skravletråd 7. juli

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
God morgen jenter!!

Åssen er formen til de som fortsatt er her i dag da?? Fått sove noe?
Jeg har faktisk fått noen timer med søvn og må si meg ganske fornøyd med det[:D] Hver gang jeg våkner har jeg våknet med fryktelige murringer i mage, men fortsatt ikke noe i rygg, så rier er det ikke.. nesten litt skuffa over det[8|]... hehe... huff.. merkelig at en blir skuffa for å ikke få vonde smerter.. ikke ofte det skjer nei.. ...

jaja.. i dag skal jeg til byen og treffe ei god venninne og hennes nydelige ett år gamle sønn.. håper det setter i gang noe her, med litt bevegelse. . .

ser fram til å titte innom her og se om noen havner på føden eller får sine etterlengtete barn i dag[:D]

[:)]Godmorgen...I dag e eg faktisk kjempe fornøyd,det he vore litt kaldere i natt og bortsett fra mange tissetura så he eg faktisk sove veldig godt[:)][:)][:)][:)]JIPPI....Ser du e på øvetid nå AB,he du prøvd modningsakkupunktur?????He hørt at det ska hjelpa på ..

Hallo jenter!
Har sovet ganske godt i natt!
Opp et par tisseturer bare!

Blir helt sjokkert over hvor fort det går her i juliklubben, herregud, det har jo kommet sååå mange bebiser!![:D][:D]
Det er koselig da...
Snart er det ikke fler igjen i juliklubben![8|][8D]
Merkelig å tenke på at nå har vi gått sånn  her i 9 mnd! Nå er svangerskapet over![&:][:D]
Deilig også da! Gleder meg fælt nå!

Håper dere får en fin dag alle sammen!!

Godmorgen!

Ja, her er det fødsler på løpende bånd om dagen, blir bare pittelittegranne misunnelig, altså [8|]. Er jo fullmåne til tirsdag da, så da får vi se om det har noen virkning på oss som ennå vagger med magene våre [:)]
Men jeg synes det er litt rart også da, å tenke på at bebbisen snart ikke er inni magen lenger, er jo koselig å kjenne bevegelser og spark[:)]. Kommer nok til å savne det, tenker jeg!!!

Tenkte jeg skulle være flink husmor i dag, og bake horn med ost og skinke, kjekt å ha til barselbesøk og greier [:)]. Ha en finfin dag, jenter!!!

Heia jenter[:D]

Nå er det ikke lenge igjen til det er deres tur, så spennende!!
I natt har Kian våknet kl 0300 for pupp og kl 0600, men siste gangen var han så sulten eller hol tenker jeg.. hehe at lite matvrak. Måtte puppe hele 3 ganger. Klissvåt rundt hele munnen sin og melk som renner nedover magen.Lille puppegullet mitt

Når han spiser så mye, sover han lenge og etterpå kommer det en herlig ladning med bæsj oppover ryggen.[:D]
Så dere har riktig mye å se frem til.. elsker bleieskift og rennepupp!!
Alt for sin nudelige baby!!

Kanskje det blir noen fødsler i dag og..?

Ha en flotters dag jenter!

Kjapp tur innom. Hei på deg Monicus! Så koselig se du er her!

Jeg må nok gå legge meg. Denna varmen tok nesten knekken på meg igjen igår. Har funnet ut att når det er varmt går det, men når det blir klamt og lummert i tillegg sier kroppen nei. Fikk sånn skjelve greier igjen som den mandagen jeg kom på sjukhuset...ut av kroppen følelse....nummen og rar..... så i natt var hardt med hodepine og kvalme..smertehelvete! er rimelig sinna! Så går legger meg og håper jeg blir utvilt nok til nyte helgen....

huffda...jeg er ikke kul..starter en fredagstråd sånn her... Lover kommer sprelsk tilbake etterpå!!!

Stor klem til store og små

hm..tenkte på noe her..fødelista blir ikke oppdatert....chello som har redigeringsmulighet...

noen andre som vil lage ny kanskje? Med kun fødedatoer? vet chello hadde lyst noen skulle lage en ny..

er jo bare kopiere hennes og mikk makke litt..hihi

*går legge meg med hodepine*

Heia FirstTime.

Ring føden hvis det der skjer flere ganger, syns det er kjempe skummelt jeg!!

