skravletråd 7. september!!

natta Lille-My
drøm om sol og sandstrender
 
ORIGINAL: gira

Der ser du Marihøne, vi er IVALIDOS hele Juni gjengen
Er sikker på hvis alle kjenner etter, så har alle vondt en eller annen plass.

ja har vært plaget med vondt i magen faktisk[8|][:D] men er det noen som tar cerazette her? og som ikke fikk mensen etterpå? begynner å bli litt bekymra jeg[8|]
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: gira

Der ser du Marihøne, vi er IVALIDOS hele Juni gjengen
Er sikker på hvis alle kjenner etter, så har alle vondt en eller annen plass.

ja har vært plaget med vondt i magen faktisk[8|][:D] men er det noen som tar cerazette her? og som ikke fikk mensen etterpå? begynner å bli litt bekymra jeg[8|]

jeg går på den, og har ikke fått mensen nei.
Men jeg fullammer, hvis det har noe å si.....
Gravid Squat??
 
ORIGINAL: xcrazyx

lurer bare....kan ALL skjønnhet komme innenfra??

kunne du vært sammen med en som ikke så ut i måneskinn bare på grunn av at han var grei???

*tema på generell*
nææhh tror ikke det
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: gira

Der ser du Marihøne, vi er IVALIDOS hele Juni gjengen
Er sikker på hvis alle kjenner etter, så har alle vondt en eller annen plass.

ja har vært plaget med vondt i magen faktisk[8|][:D] men er det noen som tar cerazette her? og som ikke fikk mensen etterpå? begynner å bli litt bekymra jeg[8|]

jeg går på den, og har ikke fått mensen nei.
Men jeg fullammer, hvis det har noe å si.....
Gravid Squat??
fikkmensen en gang, men nå er det en stund siden.. blir litt nervøs, men venter til neste bratt er over så får vi se... er nok bare litt surr i systemet ennå håper jeg
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: xcrazyx

lurer bare....kan ALL skjønnhet komme innenfra??

kunne du vært sammen med en som ikke så ut i måneskinn bare på grunn av at han var grei???

*tema på generell*
nææhh tror ikke det

 
Nei kunne vel ikke det hvis eg skal være ærlig...
 
Jeg tar clezarett (aner ikke hvordan det skrives) og 1 hldig bivirkning der er at du kan miste mensen din... [;)]Jeg har ikke sett den...
 
Ja vondt meg her og vondt meg der. Jeg kjenner hvor hodet sitter for å si det slikt...[&:]
 
Og i tillegg...
 
Så har Amalie smitta meg med sopp igjen, og den har satt seg lii til på høyre puppen.[:'(] Kjenner det stikker der nå...
Knurr[:@] dinna helvetse soppen som jeg ikke blir kvitt i munnen hennes!
 
 
 
er fornøyd med denne utgaven her jeg


 
ORIGINAL: xcrazyx

sovna alle sammen eller???[8|]

 
surrer og virrer mellom her og generell...[:D]
Er våken altså. Har en sånn ny type SMASH sjokolade som ligger og roper på meg fra skapet. Lurer på om jeg må hente den. Det er vel ikke for sent å spise sjokolade vel?[8|]
 
ORIGINAL: carina82

Jeg tar clezarett (aner ikke hvordan det skrives) og 1 hldig bivirkning der er at du kan miste mensen din... [;)]Jeg har ikke sett den...
 
Ja vondt meg her og vondt meg der. Jeg kjenner hvor hodet sitter for å si det slikt...[&:]
 
Og i tillegg...
 
Så har Amalie smitta meg med sopp igjen, og den har satt seg lii til på høyre puppen.[:'(] Kjenner det stikker der nå...
Knurr[:@] dinna helvetse soppen som jeg ikke blir kvitt i munnen hennes!
 
 
ble ikke kvitt soppen her i gården heller, men nå er det mer eller mindre slutt på amminga, og da slutta vi og smitte hverandre tydligvis. men slitsomt og ubehagelig når det sto på
 
nei nå tarjeg kvelden, skla jo til presten 0945 i morgen[:D] så nattinatt alle sammen
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: carina82

Jeg tar clezarett (aner ikke hvordan det skrives) og 1 hldig bivirkning der er at du kan miste mensen din... [;)]Jeg har ikke sett den...
 
