Skravletråd 8. mai

Har også så lyst å grille, venta lenge nu!
Sola skinner, men hjelper lite når det blåser småjævler ute så da er jeg pent nødt til å vente litt til! :p
Den som venter på noe godt osv! :p Da blir det vel fiskegrateng i dag da! :)
Å ja, grille der sa du noe, det er lenge siden :-) Her har de møkket rundt huset idag så ikke så fristende å sitte ute med mat idag :p Fiskegrateng er jo et godt alternativ :-)

I stavanger (Randaberg) er det mildt, men pøsregner.. Kjedelig! I dag skal vi ha besøk av dattera til samboer, så da blir det pølser og makaroni :p
Ellers fikk jeg masse pakker i posten i dag, det var gøy :) vognpose, perler, ammeinnlegg og babyklær fra Ellos :)
Så nå har jeg nettop laget en smokkesnor og vognpynt til lille prinsen i magen :)

Ny easygrow vognpose til bagen :)
Vis vedlegget 14053
Vognpynt
Vis vedlegget 14054
Smokkesnor
Vis vedlegget 14055

Skikkelig fin vognpose :-) Er du i boks med alt du trenger til lille?? Føler at du er kommet så langt, at jeg nesten får litt panikk selv :-) El så er det bare at du er så flink å dele :-) :-)

Å ja, grille der sa du noe, det er lenge siden :-) Her har de møkket rundt huset idag så ikke så fristende å sitte ute med mat idag :p Fiskegrateng er jo et godt alternativ :-)

Ikke minst sunt :) skjønner godt at man ikke setter seg ute og koser seg med grillmat når man er omringet av en slik odør;)

Det stemmer at det er slik døgn nå, men har ikke skjønt om du kan skrive eks på generell. Kan man det, så er det jo helt supert. Det eneste problemet er jo at telefonen søren meg blir strømtom på under en dag etter denne skravlegreia begynte ;) moro at det er enda mer liv her da! :)

Ja, nå er det masse som skjer innpå her :-) Kjempe gøy :-)

Neeeei, luktet godt inne i huset så skal være ærlig at mat frister ikke så mye i det hele tatt idag :-)
Får håpe været hjelper dere da, slik at lukten fortere forsvinner. For det har vel noe å si sikkert.

Skikkelig fin vognpose :-) Er du i boks med alt du trenger til lille?? Føler at du er kommet så langt, at jeg nesten får litt panikk selv :-) El så er det bare at du er så flink å dele :-) :-)

Takk :) meget fornøyd :)
Hehe tror bare jeg er flink til å dele :p
Har kommet godt i gang altså, det skal være sikkert og vist ;) men har måttet kjøpt litt og litt hver lønning for å spre utgiftene litt, også er det første baby så er jo kjempe gira :) hehe.. Men ingen lapper er tatt av klær og vogn, seng osv er fortsatt innpakka..

Så mye fint du lager altså! :) jeg gleder meg sånn til jeg får penger og er ferdig med eksamen, da SKAL jeg også lage noe sånt :D

Åh snilt sagt, tusen takk :) jaa min eksamenskriving gikk i dass i dag, var morsommere å lage pynt :)
Jaa du og må lage :) gøy!

Nå er hockeykampen ferdig, så nå er der bare å forberede seg på natta. Komme meg fortest mulig i seng, så blir det flest mulig timer på øyet før jeg våkner igjen. Er jo alltid våken noen timer på nettene....

Back
Topp