Skravletråd 8. mai

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Jeg ser andre grupper har en slik tråd. Er det noen som er interessert i det her? Vi har vært på matvarehandel nå,
Og setter nesen ut igjen for å handle mer. Det hoper seg ofte opp med slik "skulle hatt" hos oss, så greit å ta et tak i den lista også :)

Idag var det kjempe deilig å våkne! :) Sto opp kl 06.00 å allerede da skein sola inn i mange vindu! Det var bare helt herlig å gå på jobb idag!
Har så lyst å grille idag, men mannen er ikke ferdig på jobb før i 7 tiden å i morgen blir det stygge vær igjen har jeg hørt!
Vi skal ta matvarehandelen i kveld tenker jeg.. Så får vi gjort det i lag :)

Hvordan er været hos dere? :)

Været her er helt nydelig. Vi har også snakket om å grille, men svigers skal komme på besøk, og de vet jo selvfølgelig ikke når de kommer. Plutselig skal de ha mat også. Vi har kjøpt inn noe, så får vi se hvordan det blir. Spise ute blir der uansett, kan ikke la en soldag gå forbi i stillhet her.
Du får grille noe enkelt selv da vet du, eller nyte noe annet godt utendørs ;)
Mannen og jeg skal gå en tur i byen nå. Han "måtte bare" innom her og der først..... Blir snart gal!!!!

Har også så lyst å grille, venta lenge nu!
Sola skinner, men hjelper lite når det blåser småjævler ute så da er jeg pent nødt til å vente litt til! :p
Den som venter på noe godt osv! :p Da blir det vel fiskegrateng i dag da! :)

I stavanger (Randaberg) er det mildt, men pøsregner.. Kjedelig! I dag skal vi ha besøk av dattera til samboer, så da blir det pølser og makaroni :p
Ellers fikk jeg masse pakker i posten i dag, det var gøy :) vognpose, perler, ammeinnlegg og babyklær fra Ellos :)
Så nå har jeg nettop laget en smokkesnor og vognpynt til lille prinsen i magen :)

Ny easygrow vognpose til bagen :)
ImageUploadedByBV Forum1368015496.065378.jpg
Vognpynt
ImageUploadedByBV Forum1368015511.964731.jpg
Smokkesnor
ImageUploadedByBV Forum1368015527.193861.jpg

Jeg ser at jeg må få meg i veien til å bestille slike smokkesnor ting jeg også. De blir veldig fine ser det ut til :)

Liker godt de perlepyntene dine altså. Både smokkesnorer, og vognpynt! Ender med å bestille jeg også er jeg redd...
Nå hentes turbo i barnehagen, så da blir det familieliv frem til sju i kveld :)

På Gjøvik har det vært strålende vær i dag :-D Typisk at det skal bli overskyet når man er ferdig på jobb!

Forresten.. Nå er det jo skravledøgn! Skjønner jeg det riktig hvis poenget er å skrive så mange innlegg som mulig? Det kan være på hvilken som helst tråd, bare ikke i lukket rom? :)

Jeg ser at jeg må få meg i veien til å bestille slike smokkesnor ting jeg også. De blir veldig fine ser det ut til :)

Ja det kan du gjøre, veldig morro å lage faktisk, og enkelt, schmakk ferdig :) veldig mange fine søte perler i rosa/lilla farger også inne på siden.. Vet ikke om du venter jente eller gutt? :)
Hos meg går det i *guttefarger* :)
Veldig koselig å høra at folk syns de er fine, da blir jeg så stolt :) hihi..

Ja det kan du gjøre, veldig morro å lage faktisk, og enkelt, schmakk ferdig :) veldig mange fine søte perler i rosa/lilla farger også inne på siden.. Vet ikke om du venter jente eller gutt? :)
Hos meg går det i *guttefarger* :)
Veldig koselig å høra at folk syns de er fine, da blir jeg så stolt :) hihi..

Foreløpig er vi ikke 100% sikre. Men tror det er jente. Skal på 3D ul på mandag, så regner med å få shoppa litt da :) Skal nok se om jeg får til noe liknende etter det. Blir veldig inspirert :)

Foreløpig er vi ikke 100% sikre. Men tror det er jente. Skal på 3D ul på mandag, så regner med å få shoppa litt da :) Skal nok se om jeg får til noe liknende etter det. Blir veldig inspirert :)

Åh da må du poste på mandag når du vet hva det blir - så spennende :)
Så gøy å kunne inspirere litt :)
Syns det er så dyrt å kjøpe sånne pynt og Snorer så da lager man selv ;)

Forresten.. Nå er det jo skravledøgn! Skjønner jeg det riktig hvis poenget er å skrive så mange innlegg som mulig? Det kan være på hvilken som helst tråd, bare ikke i lukket rom? :)
Det stemmer at det er slik døgn nå, men har ikke skjønt om du kan skrive eks på generell. Kan man det, så er det jo helt supert. Det eneste problemet er jo at telefonen søren meg blir strømtom på under en dag etter denne skravlegreia begynte ;) moro at det er enda mer liv her da! :)

Åh da må du poste på mandag når du vet hva det blir - så spennende :)
Så gøy å kunne inspirere litt :)
Syns det er så dyrt å kjøpe sånne pynt og Snorer så da lager man selv ;)
Det skal jeg gjøre. Gleder meg veldig, selv om vi er ganske sikre på at det er jente, så er det godt å få et litt mer sikkert svar enn hva vi fikk på oul :)

Hei jenter :) da er guttungen lagt, så nå har jeg endelig tid til litt bv :p har vært så fint vær her i dag, så vi har vært ute storparten av dagen og kost oss masse i sola. Og når mannen kom hjem ble det grilling! :D

I stavanger (Randaberg) er det mildt, men pøsregner.. Kjedelig! I dag skal vi ha besøk av dattera til samboer, så da blir det pølser og makaroni :p
Ellers fikk jeg masse pakker i posten i dag, det var gøy :) vognpose, perler, ammeinnlegg og babyklær fra Ellos :)
Så nå har jeg nettop laget en smokkesnor og vognpynt til lille prinsen i magen :)

Ny easygrow vognpose til bagen :)
Vis vedlegget 14053
Vognpynt
Vis vedlegget 14054
Smokkesnor
Vis vedlegget 14055

Så mye fint du lager altså! :) jeg gleder meg sånn til jeg får penger og er ferdig med eksamen, da SKAL jeg også lage noe sånt :D

Hei jenter :) da er guttungen lagt, så nå har jeg endelig tid til litt bv :p har vært så fint vær her i dag, så vi har vært ute storparten av dagen og kost oss masse i sola. Og når mannen kom hjem ble det grilling! :D
Så bra at det ble grilling da! Det er et godt vårtegn når man kan nyte grillmat :)
Legger gutten din seg greit på kvelden?

Så bra at det ble grilling da! Det er et godt vårtegn når man kan nyte grillmat :)
Legger gutten din seg greit på kvelden?
Ja, nå er det endelig vår og det går mot sommer :D
Han legger seg stort sett greit ja. Før var det bare å legge han, så sovnet han. Men nå virker det som om det er noe som plager han, så han vil ikke legge seg med mindre noen sitter på rommet hans til han sovner. Men han legger seg heldigvis stort sett til å sove med en gang uten noe tull så lenge vi sitter der, så vi trenger ikke å sitte så lenge :)

Back
Topp