Skravletråd 7. august

SiennaJonah si mamma

Elsker forumet
God morgen alle juli-mamma m/nurk! [:)]

Korleis står d til me alle sammen i dag da? He dåkke hatt ei bra natt? Her va d litt pes før ho Sienna fann ut at d va på tide å sove.. No sitte ej å pumpa mej, skikkeli rart; på venstre puppen fikk ej ut 60 ml å på høgre berre litt over 30! E d normalt/vanli å ha meir i eine enn den andre? [8|] Å he ej lite eller mykje melk? Håpe nåken svara mej [;)]
I dag fæ ej å ho Sienna TIDLI besøk ta søskenbarna mine åsso ettepå skal vi kanskje trille tur attme venninna mi å sonen hinna [:D] 
Ka plana dåkke he for dagen da? Ønske alle sammen en strålande kjekke dag uansett ka dåkke måtte finne på!! [;)][8D] 
Stor klem til alle sammen frå mej å ne Sienna

God morgen snupper.

Ang pumping og mengde er ikke jeg den rette personen å svare på det.
Har hatt så mye forskjellig i begge puppene hele tiden.

Kian har vært en drøm i natt, etter at jeg ga han ammete og kuttet ut malten i neste alle måltidene i går, har han hatt det mye bedre.

Vi hadde sex i natt[:D] My god så mye passion det var
Men det som er rart..
Min venstre møkkapupp begynte å renne[8|] En stor flekk som en tallerken i senga[8|][8|] I dag nada melk?? Møkkapupper sier jeg bare[:D]

Nå ligger Kian og skravler med lekene på babygymmen, gud som han koser seg der!!

Skal på Helsestasjonen i dag.

Kian smilte det største smilet en mamma kan få på lørdagen.
Lå å trente på magen og når han var sliten snudde jeg han på rygg. Da stirret han meg i øynene og smilte forsiktig og jeg hylte og lo og han smilte enda større Det var et riktig smil det!!

Møkkapuppa ja! Hehe.. Skal på helsestasjonen da? Kontroll? [:)] Sex asso? D savna ej!! [&o]
Kor HERLI at han smilte til dej da,d fortjena du virkeli, du so he hatt d so fælt i helga me ammeslutt å greier!

ORIGINAL: bss85

Møkkapuppa ja! Hehe.. Skal på helsestasjonen da? Kontroll? [:)] Sex asso? D savna ej!! [&o]
Kor HERLI at han smilte til dej da,d fortjena du virkeli, du so he hatt d so fælt i helga me ammeslutt å greier!

Ja, takk skal du ha. Slit som helg har det vært, men gullet lyste helgen opp glatt[:D] Skal bare veie Kian i dag og spørre om et par ting ang ammete og fennikelte. Drar dit hver mandag, det er så koselig der borte.
Sex.. hoho.. var litt nærvøs siden det gjodre vondt sist vi prøvde, men denne gangen gikk det bra gitt.
Nervøs for om hvordan det kjentes ut der nede for han[&o]
Han sa det var litt andreledes, men at jeg hadde gjort en bra jobb ang knipeøvelser[;)] Da er det bare å knipe enda mer altså...

Off, dissa knipeøvelsane ja.... Gløyme dei heile tida, av å til ej kjøme på d, men ikkje kvar dag! D kan umuli ver bra asso! [&o][8|]
Må oppdatere oss på kor mykje han Kian vege da åsso må dåkke kose dåkke på helsestasjonen [:D]

Herregud jeg har melk i puppen[8|][8|][8|]
Det sputer ut... skjønner ingenting.
pumper meg nå og har fått ut snart 50 ml på under 5 min[8|][8|]
Hva skjer'a

Haha nå har jeg 60 ml.. dette er syyykt!!

