skravletråd 9 juli 06

schnuppa

Forumet er livet
Goood mornings til dere snupper... Endelig min tur til å starte en skravlings...

Ja her sitter jeg å venter å at min samboer skal bli ferdig på konsert. Er litt irritert for jeg må hente ham på toget.. Og jeg er så kjempe trøtt. Blir det tatt hensyn til??? Nope.. Holder meg våken ja.. Takk skal du ha!!! [:@][:@][:'(][:'(]
Er litt sur å gretten nå jenter ( sorry ikke meningen).. Men det er fordi jeg er super sliiiten... Han kunne ha rukket et tidligere tog, men plutselig skulle en nabo( som jeg kun vet hvem er) Sitte på og han var så treig så de nådde ikke det toget[&:][:@][:'(] Hallo, jeg sitter her høygravid med sååå mye mangel på søvn.... Grrrrrrrrrr
Er ikke en jævla taxisjåfør heller!!! ÅÅÅ må vente en hel time på at de kommer...

Tusen takk kjære gode samboer...

Han skal nok få høre det og kjenne det....

Vel ha en fin søndagsmorgen jenter[:D][:D] Er nok bedre humør neste gang jeg logger meg på...

Lykke til alle fødende...

KLem fra sura[;)]

Uff da Schnuppa!!
Skjønner at du blir sur da, men blir det når man får for lite søvn....
Ikke så rart det ikke er så mye som skal til før vi reagerer nå i disse siste ukene heller.
Blir fort slitne, trøtte og lei...[&o]
Godt det ikke er så lenge igjen med oss nå![;)]

Gleder meg så fælt til å se den lille gutten min jeg nå![:)][:)]
Men vil at han skal vente til jeg har termin da..!

Tenkte jeg skulle køye nå...
Prøve å sove godt mellom tisse-turene![&:]
Kjæresten min skal ringe og vekke meg i morgen!! Gleder meg til å snakke med han!
(ikke lenge til han kommer til Norge nå! Rekker kanskje akkuret terminen min oxo! *HÅPER-HÅPER!!*

Kjør pent Schnuppa.

Sov godt da jenter. Snakkes vel i mårra!

heisann...

Da var vi endelig hjemme.. Har vært på besøk hos svigers.. Svigermor hadde vært å handla en masse babytøy på tilbud, hun synes det var så stas[:)] Og jeg ble jo selvfølgelig kjempeglad[:D]
Ellers har jeg overspist meg på alle slags gode kaker i min manns bestemors bursdag i dag.. hehe..
jaja.. det smakte godt. . hadde det bare vært noen føde fremkallende ingredienser, det hadde gjort seg.  nei, jeg får prøve å legge meg, kan jo aldri vite om en er så heldig å våkne med rier[8|]

Schnuppa: kjør forsiktig!! Også ta han der mannen din et tak!! Kan jo ikke la sin høygravide kjære kjøre rundt midt på natta[8|]

Hey tuppelurer.. Innom for å se om det har skjedd noe i løpet av natten.. Men det var ikke mye nei. I tillegg er jeg litt bedre humør. Snusken min var så søt da jeg henta han så kunne ikke være sur eller sint heller.  Men jeg sovna aldri i går natt... Lå leeenge.. Men må opp med både valp og lillejenta. Nå skal vi bare kose oss sammen....

Ha en strålende dag tupper...

KLem fra ei som er litt blidere i dag, men utrolig trøtt [;)][;)]

Godmorgen ladies [:)]

Hehe, måtte le når jeg så første innlegget ditt, Schnuppa, der var det mange sinte fjes i bruk [;)]. Men kjenner til den trettheten, sambo fikk seg en light hormonbombe i går fra meg også (vekker meg jo aaaaaaltfor tidlig med snorking, sånn at jeg må stå opp altfor tidlig, og blir gående trøtt og sliten fra morgenen av.....[8|]  ikke bra!!) Sa unnskyld med en gang da, men det er ikke noe gøy! Men, på en annen side, snart MÅ man jo opp grytidlig når en liten en skal ha pupp, så det er vel like greit å bare venne seg til det [:)].
Forresten - godt å høre du er i bedre humør i dag [:D].....

Merker det begynner å bli roligere her inne på juliklubben, mange som har født og som tydeligvis holder på med å venne seg til livet med en liten en (eller to-tre små [:)]). Men vi er da noen som er "still going strong"!!! Selv kjenner jeg ingenting som indikerer at en fødsel er på gang, kun en haug med kynnere, men de skal jo liksom være der [8|]. Så da får man bare bite i seg tålmodigheten, og veeeeeeeente........