Ja vondt meg her og vondt meg der. Jeg kjenner hvor hodet sitter for å si det slikt...[&:]
 
Og i tillegg...
 
Så har Amalie smitta meg med sopp igjen, og den har satt seg lii til på høyre puppen.[:'(] Kjenner det stikker der nå...
Knurr[:@] dinna helvetse soppen som jeg ikke blir kvitt i munnen hennes!
 
 
ble ikke kvitt soppen her i gården heller, men nå er det mer eller mindre slutt på amminga, og da slutta vi og smitte hverandre tydligvis. men slitsomt og ubehagelig når det sto på

 
Er litt usikker men kan det være at Adrian har trøske på tungen? Det er sånn hvitt belegg. Men jeg har ikke noen symptomer på sopp, annet enn at det stikker litt innover av og til .Bør eg gjøre noe med det??
 
hehe.. natta squat!
 
Espen ringte legen sin i dag for å bli sykemldt, så han kunne hjelpe meg de neste dagene...
Legen visste ikke hva han skulle skrive, så han skreiv tilslutt at "Espen var sliten..."
 
Hallo???[8|]
[:D]Må le jeg az, gud for ett surre hue av en lege....
 
Er fornøyd med denne jeg også

 
Det lurte jeg litt på, hvordan skal jeg gjøre det nå når sambo skal være hjemme sammen med meg for at jeg ikke klarer å ta meg av Noah alene pga det ¤#"&¤&¤# bekkenet.
Skal han sykem seg, eller skal jeg det også blir permisjonen overført til han?????
 
ORIGINAL: xcrazyx

ORIGINAL: squat

nei nå tarjeg kvelden, skla jo til presten 0945 i morgen[:D] så nattinatt alle sammen
natta natta....må sove godt da[:)]

natti natt
 
ORIGINAL: carina82

hehe.. natta squat!
 
Espen ringte legen sin i dag for å bli sykemldt, så han kunne hjelpe meg de neste dagene...
Legen visste ikke hva han skulle skrive, så han skreiv tilslutt at "Espen var sliten..."
 
Hallo???[8|]
[:D]Må le jeg az, gud for ett surre hue av en lege....

 
[:D][:D]
 
 
Men så flott da!! Så får du hjelp og avlastning[:)]
Har du fortsatt hodepine?
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: carina82

Jeg tar clezarett (aner ikke hvordan det skrives) og 1 hldig bivirkning der er at du kan miste mensen din... [;)]Jeg har ikke sett den...
 
Ja vondt meg her og vondt meg der. Jeg kjenner hvor hodet sitter for å si det slikt...[&:]
 
Og i tillegg...
 
Så har Amalie smitta meg med sopp igjen, og den har satt seg lii til på høyre puppen.[:'(] Kjenner det stikker der nå...
Knurr[:@] dinna helvetse soppen som jeg ikke blir kvitt i munnen hennes!
 
 
ble ikke kvitt soppen her i gården heller, men nå er det mer eller mindre slutt på amminga, og da slutta vi og smitte hverandre tydligvis. men slitsomt og ubehagelig når det sto på


Er litt usikker men kan det være at Adrian har trøske på tungen? Det er sånn hvitt belegg. Men jeg har ikke noen symptomer på sopp, annet enn at det stikker litt innover av og til .Bør eg gjøre noe med det??

Er du rød på brystvorta?
Sopp på puppen kan føre til sårhet, og det gir en inngangs port for sopp-bakteriene å komme inn...
Da får en bakteriell-brystbetennelse...
Siden det stikker til,(høres ut som svakt begynnende b.bet.) så hadde jeg villa begynt med mycostatin til nurket, og mycostatin crem til deg...
 
Det bruker jeg. 3 runden nå... Brystbet. er drit ondt.
 
Ja fortatt hodepine...
 
ORIGINAL: gira

Det lurte jeg litt på, hvordan skal jeg gjøre det nå når sambo skal være hjemme sammen med meg for at jeg ikke klarer å ta meg av Noah alene pga det ¤#"&¤&¤# bekkenet.
Skal han sykem seg, eller skal jeg det også blir permisjonen overført til han?????

 
Strengt tatt er det vel du som skal sykemelde deg da, men hør med legen...
 
Back
Topp