Skravletråd 9. august

SiennaJonah si mamma

Elsker forumet
God morgen girls & babies!

He alle d bra i dag? [:)] He våre oppe sida klokka sju i dag vi, lissjesnuppa søve no so ej burde egentli kaste mej i dusjen før ho våkna...
I dag skal vi bort til ne farmor/oldhild å spise lapskaus attme resten ta søskenbarna mine, kan bli arti! [:D] 

Hei du! Omsider oppe ej også no. Marylin søve enda so då he ej tida til å skravle litt... Dokteren ville ikkje gjer nåke me utsletta hinna i går, so ho he hatt nok ei natt me kløe (de veit no du alt om...). Håpe alt står bra til m dokke. Hels mormor & co og ta ei skei lapskaus for mej også då [:)][:D][;)] 

Ja, kløe e heilt forferdeli, syns so synd på ne Marylin [&o][:(] Håpe d forsvinne snart! Sienna ser ut som ho he komt i puberteten allereide, folle i sånn kviselignande styr i ansikte... [:o]
Ka plana dåkke he for dagen da BabyMama? [:)]
Jepp, skal helse ne å spise lapskaus for dej også [;)]

Sånn, no he lisjegolle mitt våkna å ligge her på lammeskinne sitt ved sida av mej å storkosa sej. Hadde tenkt oss en tur til sentrum å gå trilletur m ei venninde i dag, vi. Men so sendte ho mej akkurat sms og utsatte d til i morga. So då veit ikkje ej. Ut på tur må vi i alle fall, men veit ikkje heilt kar vi skal gå enda...

Ang. utslett i ansikte so ser d faktisk ut til å ver litt bedre for Marylin sin del i dag. Kanskje d va berre nåke forbigåande greier? Håpe d samme gjelde ne Sienna... Kor d går m magen hinna frst - fekk dokke Gripe water'e so ho Tove å dei fekk me sej oppover? D skal hjelpe mot mageknip, men må vente til å blir en måne gammale fyrst [&:]

Vi trilla fra ne Susanne å ned til na pappa i går, å i dag he ej gongsperre! Ka d sei om forma mi?? Hehe..
Hekje fått d enda nei, Tove glømte å ta d me sej ned når ho kom på besøk på mandag. Å ho Sienna e no ikkje 1 mnd. før om 6 daga so.. [:)]
Kor d går me ditta trøske-greiene? He d fere vekk?

He-he [:D] e visst berre vi so skravla her inne på juliforume. Kanskje dei hine ikkje forstår dialekta vår???

Ang. trøska so e den nesten vekke. Litt belegg igjen på tunga, men ikke so gale som før. He'kje tatt medisin heller - for ta sej sjøl...

Hm, forstår'kje de. Plutseli forsvant My little angel-bilde mitt på signaturen. Ka so e gale !"#¤%&/()=???

Hehe, d kan hende... [;)] Skal sta å vege ne Sienna i mårga, håååpe ho he gått opp MASSE sånn ej sleppe å bekymre mej om ho fæ i sej nok mat, d slite skikkeli på! [&:]

Kati dåkke kjøme oppover hit igjen da?
Ser no bilde no =) Hmm.. Tickeren min vise en dag for lite!

Ja, no kom bilde plutseli tilbake igjen - heilt ta sej sjøl...

Må ikkje bekymre dej so voldsomt, nei. Berre gi mat so ofte du kan å ho vil ha, so he no i hvert fall du gjort ditt. Om ho ikkje he vokse slik ho skal e de helsevesene sitt ansvar å foreslå tiltak. Å de vil dei kunne sjå tidsnok på dei vanlige rutine kontrollane v 6-veke og v 3 måna...

Vi kjøme sannsynligvis oppover igjen til haustferien. Ikkje sikker på om de blir ei heile veke, men i alle fall ei long helg. Hadde våre kult om de klaffa me barnedåpen hinna Sienna? He dokke bestemt dato enda???

17. september blir d dåp! Kati d e haustferie da?

Back
Topp