Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jeg ligger fortsatt i sengen..lurer på om jeg skal stå opp og spy, eller ligge her til det går over..
Ja det er i grunn det, men var grådig godt å ligge her og om eg står opp, må eg lufte dyret og kjente eg ikke var helt klar for derhaha, det var valgets kval det Er vel bedre å bare få det ut, å satse på at det går over!?
God morgen! I dag har eg tid til og skravle fram til klokka 14.00 og etter klokka 21.00! Håpa vi rykke litt opp på lista til neste telling! Dei som ligger på topp har jo skreve over 3000 innlegg fordelt på 5 personar :O wow.. Og ho eine som e med dei og skravla har over 16000 innlegg tilsammen!
Hvordan i all verden klarer man å skrive mange tusen inlegg på så kort tid?!? Må jo sitte her 24/7 å ikke gjøre noe annet da
HJELPES!! Har hun INGENTING å gjøre om dagene eller!?!?! makan!
Hadde dere brukt kuponger om vi hadde hatt det i Norge? Inspirert av rik på rabatt på tlc
Ja det hadde jeg! Kanskje ikke brukt 40 timer i uken på det, men ja ville nok brukt det