Planer for i dag? Hm, vet ikke! Klippe håret til sambo, og kanskje pusle litt ute i hagen? Får se an formen, hadde en dag med vindusvask og husvask i går, så er rimelig sliten i kroppen i dag....men er d...lei av å ligge i vannrett stilling også!! Hehe, dagens klage fra meg [;)]

Ha en flotters dag!

Juhuuuuu!

Har allerede vært ute og raket litt i hagen jeg. Sambo klippet gress mellom hekkebuskene, sa da måtte jeg jo ordne opp der [;)] Prøvde til i går kveld, men ble bombardert av knott, så det gikk ikke lenge.
Resten av dagen? Hm... ja si det? Må vel bare sitte her med mine vannpoter til værs... Kunne lenge skryte av at jeg ikke hadde fått noe ødem, men det har jaggu kommet for fullt nå! Tømmerstokk-føtter delux! Hjelper jo ikke at det er forholdsvis kjølig ute nå heller...SUKK!!
Er nok med i klubben "vil-ha-ut-bebis-NÅ" jeg også ja!! Er da så lei av å ikke gidde noenting. Grrrrrrrr!!!

Vel vel, nok om det. Ellers så har jeg det bare bra. Hehehe! og ALT er forøvrig klart til bebis skal komme.

Har dere andre tenkt ut hva dere ønsker dere til lillegull som fødegave? Fikk spm. fra svigerinna mi i går, men aner jo ikke jeg?? Har jo liksom kjøpt alt vi trenger... Litt dumt det da.  Tenkte jeg skulle høre med dere, og få noen ideer.

Klem

heisann...

så flinke dere er som har gjort hagearbeid Ildrii.. ser faktisk fram til neste år når jeg kan dulle og stelle litt i min egen hage...[:D]

her blir det snart besøk av Lisemor81 og hennes herlige familie..Så snart må jeg opp å lage pizza til oss, kanskje jeg skulle lage fødepizza..hehe.. kanskje jeg kunne havne på føden etter besøket?[8|]

halloen snuppelupper [:D]

Må innom for å hilse på dere i dag også [:)]
Driver med dette badet da vet dere, og da blir det ikke mye tid til bv...
Nå er vi snart ferdig, og det skal bli så godt!!!Da tror jeg nesten at jeg skal flytte inn på badet [;)]- det blir så fint!!!!

Formen ble bedre utover dagen i går, så da var det nok ikke noe forbredelse på fødselen her!!- er jo litt i tidligste laget også da [;)]  - fra og med fredag er det greit at gullet vårt kommer...[:D] men som sagt mange ganger før, det blir nok på overtid her!!

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag [:D]

hei igjen...
Nå er formen skikkelig sprø..-er så trøtt og sløv om dagen..
Våkner om morgenen og alt virker bare bra, men så plutselig blir jeg helt slått ut!!!
Og selv om jeg får sove litt, så er jeg helt dau resten av dagen [&:]
småkvalm etter jeg har sovet også, kjedelig!!

I dag er det 2 uker igjen til termin [:D][:D] Syns det er så sprøtt å tenke på at jeg snart skal bli mamma [:D]
Disse ni mnd har vært ganske lange, men det har jo gått vannvittig fort da!!!!

ORIGINAL: Jas

I dag er det 2 uker igjen til termin [:D][:D] Syns det er så sprøtt å tenke på at jeg snart skal bli mamma [:D]
Disse ni mnd har vært ganske lange, men det har jo gått vannvittig fort da!!!!

Signerer dette.. De har vært lange og kjemperaske på en gang. Var på sykehuset i går og besøkte en baby, og det sparket i magen gitt da den lille gråt-lurer på om den skjønte noe av det.. Etter litt tenking og tviling på om jeg egentlig er klar for denne oppgaven som kommer snart, føler jeg meg klar nå-ble plutselig veldig rastløs og tenker at det egentlig kan skje noe nå..! Har hatt litt mer utflod enn vanlig de siste dagene, ellers er det ingen tegn på at noe skal skje.. men så er det denne fullmånen på tirsdag da-lurer på om det er mange av oss som skal til pers da..

Ha en fin kveld videre jenter-gutta er vel opptatt med fotball finale. Deilig med litt kjøligere vær-kanskje blir det en god natts søvn i natt..
I morgen begynner jeg på permisjonen min-rart å tenke på siden jeg har vært sykemeldt en stund, men det er ihvertfall et tegn på at det ikke er lenge igjen!

Back
Topp