Så et sted at du lurte på dette med å ta tiden på riene.
Da starter du stoppeklokken når rien starter og når den er over tar du tiden på rien og så venter du på neste ri og når den starter, da har du tiden fra rie til rie. TA tiden fra den første kommer til den neste kommer.. skjønner?

Mulig du hadde fått svar her inne, leste ikke igjennom alle svarene..

Og nok en gang... ikke gå for lenge med sånne skumle opplevelser og følelser..

tror jeg skjønner..hehe..på mobilen min blir det iallfall sånn att jeg tar tiden på både avstanden fra ri til ri og varigheten på riene...da kan jeg bare trykke "start ny tid" hver gang en ri setter inn ... og så lagres alle tidene bortover....

så da vet jeg hvor lenge det er mellom og hvor lange de er... Vet man ikke trenger ta tiden på hvor lange de er hele tiden men nå passer det seg sånn for mobilen min. Ellers må jeg : start tid....stopp tid *skrive med penn*...start tid, stopp tid *skrive med penn, og ta en kontroll på rivarighet sånn innemellom... men da er det like greit bruke mobilen

Riktig elller?brukte mobilen du og?

Både Mats og meg brukte mobilen[;)]

Lurer på om sambo klarer våkne jeg...har hatt noen episoder jeg har skriki litt og hadde jævlig vondt..han sover såå tungt. Men han har sagt att står det virkelig på (men man vet jo ikke alltid når det er dah..hmmm) så får jeg lov kaste ett glass vann på han..hehe

Fikk han til lese fødehistorier i går jeg...han ble ganske lang i masken og skjønner nå hva jeg mener når jeg sier ting kan ta litt tid og att det er greit planlegge litt hva man har med..ting vi kan pusle med og kose oss med og sånn

Så nå er sambo og jeg på nett når det gjelder det tror jeg..hehe

Huff Firstime, du har det ikke helt godt om dagen du, den kroppen din er tydeligvis ikke helt samarbeidsvillig [8|].
Var det slik at du evnt skulle bli satt igang rundt terminen om ikke noe skjer før det? Får håpe det for din skyld, er uholdbart å gå sånn over lengre tid!! Sender mange varme tanker (eller du orker kanskje ikke mer varmt?? [;)] Hehe...)

Snart i mål nå.......[:)]

Huff ja, enig med Lucky2, er ikke greit når man skal plages slik som enkelte gjør her. Heldigvis så har jeg det ikke slik, er bare drittlei av å gå slik i varmen. Ille nok det [&:]
Og nå har jeg forspist meg på Basset's allsorts [:'(] usj, nå ble jeg kvalm...
Hmmm det hadde vært godt med en skikkelig snøskur akkurat  nå. Kulde, jeg vil ha KULDE!!!!!!
Ellers så har jeg det bare bra [;)]

Ser du e på øvetid nå AB,he du prøvd modningsakkupunktur?????He hørt at det ska hjelpa på ..

Har ikke prøvd det nei... å hadde jeg ikke vært livredd for nåler,så hadde jeg nok prøvd..
men tror ikke jeg takler å bli stikka med nåler[8|]

hehe.. det jeg gruer meg mest til med fødselen er å kanskje nli stikka[&:]

ORIGINAL: lucky2

Godmorgen!

Ja, her er det fødsler på løpende bånd om dagen, blir bare pittelittegranne misunnelig, altså [8|]. Er jo fullmåne til tirsdag da, så da får vi se om det har noen virkning på oss som ennå vagger med magene våre [:)]
Men jeg synes det er litt rart også da, å tenke på at bebbisen snart ikke er inni magen lenger, er jo koselig å kjenne bevegelser og spark[:)]. Kommer nok til å savne det, tenker jeg!!!

Tenkte jeg skulle være flink husmor i dag, og bake horn med ost og skinke, kjekt å ha til barselbesøk og greier [:)]. Ha en finfin dag, jenter!!!

ÅÅÅ du å du det hørtes godt ut.. Stikker innom jeg [;)][;)]

Ja her fødes det på rekke og rad. De fleste får jo før tiden her inne også... Nå føles det som om jeg må gå en evighet.. Og jeg føler nå at jeg må gå laaaangt uti august... [8|][8|][&:]

Har ikke kjempe humøret i dag nei... Er sur for ett eller annet [&:][&:] Men vet ikke helt hva... det går vel over...[:-]
I kveld skal vi kose oss med taco og digg,. Gleeder meg til det iallefall...

