schnuppa
Forumet er livet
Goood mornings til dere snupper... Endelig min tur til å starte en skravlings...
Ja her sitter jeg å venter å at min samboer skal bli ferdig på konsert
. Er litt irritert for jeg må hente ham på toget.. Og jeg er så kjempe trøtt. Blir det tatt hensyn til??? Nope.. Holder meg våken ja.. Takk skal du ha!!! [:@][:@][:'(][:'(]
Er litt sur å gretten nå jenter ( sorry ikke meningen).. Men det er fordi jeg er super sliiiten... Han kunne ha rukket et tidligere tog, men plutselig skulle en nabo( som jeg kun vet hvem er) Sitte på og han var så treig så de nådde ikke det toget[&:][:@][:'(] Hallo, jeg sitter her høygravid med sååå mye mangel på søvn.... Grrrrrrrrrr
Er ikke en jævla taxisjåfør heller!!! ÅÅÅ må vente en hel time på at de kommer...
Tusen takk kjære gode samboer...

Han skal nok få høre det og kjenne det....

Vel ha en fin søndagsmorgen jenter[:D][:D] Er nok bedre humør neste gang jeg logger meg på...
Lykke til alle fødende...
KLem fra sura[;)]
Ja her sitter jeg å venter å at min samboer skal bli ferdig på konsert
. Er litt irritert for jeg må hente ham på toget.. Og jeg er så kjempe trøtt. Blir det tatt hensyn til??? Nope.. Holder meg våken ja.. Takk skal du ha!!! [:@][:@][:'(][:'(]Er litt sur å gretten nå jenter ( sorry ikke meningen).. Men det er fordi jeg er super sliiiten... Han kunne ha rukket et tidligere tog, men plutselig skulle en nabo( som jeg kun vet hvem er) Sitte på og han var så treig så de nådde ikke det toget[&:][:@][:'(] Hallo, jeg sitter her høygravid med sååå mye mangel på søvn.... Grrrrrrrrrr
Er ikke en jævla taxisjåfør heller!!! ÅÅÅ må vente en hel time på at de kommer...
Tusen takk kjære gode samboer...

Han skal nok få høre det og kjenne det....

Vel ha en fin søndagsmorgen jenter[:D][:D] Er nok bedre humør neste gang jeg logger meg på...
Lykke til alle fødende...
KLem fra sura[;)]

og det sparket i magen gitt da den lille gråt-lurer på om den skjønte noe av det..