Mamma til snart 2
Mammatilsnart2
Hadde dere brukt kuponger om vi hadde hatt det i Norge? Inspirert av rik på rabatt på tlc
ja men ikke tatt helt av som dem i den serien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde dere brukt kuponger om vi hadde hatt det i Norge? Inspirert av rik på rabatt på tlc
ja men ikke tatt helt av som dem i den serien
Hetter programmet rik på rabatt? når går det? Ble litt nysjerrig på hvordan det funker i usa
Ja det heter rik på rabatt.. Går stort sett hver dag tror jeg. Gikk i ste, og så går det i helgene
Ja det er det vel ingen tvil omTakk! da skal jeg se om jeg får sett det. Amerikanerene er jo galne
Det har jeg ikke tenkt på! Forbruket på avisene burde vært med i beregningen på hvor mye de har spart! Men ser at det er mange som går i papirspann og får av naboer og sånn da..JAA jeg hadde brukt rabatter, og hadde tatt av slik de gjør i serien! Haha..uten tviil. Elsker å spare! Men de må jo bruke mye penger på avisene, de som ikke hopper i søppelkasser liksom
I dag er formen bra, og skrubbsulten! Va så dum å gå på butikken mens jeg var skrubbsulten og,, så nå har hjeg både potetgull og sjokolade i hus
Det har jeg ikke tenkt på! Forbruket på avisene burde vært med i beregningen på hvor mye de har spart! Men ser at det er mange som går i papirspann og får av naboer og sånn da..
Ja, og det hadde jeg ikke gjort for å si det sann.. Tigga og hoppa i søppelkasser Eller, hvis man blir hekta så..
Snack a Jacks hjalp mot kvalmen ikveld. Jeg blir så kvalm etter middag
Ja den hadde bbq smak sann nå ble det en skikkelig posthadde den smak?