Natta sove godtAppen min har hengt seg opp.. Tar kvelden. Natta damer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta sove godtAppen min har hengt seg opp.. Tar kvelden. Natta damer!
God nattAppen min har hengt seg opp.. Tar kvelden. Natta damer!
Sitter og leker mann...Sitter å gasser meg på glutenfrie muffins med noe sjokoladefyll og kanelbollerHadde mye glutenfritt på et supermarked her
![]()
Håper virkelig detJatusen takk
Håper at snart etter ett år at han får rett behandling !!
Hvorfor ikke??Neida det gjør du ikke
Høres ut som du koser degSitter og leker mann...
Var så varmt her inne at jeg tok av med genseren (sitter i bare BH'n), har en øl i en hånd og dipper potetgull med den andre
Haha okei !haha ja. matmoms selv jeg så blir neppe sjokkert
Bra du koser degSitter å gasser meg på glutenfrie muffins med noe sjokoladefyll og kanelbollerHadde mye glutenfritt på et supermarked her
![]()
Er nok vi som var raskeDu og U er kjapp, eller vi er treig?
Da klarer de ikke utfordringenHvorfor ikke??![]()
Nam namSitter og leker mann...
Var så varmt her inne at jeg tok av med genseren (sitter i bare BH'n), har en øl i en hånd og dipper potetgull med den andre
Nei skal ha våkenattEr det sengetid snart?
haha herligSitter og leker mann...
Ha ha ja lykke til med detNei skal ha våkenatt![]()
Haha, det hadde jeg glemtHehe! Husker den gangen jeg skrev her at jeg ble vekka fra luren min av at feieren kom på døra. Da var det en viss Ronja som lurte på om han i det minste var kjekk..haha
Høres i grunn bare ut som meg en bra kveld det derHaha okei !
Spiste først resten av middagen, så resten av drage egga jeg kjøpte i stad, en bolle med popcorn og en krokan rull, ølblir vel mere sjokolade etter hvert haha
Er vel ikke detIkke rart det da![]()
skal du ?Nei skal ha våkenatt![]()
Er litt småsulten ! Da går alt nedHøres i grunn bare ut som meg en bra kveld det der![]()
Det er barnsligNei det går ikke![]()
Høres ut som du koser degSitter og leker mann...