Skravletråd 8. juni

2gang

Glad i forumet
JIPPI, jeg er først i gang. Selv om jeg jo egentlig ikke er glad for det. Ble vekket av en gutt 0530, og jeg har nesten ikke sovet i natt[:'(]
Vondt over alt. Skal snart gå i barnehagen, så får jeg sovet litt til selv!
Flere her i dag?

Er det virkelig ingen som har stått opp enda?
Da går jeg og legger meg et par timer! Håper det har skjedd noe når jeg står opp igjen....

God morgen.
Jeg å er oppe[:)]
Har fått barna på skolen og nå tenkte jeg å lage meg en deilig frokost!
I natt har jeg igrunn sove godt også, deilig for en gangs skyld.
Ellers har ikke jeg store planer for dagen, vaske hus kansje???

Ja ja ha en strålandes dag da jenter[:D]

Hei og hopp! Var det i dag Chello skulle ha eksamen? I så fall: Lykke til, Chello!

God morgen alle sammen..
Tenk i dag er jeg oppe før kl er 0900..Ikke ofte det skjer når jeg ikke skal på jobb..

Men idag skal vi å hente brudekjolen til venninnen min og den kjolen jeg skal ha på meg til lørdag..

Så dere får ha en strålende dag alle sammen..

godmorgen alle sammen[:)]eg he heller ikkje sove så godt i natt[:(]halsbrann......grævlig plagsomt,må snart sitta å sova..någen som vett om någe aent enn gaviscon som ska vær bra for halsbrann????ellers lykke te på eksamen chello[:)]og dokke andre må ha en fin dag,nå ska eg en liten tur på jobb..tudelutt[:)][:)]

heihei , go morgen alle i hop [:D]

ko forma e ?
håpe dokke he det fint alle i hop [:)]

Idag so ska ej ned til jordmora , va i grunnen mejninga at mannen skolle være me (derfør ej ikkje avbestilte en timen , sida ej alikavel ska til jordmor neste veke ) , men so vise det sej at han ikkje kan pga at svigermor ha bestilt en time på sjukehuse so han må kjøre hinne... [:'(] 
men ej fe no høre hjerte lyden til babyen , å d e den finaste lyden ej vejt om [:D][:D][:D]

ellers so fekk ej nettopp tips ifrå ei venninde om en butikk her so he 70% avslag på månge baby /barne klede [:D] so ditt vil ej ivertfall ha me mannen min sejnare idag [:)]

God morgen flickor!
Oppe å nyter sola?? Deilig..
I dag har jeg sovet en stund, var såå sliten i går.. måtte bare ligge å koose meg litt lenge i dag.
Planene for dagen er jo å møte "lillestrøm mafian" selv om vi desverre ikke blir så mange som vi trodde! Jeg skal stille jeg da.. skuffer ikke[8D]
Så da blir det en deilig lunsj og IIIISSSS på klimt, perfekt dag for sånnt treff da sola skinner fra klar blå himmel!

Ha en fantastisk dag alle sammen![;)][:D]

Da har jeg sovet litt. Er fortsatt like trøtt. Skal pakke ut av bagen fra helga, og komme meg avgårde. Mora til ei som står meg veldig nær (venninne av mamma) er døende. Så jeg har tenkt meg dit for å være sammen med dem i dag. Det er egentlig litt tungt, men jeg vil det.
Det eneste som er slitsomt er at det er 45-60 min å kjøre.
Noen som vet hvordan det gikk med Chello i går? Jeg var ikke her, fikk bare lest litt på trådene i dag tidlig, men fant ikke noe svar i farten. Hadde vannet henens gått?
Skal tenke på henne på eksamen i dag!

Guuuuuuuuuuudd mårning Nårvai!!

Ja da har jeg endelig åpnet gluggene og er klar for atter en dag i kjedsomhet. Har spist meg god og mett på rundstykker til frokost nå. Puh, mett ja!!!!!! Sto og siklet etter en melon som var i kjøleskapet også, men NEI den skal jeg vente litt med... iallefall 5 minutter [:)] Godmatræv, det er meg!
Såh, hva skal man så finne på i dag? har en følelse av at dagene bare går, og jeg sitter her [&:] Og dette skal være selve livet???

Tonky: har du prøvd lovehearts mot halsbrann? Det er det jeg bruker i allefall, og det virker godt. Og så er det jo nammis også da [8D]

Juhuu jenter.. [:)]

Ingen som har savna meg de de dagene jeg har vært borte.. [:(]

He he

Har vært oppe lenge som vanlig, men  mye å gjøre på jobb.
Håper alle dere har det bra.. [;)]

Ha en fin dag girls..

KLem

ORIGINAL: ildrii

Guuuuuuuuuuudd mårning Nårvai!!

Ja da har jeg endelig åpnet gluggene og er klar for atter en dag i kjedsomhet. Har spist meg god og mett på rundstykker til frokost nå. Puh, mett ja!!!!!! Sto og siklet etter en melon som var i kjøleskapet også, men NEI den skal jeg vente litt med... iallefall 5 minutter [:)] Godmatræv, det er meg!
Såh, hva skal man så finne på i dag? har en følelse av at dagene bare går, og jeg sitter her [&:] Og dette skal være selve livet???

Tonky: har du prøvd lovehearts mot halsbrann? Det er det jeg bruker i allefall, og det virker godt. Og så er det jo nammis også da [8D]

nei he ikkje prøvd det,takk for tipset,smage iallfall mye mye bedre enn halsbrann medisin[:'(] 

nei he ikkje prøvd det,takk for tipset,smage iallfall mye mye bedre enn halsbrann medisin

Er det bare jeg som syns at Gaviscon og Lovehearts smaker ganske likt? [8|]

Ragnhildmor: Har ikke prøvd Gaviscon selv, men har hørt av flere at det smaker pyton. Lovehearts er jo bare godt [8D] Men det kommer jo an på hva en synes er godt da. 

Datteren min har en periode hvor hun våkner om natten å vil sove i vår seng......[&:]Hun ligger såååååååååååååååååå urolig og det er trangt der fra før med denne gigantiske magen!Er ganske lei nå egentlig!Vil føde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![8D]

Tonky: kjøp Novaluzid Mint på apoteket- de smaker faktisk mint og hjelper mot halsbrannen [:D]

ORIGINAL: lisa79

Tonky: kjøp Novaluzid Mint på apoteket- de smaker faktisk mint og hjelper mot halsbrannen [:D]

ja men e ikkje det sånn som begynne å skumma i munnen????men eg kan godt kjøpa både det og lovehearts[:)]alt for kampen mot halsbrann...

Øh.. har hatt "ferie" siden nyttår jeg da... eller som andre kaller det ARBEIDSLEDIG. Tjihi! Holder på å fylle ut søknad om fødselspenger nå. Fan så masse de skal vite da!! [;)]
*stikkeroghenterensoloisifryseren*

Back
Topp