikke!!
Det liker viHolder på ;-)
Bare å hoppe i detVet det, og må det i kveld for passer den ikke må jeg kjøpe ny i morgen
Haha. Jeg føler man aldri kommer inn her ordentlig. Man må bare.. slenge seg på et stedfår skravle her inne og heller sjekke til snuppa om henne sover etter hvert![]()
lese meg litt bakover da så jeg kanskje kommer meg inn i samtalen her![]()
Blitt litt stille her på jobb også så jeg har da fått inn noen titalls innlegg![]()
Likte fargen godt nå til vårenSå fin![]()
Sant nokDa holder du deg iallefall våken![]()
Vi hadde ikke den muligheten vi...Nei tok det som en fordypning siste året på høyskolen![]()
Går unna her nå synes jeg.
Jeg henger iallefall ca 30 innlegg etter hele veien![]()
Oi, overtrøtt jente eller???hun sover ikke enda![]()
Det går unna jo![]()
Nydelige snuppa diÅåååå fikk smakebiter fra fotograferinga i dag Vis vedlegget 170229Vis vedlegget 170230
Haha, sikkert lurtJeg har byttet tlf siden den andre var treg![]()
Yes det er detKoselig dag det![]()
Dette blir ikke noe problem!!Marginalt fortere 186 mot 182 innlegg, og bare drøyt 1800 igjen!"
ja jeg må jo stå på hvis jeg skal søke på sjefen sin stillingBra det da![]()
på trommeøvelseSkal dere noe gøy i morgen?
Tusen takkfine bilder av fin prinsesse![]()
Ja det var flaks :-DDet var det. Særlig siden hun sovetn uten pupp nå. Digg.