skravletråd 7. mars

Hn måtte få en annen vakt til å sjekke :p Han var også i tvil, men de slapp meg inn til slutt :p

Har du blitt kasta ut noen gang?

Nei, ikkje som eg kan hugse :p men ein narko dealer som slo meg ned blei nekta inngang kvar gong eg var på ein uteplass og han prøvde å komme inn :p lønner seg å jobbe i bransjen :p

Har du?

Sweet :p Hvorfor slo han deg?

Ja, jeg klarte nesten ikke stå, hadde spilt Busstur (kortspill) med Cpt. Morgan i stedet for øl :p Aldri mer!

Hr du hatt sex med en vakt? :p

Eg var veldig stygg med dama hans over mld :p haha :p men det gjekk bra :p mangla nokon dotter med hår og hadde ei ødelagt veske :p

Nei, aldri :) men du har?;P

Ler meg ihjel! :p Au!?

Nei :) Men nesten :p Haha.
Hr JR langt hår?

Haha :p Ja, det tar ganske vondt :p men, men :) ei erfaring rikare :p mamma og pappa hadde lyst til å skyte han i hodet :p han fekk kjeft av fyren som dreiv treningssenteret han trente på, og ein eller anna dude som kaller seg kongen av bergen terroristerte han med meldinger :p

Halvlangt før han reise til frisøren :)

Ø sitt vokser som ugress :s

Er han tynn i håret? :p

Haha :p nei, ikkje enda :p men han tar antiperm, og det sliter veldig på håret hans :p

Er ø tynn i håret?

Hahaha! Gjør han? :p Vil han ikke ha bølger/krøller? :p

Ø har sykt tjukt hår enda :)

Nei, han liker ikkje virvelen sin i bakhodet, den er visst ustyrlig :P haha :p

Bra :) n får gode hårgener :)

Har han egentlig krøller?

Bra det er åpnet ny tråd.

Har vært borte for å se repise på grottev. 1 med mannen. Hun dama i A var total bitch! Skjønner ikke at nannen holder ut. :p

Ja :) Jeg har tynne hårstrå, men veldig mange av dem :p Det blir tykt av det også! :p

Men sånn som jeg røyter kan det ikke være mye igjen! :o Røyter du?

Aldri sett eller hørt om :) nei, berre ustyrlig virvel :p pappaen hans tar permanent, så det er nesten litt ironisk ;)

Ja, men eg er glad for det. Samme som deg, mange tynne :p men med fall og bølger og krøller blir det veldig lett løvemanke :p

Forresten m, så har jo eg planer om å skremme vekk naboane våre. Vi er 4 hus i denne gata, og så er det to hus litt oppafor :) ein til alle, dokke kan få velge :)

Både jeg og Ø har spikerkrøller :p

Prospekt? :p link?

Jo, spikerkrøller er helt stritt hår :D

Back
Topp