Skravletråd 7.Mars!

Momofmany

Forumet er livet
Fy flate de skriver som besatt på de andre gruppene :p Men tror vi er på vei å ta igjen noen nå!! SKRAVLE :D

Våknet med godtrua i morrest om at dette ville bli en god dag.. Veeel.. Sånn ble det ikke akkurat! Sitter i skrivende strund å brekker meg, og vil bare kravle tilbake til sengen! Men VET jeg må ha i meg litt mat! Bah!

Her har jeg en god dag idag, tror jeg :) har nettop spist eggerøre til frokost ;) idag skal vi skravle massse:)

Dårlig dag i dag her å, små vondt i hode, kvalm og svimel til tider... :(

Sitter å venter på ostesmørbrød i steikovnen! Håper dette skal gå ned!:p
Er så sinnsykt lite jeg har lyst på som gravid! Er ingenting som frister!:(

God morgen:) jeg ligger fortsatt i sengen..lurer på om jeg skal stå opp og spy, eller ligge her til det går over..

God morgen:) jeg ligger fortsatt i sengen..lurer på om jeg skal stå opp og spy, eller ligge her til det går over..

haha, det var valgets kval det :p Er vel bedre å bare få det ut, å satse på at det går over!?;)

hehe, ser den!:p Da er senga bedre!;)
Selv skulle jeg ønske jeg hadde en hund i blant, når det er så fint vær som idag!
Vi er begge enige om at vi skal ha oss en husky i framtiden, men det må bli når vi har fått større hus og en stor fin hage som hunden kan være ute i;) Gleder meg til den tiden :p

God morgen! :) I dag har eg tid til og skravle fram til klokka 14.00 og etter klokka 21.00! :D Håpa vi rykke litt opp på lista til neste telling! Dei som ligger på topp har jo skreve over 3000 innlegg fordelt på 5 personar :O wow.. Og ho eine som e med dei og skravla har over 16000 innlegg tilsammen!

HJELPES!! Har hun INGENTING å gjøre om dagene eller!?!?! makan!

Hvordan i all verden klarer man å skrive mange tusen inlegg på så kort tid?!? Må jo sitte her 24/7 å ikke gjøre noe annet da ;)

God "morgen"! :) Etter en lang natt med mye våkne barn, sovnet jeg visst på sofa'en når de var dratt på skole og barnehage ;) Nå sitter jeg og manner meg opp til å ta meg en dusj, rydde huset og kanskje ta en tur på butikken. Men før det er jeg selvsagt klar for litt skravling!

Back
Topp