Skravletråd 7.mars

Våknet kl.6 av mannens vekkerklokke i dag og han spratt ut av sengen,så jeg la meg fint til å sove igjen..hehe;)
Men nå er jeg våken å får vel komme meg opp snart..
 
God morgen damer :)
Her skinner sola idag, jeg skjønner det ikke selv så lurer egentlig litt på hva den guleflekken på himmelen er :p
Nå skal mannen snart kjøre guttungen i bhg og jeg skal ordne meg frokost :)
Håper han stikker innom butikken å kjøper appelsiner og druer så jeg kan servere litt sunt til kaffe besøket jeg får kl. 12 :)
 
God morgen damer :)
Her skinner sola idag, jeg skjønner det ikke selv så lurer egentlig litt på hva den guleflekken på himmelen er :p
Nå skal mannen snart kjøre guttungen i bhg og jeg skal ordne meg frokost :)
Håper han stikker innom butikken å kjøper appelsiner og druer så jeg kan servere litt sunt til kaffe besøket jeg får kl. 12 :)
Morning sweetie:)
 
Hvorfor skal mannen absolutt være hjemme og "holde meg litt med selskap" når jeg endelig har fri??
 
good morning !

starta dagen med noen vonde menssmerter ! bombe !! mannen tok seg av ungene å kjørte de i barnehagen .. jeg har spist frokost og gått tur med hunden .. nå skal jeg sitte her noen timer ..
 
good morning !

starta dagen med noen vonde menssmerter ! bombe !! mannen tok seg av ungene å kjørte de i barnehagen .. jeg har spist frokost og gått tur med hunden .. nå skal jeg sitte her noen timer ..
Aaauch...håper du føler deg bedre fort!
 
Jeg måtte så klart bli med på barnehage levering og butikken :/
Guttungen slo seg helt vrang, og da er distrahering det eneste som funker. Men det skjønner tydeligvis ikke mannen så da måtte jeg trå til :)
Men nå er jeg tilbake i sofaen :)
 
Jeg måtte så klart bli med på barnehage levering og butikken :/
Guttungen slo seg helt vrang, og da er distrahering det eneste som funker. Men det skjønner tydeligvis ikke mannen så da måtte jeg trå til :)
Men nå er jeg tilbake i sofaen :)
Godt du er tilbake! nedtelling her nå :)
 
Jeg har med en rive :p
 
Jeg har gressklipperen klar :) eventuelt snøskuffa. Alt ettersom :p
 
Back
Topp