Skravletråd 9. august

x1xMammaTilEtGull

Glad i forumet
Prøver å lage en liten skravletråd her jeg i dag da... He he... Sara sitter så fint og leker seg. Og samboeren min har nettopp dratt på jobb. Godt at han jobber sent innimellom, for da kan han avlaste meg litt på dagen [:)]. Og jeg må bare skryte av ham og si at han er utrolig flink! Han har stått opp tidlig med henne nå de 3 siste dagene.

Dårlig respons du fikk på skravletråden din...[8|] Høres deilig ut å ha en samboer som jobber turnus, sikkert godt å ha litt tid på dagtid sammen også. Du skriver at Sara sitter og leker, da lurer jeg på om hun sitter selv?
Jeg har akkurat ryddet etter dagen, ungene var i seng for en time siden. Nå skal jeg nyte stillheten her, siden mannen min driver ute..

He he... Var litt dårlig respons ja.. Nei, Sara sitter ikke selv. Satte henne litt i vippestolen i sted.. Nå har hun også endelig sovnet.. Var litt av kamp i kveld gitt. Til slutt ga jeg opp og la henne ved puppen til hun sovnet. Vet det er dumt å gjøre det.. Men skal ikke bli noe vane.. Det er veldig kos at ungen er oppe, men når hun sover minimalt på dagen - er det utrolig deilig når hun sovner på kvelden [:)] Må vel sette igang å rydde opp litt her også...

Begynte å lure om hun var så sterk at hun greier å sitte selv alt ja..hehe.. Godt Sara har sovnet nå da. Syntes ikke det er dumt at du legger henne til puppen jeg, samme hva man gjør bare barnet roer seg og har det bra tenker jeg.. Hermine pleier å være litt kranglete når hun skal legge seg, men idag gikk det overraskende bra! Badet ungene i kveld, brukte både dusjsåpe og sjampo med lavendel (natusan). Lurer på om det virkelig funker, for så lett har aldri leggingen gått før!

Jeg har bestandig irritert meg over mødre som diller med barna når de skal sove.... Men nå ser jeg at det faktisk ikke er så enkelt å få de til å sove. Bader som regel Sara på morgenen jeg, hun er så trøtt på kvelden at det blir bare grining når jeg tar henne ut av vannet... Så da blir det ikke noe koselig kveldsstell...

ser dere har fått lagt ungene ja... jaja, Christoffer ligger no her ved siden av meg han og prater litt og ler litt og sutrer litt.. han tenker hvertfall ikke på å legge seg tidlig!! la han i sengen halv ni i dag for han sovnet i armene mine, så da tenkte jeg at nå har han endelig sovnet for natten (tidlig for en gangs skyld), men neida, en time senere ligger han der inne og sutrer, og når jeg kommer inn e han lys våken, ska ha mat også e han fornøyd og vil leke! :p 

pebbles... lure på en ting.... har du 2 barnesenger på rommet eller finnes d tvillingseng??? e d enegga tvillinga du har??

pebbles hva er din hemmelighet med å bli gravid med tvilliger.. jeg vil å ha tvillinger[:D]

ORIGINAL: kjærsti

pebbles... lure på en ting.... har du 2 barnesenger på rommet eller finnes d tvillingseng??? e d enegga tvillinga du har??
Har to barnesenger på barnerommet vi. Det finnes tvillingsenger, men jentene forstyrrer hverandre så når de ligger sammen at de sover bedre hver for seg. Bakdelen er at vi ikke har plass til to barnesenger på soverommet vårt, så de har måttet ligge på eget rom fra de kom til. Er vegg i vegg med rommet vårt da, så det har gått greit!
Jentene er toeggede, de er veldig forskjelige. Tomine er lik meg av utseende, men har sin far sitt tålmodige vesen. Hermine er veldig lik pappaen sin utseendemessig, men like bråsint som mammaen sin.. En hærlig blanding med andre ord![:D]

ORIGINAL: hilly

pebbles hva er din hemmelighet med å bli gravid med tvilliger.. jeg vil å ha tvillinger[:D]

he he, mange som har spurt meg om akkurat det! Ja det er hærlig med tvillinger, kan ikke tenke meg å ha "bare" en.. Har dessverre ingen oppskrift til deg! Legen sa at det kunne være at jeg fikk tvillinger fordi jeg ble gravid ganske fort etter jeg slutta med p-piller, så kroppen pøste på med egg.. Mannen min mener at vi hadde så heftig sex da de ble unfanget at han "skøt dobbelt".. Ikke vet jeg..[:D]

Back
Topp