Kos dere jenter på denne litt svalere fredagen[;)]

KLem fra ei som er litt sur... [8D]

Opp med humøret schnuppa-vi er snart i mål. Jeg har heller ingen tegn på at fødsel er nært forestående, men så er jeg jo sist ut også da ifølge terminlisten.. Jeg har slått meg til ro med det, men håper selvsagt at det skjer noe litt før. Min bestemor mener det skjer et eller annet ved fullmåne neste uke, så jeg krysser fingrene for det-de eldre vet best vet du!
Har vært hos legen i dag og alt var bra. Så det ser ikke ut til at jeg blir satt igang heller, men det er like greit-vil jo at alt skal skje når både kroppen og babyen klar. Jeg sa at jeg har kjent ende stikking og "graving" i underlivet i det siste og hun sa det var kynnere-trodde kynnere var at magen strammet seg jeg da.. Ellers hadde ikke hodet festet seg enda, men hun sa at det kunne skje fort. Er i uke 37 nå-ifølge denne legen, så nå er barnet ihvertfall ikke prematurt hvis den kommer nå. Synes at alle kommer frem til forskjellig uke og dager- fastlegen har en, vikarlegen en annen, legen på ullevål en tredje og min side på bv en fjerde... Noen andre som har hatt det sånn? Blir litt forvirret da når alle går ut fra samme termindato liksom.. Det er jo ikke veldig stor forskjell-det er vel rundt en ukes tid, men synes jo det er litt rart likevel..

Jeg vil gjerne ha magen litt til, men er veldig nysgjerrig på både kjønn og hvordan den lille engelen ser ut.

Ha en fin dag alle sammen, i dag skal jeg bare slappe av-etter to hektiske dager!

Halloen damer!

Ikke noe tegn på fødsel her heller.Har så utrolig lyst til å bli ferdig nå.I forhold til terminen jeg hadde med førstemann skal jeg føde i morgen.Det var godt å slippe den siste uka++[;)]
Man får smøre seg me tolmodighet å bare ta alt som det kommer!!!
Ha en flott dag![;)]

Stikker snuta innom og sier hei her fra Jessheim..TROR DERE DET var godt komme hit..kom hjem, rett bak i hagen, ned i hengekøya i skyggen med pusekatten på fanget, masse vind..har ikke liggi på ryggen på lenge...var sååå godt!!!Og bena kom jo høyt og så vannet i bena ble bedre..... lurer på om jeg blir her ut tiden jeg..hehe..nå sitter jeg ned i kjellerstuen hvor vi skal få sove...kaldt her..Mamma har lagt ørti madrasser oppå hverandre så skuldra mine skal få en god natt...ahh..mammaer altså..ja..det er jo det vi blir snart og! De beste å ha[:)]!!Hun har tom tatt sin egen overmadrass og lagt på toppet! Får nesten dårlig samvittighet jeg..klager tydlivis mye..[&:]

Nå har sambo kommet fra sentrum med en sekk med masse snop!Ønska meg marshmellows, de firkanta karamellene, og panda lakris!! Jaggu kom alt på bordet..mente jo ikke alt sammen da...(eller gjorde jeg ..[:D])Nå skal de koses for alvor!
*låser døren til kjellerstuen for helga og svelger den*

Noen som har lyst komme ned i hula mi her? hm..da må jeg kaste opp nøkkern igjen men det går bra..hihi

Hilsen ei som kan puste ut litt....

Klems

FirstTime : Godt å høre at du har det bedre.. det fortjener du.. Du har ikke hatt det lett i svangerskapet... Så nå må du bare kose deg... [:)][:)]
Ha en strålende aften med godisen din. Håper vi hører fra deg i morgen også.[;)]

Dere andre får også ha en super kveld. Skal snart køye jeg, samboer skal massere beina mine [;)][;)]

Nattinatt, ehe om vi får sove da.. Det er iallefall litt kjøligere her.. Og godt er det..

Håper alle får en goood natt. Og lykke til alle som føder... You go girls.

KLeeeem

Back
Topp