Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser at jeg må få meg i veien til å bestille slike smokkesnor ting jeg også. De blir veldig fine ser det ut til
Ja det kan du gjøre, veldig morro å lage faktisk, og enkelt, schmakk ferdig veldig mange fine søte perler i rosa/lilla farger også inne på siden.. Vet ikke om du venter jente eller gutt?
Hos meg går det i *guttefarger*
Veldig koselig å høra at folk syns de er fine, da blir jeg så stolt hihi..
Foreløpig er vi ikke 100% sikre. Men tror det er jente. Skal på 3D ul på mandag, så regner med å få shoppa litt da Skal nok se om jeg får til noe liknende etter det. Blir veldig inspirert
Det stemmer at det er slik døgn nå, men har ikke skjønt om du kan skrive eks på generell. Kan man det, så er det jo helt supert. Det eneste problemet er jo at telefonen søren meg blir strømtom på under en dag etter denne skravlegreia begynte moro at det er enda mer liv her da!Forresten.. Nå er det jo skravledøgn! Skjønner jeg det riktig hvis poenget er å skrive så mange innlegg som mulig? Det kan være på hvilken som helst tråd, bare ikke i lukket rom?
Det skal jeg gjøre. Gleder meg veldig, selv om vi er ganske sikre på at det er jente, så er det godt å få et litt mer sikkert svar enn hva vi fikk på oulÅh da må du poste på mandag når du vet hva det blir - så spennende
Så gøy å kunne inspirere litt
Syns det er så dyrt å kjøpe sånne pynt og Snorer så da lager man selv
I stavanger (Randaberg) er det mildt, men pøsregner.. Kjedelig! I dag skal vi ha besøk av dattera til samboer, så da blir det pølser og makaroni
Ellers fikk jeg masse pakker i posten i dag, det var gøy vognpose, perler, ammeinnlegg og babyklær fra Ellos
Så nå har jeg nettop laget en smokkesnor og vognpynt til lille prinsen i magen
Ny easygrow vognpose til bagen
Vis vedlegget 14053
Vognpynt
Vis vedlegget 14054
Smokkesnor
Vis vedlegget 14055
Så bra at det ble grilling da! Det er et godt vårtegn når man kan nyte grillmatHei jenter da er guttungen lagt, så nå har jeg endelig tid til litt bv har vært så fint vær her i dag, så vi har vært ute storparten av dagen og kost oss masse i sola. Og når mannen kom hjem ble det grilling!
Ja, nå er det endelig vår og det går mot sommerSå bra at det ble grilling da! Det er et godt vårtegn når man kan nyte grillmat
Legger gutten din seg greit på kvelden?