Skravletråd 8.mars

Hun MÅ innom mange turer, så får vi andre passe på å være her akkurat da så vi kan ha kaffeslaberias ;)
Skal lade telefonen, men herregud som batteriet går der om dagen! Vurderer å avinstalle face for å spare litt batt :p
 
Jeg har litt dårlig samvittighet for mannen, stakkar, nå har han sovnet av kjedsomhet på sofaen...! Ikke akkurat supersosial jeg om dagene... :rolleyes:
Fra mandag av får han oppmerksomhet igjen :)
Du har jo nesten økt med 400 i dag :D
 
Hun MÅ innom mange turer, så får vi andre passe på å være her akkurat da så vi kan ha kaffeslaberias ;)
jupp! skulle fått varsel mpr LM10 logger på! :D
 
Skal lade telefonen, men herregud som batteriet går der om dagen! Vurderer å avinstalle face for å spare litt batt :p

Ja, den appen tapper virkelig batteri. Er du borte på kveldstid i morgen og på søndag også? :eek:
 
aha... ser den :p
kanskje litt vanskelig å sitte her inne og skravle like mye når lille gullet er hjemme og også trebger litt oppmerksomhet :p
Skal på playdate med ei venninne og dattern hennes heeeele dagen :p Ellers hadde jeg kunnet sitte her mens vesla sov :p Og søndag blir det ordning til bursdagsfeiring og kaker og styr.. blæh :p Men forhåpentligvis blir kveldene helt åpne :p
 
Skal på playdate med ei venninne og dattern hennes heeeele dagen :p Ellers hadde jeg kunnet sitte her mens vesla sov :p Og søndag blir det ordning til bursdagsfeiring og kaker og styr.. blæh :p Men forhåpentligvis blir kveldene helt åpne :p
Det er nok litt sånn det blir her også..!:p men jeg kan kanskje ta en kaffeslabberas til morgenkaffen i morgen da :) En halvtimes tid eller noe :) (og plutselig litt mer :p )
 
Back
Topp