skravletråd 7. mars

AHA AHA :p

Presser inn et lite innlegg her også før jeg tusler inn på soverommet.

And all the girls say I'm pretty fly for a white guy :)

*synger med* :D

Atjukka thkykka bolabala for a white guy! :P hahaha;D det var iallefall det han sang inni hodet mitt når eg var lita ;P

Haha, eller det :)

Nora knirker! :o Sov, sov, sov. Hørte sikker at jeg gikk inn på rommet og la meg :p

Jepp ;) er utrulig kor dårlig eg hørte tekstane før:P

hugser du "my heart goes boom"? der sang dei i hodet mitt "summer saddaday an sunhet, sullely i såå ju ther i staddadli fram godoodeeer" :P

Haha!
My heart goes boom when I see you baby, won't you tell me maybe. Things will never be to soon? :p Det hører jeg, hvis detter samme sang :å

joda, men så på første verset.. Summer, Saturday and sunshine, suddenly, I saw you there A stunning sight from God knows where :p

men inni hodet mitt, hørte eg ikkje orda skikkelig, hørte berre lyd :P omtreng:P bortsett frå refrenget :P

Trodde jeg kunne alle sangene til Spice Girls... Jeg til jeg hørte dem igjen da jeg var blitt "voksen" :p

Haha, det kan jeg ikke huske å ha hørt noensinne! :D

Ja :) Falsk alarm!

Jobber JR natt?

Jepp :) visst ikkje hadde han blitt bekymra over meg :p eg vart forresten tatt med falsk legg ein gong... Det verste eg at eg var meir lik på venninna sitt bankkort enn mitt eige :p haha :p men eg fekk heldigvis ingenting. Enda eg prøvde å springe vekk frå politiet :p

Haha, ser det for meg :D

Jeg fikk nesten ikke komme inn på et utested en gang fordi dørvakten ikke trodde det var meg på bildet... Det var det! :p

Back
Topp