skravletråd 8 aug..

jas

Forumet er livet
God alle sammen [:D]
Tenk at jeg fikk startet en skravletråd..hehe..

I går sovnet gullet klokken ti, og da fikk vi prøvd oss på sex...[8D] Det gikk ikke helt bra, det ene stinget mitt strammet skikkelig, så jeg turte ikke mer jeg..-men det gjorde faktisk ikke så vondt som jeg hadde segnet med..Så når stingene er borte, da skal vi hvertfall prøve igjen [;)]

Ellers har vi sovet godt i natt..oppe klokken 2 og klokken 6, også sto vi opp kl halv ni..Nå ligger han å sover igjen.Godt sovehjerte på han hvertfall [:)]
Nå har han endelig begynt å bruke senga si også. De første dagene vi la han i senga så nektet han å sove..-den var nok litt i største laget, og siden det var så varmt på den tiden også, så kunne jeg ikke tulle han inn i noe heller, men nå er det kjøligere, så da tuller jeg han inn, og han sover så godt i senga si [:D]

Hva skal dere i dag da??

Jeg vurdere å trille en tur til sentrum etterpå..-får se... Det er jo ikke like varmt i dag som det pleier, så det hadde kanskje vært godt [:D]

ønsker dere alle en fin dag, både små og store [:D][:D]

ORIGINAL: chello*82

sitter her å leser på xsamen ... [:(][:(][:(] for en grusomhet!!!! *vondtihode*

oi, klarer du det med to små?
Det er jo kjempe bra!!Stå på [:D][:D]
Hva leser du på, og når har du eksamen?

Ej også vurdera å trille tur i dag.... [:)]

Hallo alle sammen!!
Jeg skal også på trille tur idag, deilig at det er litt overskya å ikke så varmt som det har vært =)
Jeg har hatt samme problemet som deg Jas, med å få bebin til å sove i senga si om natta, men jegbestemte meg igår kveld for at fra å med idag så skal han sove der om han vil eller ikke... om jeg så skal sitte oppe å holde han i hånda mens han ligger der så skal han venne seg til det, for fy søren så slitsomt det er å dele seng med en liten bebi, er jo livredd for å legge meg på han så jeg ligger helt stiv hele natta...

vi har hatt han i vogn bagen om natta vi..
Men, om morgenen så har det hendt at han har ligget i senga vår..Men jeg får liksom ikke sove like godt med han ved siden av meg, blir liksom mer på vakt da..

Nei, det er greit at han venner seg til senga, en eller annen gang må han begynne å bruke den også [;)]
Har du prøvd å tulle han inn i et teppe eller noe?eller rulle noen pledd eller dyner rundt, slik at senga ikke blir så veldig stor?

Nei har ikke fått prøvd det enda, for det har vært så varmt vøtt at jeg  har ikke turt å tulle han inn i  for mye, redd det skulle bli for varmt.. men idag er det ikke så varmt, så ikveld skal jeg prøve det, håper det går.. for jeg sover ikke godt om natta jeg heller, mye bedre å ha senga for seg selv, eller hvertfall bare dele den med samboeren =)

Back
Topp