Skravletråd 7.Mars!

Ja det heter rik på rabatt.. Går stort sett hver dag tror jeg. Gikk i ste, og så går det i helgene:)

JAA jeg hadde brukt rabatter, og hadde tatt av slik de gjør i serien! Haha..uten tviil. Elsker å spare! Men de må jo bruke mye penger på avisene, de som ikke hopper i søppelkasser liksom :P

I dag er formen bra, og skrubbsulten! Va så dum å gå på butikken mens jeg var skrubbsulten og,, så nå har hjeg både potetgull og sjokolade i hus :(

JAA jeg hadde brukt rabatter, og hadde tatt av slik de gjør i serien! Haha..uten tviil. Elsker å spare! Men de må jo bruke mye penger på avisene, de som ikke hopper i søppelkasser liksom :P

I dag er formen bra, og skrubbsulten! Va så dum å gå på butikken mens jeg var skrubbsulten og,, så nå har hjeg både potetgull og sjokolade i hus :(
Det har jeg ikke tenkt på! Forbruket på avisene burde vært med i beregningen på hvor mye de har spart! Men ser at det er mange som går i papirspann og får av naboer og sånn da..

Ja, og det hadde jeg ikke gjort for å si det sann.. Tigga og hoppa i søppelkasser :P Eller, hvis man blir hekta så.. ;)

Back
Topp