Kor KJEKT da, Monicus!! Hååååpe d fortsette sånn [:D]

mm.. tror det er brystbetennelsen som skal ut..[:'(]

Hallo alle sammen!
Jeg er lite innom her for tiden, ko hjem fra ferie igår, har vært borte i 14 dager nå, godt å være tilbake igjen!
Idag starta værdagen igjen, mannen på jobb å Marvcus i barnehagen, så nå er det bare meg &v Sebastian hjemme!
Nå ligger han å sover i vogna ute... har vært en del våken i natt p.g.a mage smerter!
Ha en fortsatt fin fin sommer

god dag damer[:)]idag er det faktisk litt kaldt her i bergen.sitter å småfryser litt og har en plan om å liste meg inn under dynen sammen med min kjære baby som sover søtt. etter at vi begynte med bæresele er det ingen problemer nesten.akkurat som den tar vekk luftsmerter og gir meg en helt rolig og avslappet baby tilbake.anbefales![:D]

vi hadde også sex igår og gruet meg litt som monicus sa,for det gjorde vondt sist gang...synes ikke det ga meg noe særlig....d va ikke vondt,men følte at det var helt hult inne i der og at sambo bare fylte skjeden min med luft....når han støtet ekstra hardt gjorde det veldig vondt så den eneste måten va rolig sex....tror vi venter 2 uker til,da kan vi droppe den ekle kondomen og da blir det sikkert bedre.

ellers tenkte vi å undersøke litt forskjellige stoffer til å sy en sånn mei tai sele og et sånt sjal som vi kan bruke i vinter når snøen kommer og det er upraktisk med vogn....fått helt dilla på sånne seler jeg nå[:)]

noen som har planlagt dåp forresten?
vi har fått dåp den 8 oktober.....driver og planlegger som bare det. det blir dyrt...huff...sambo mener det er vanlig at foreldrene våre spanter i litt, men jeg mener vi må betale det selv...er litt sånn økonomisk uavhengig person....men det blir veldig dyrt når vi har regnet det blir ca 26 gjester hvis alle kan.,...og det er bare de nærmeste....huff....
et annet spm er hvorvidt det er vanlig at foreldrene gir babyen dåsgave?
i de dåpene jeg har vært i har det ikke vært vanlig(altså vi gir vår baby gave)......
så var det dette med menyen da...skal vi ha koldtbord, snitter eller rett og slett lage mat selv (stek ol)??????
det er jo litt kjekt da og planlegge dåp....driver og prøver å lage sang til min lille prinsesse...hun liker merkelig nok å høre sin mammas rustne stemme,og madonna er en klar favoritt...american pie av alle sanger[:D]

ha en fin dag damer

Hei, hei alle sammen!!!
Lenge siden jeg har vært innom og skravla med dere nå!
Her går alt bra. Veslejenta spiser og koser seg. Jeg har masse melk, det renner bare hun skriker litt. Men har ekstremt såre brystvorter. Veslejenta bruker puppen som smokk. Og blir dritforbanna om vi prøver å gi henne en smokk, for der kommer det jo ikke noe mat!
Men vi har hatt noen gråtetokter som jeg ikke var forbredt på. Så leste jeg at det kunne hjelpe om jeg slutta å drikke melk. Tenkte at det er verdt forsøket, og i løpet av et døgn hadde vi en ny baby!
Nå er hun mer våken på dagen også (vi begynte jo med snudd døgnrytme), noe som er deilig for mor.
Mannen min er fortsatt hjemme, noe som er veldig deilig. Han er så oppmerksom. Kommer med mat på senga, steller og stuller med oss. Har aldri sett han slik før. Vi storkoser oss egentlig hele familien. Har gudskjelov 2 uker igjen, før han begynner i jobb igjen.
Jeg har begynt å tenke på å prøve sex, men husker hvor vondt det var de første gangene forrige gang. Tror ikke det blir like ille denne gangen, for det har gått mye bedre "der nede" denne gangen.
Ha en strålende dag jenter!

God dag [:D]

Natten våres har vært ganske fin, men på morgenen i dag slet han fælt med litt luft i magen tror jeg...
Trykka og trykka, men ingenting kom..-plutselig etter ganske mange timer så kom den leveringen, og etter det har han ikke trykket noe mer, så det var bra [:D] (tror det er min feil at han hadde vondt i magen, var så dum og spise bigmac i går, og etter å ha spist omtrent hele, så fant jeg ut at det var masse løk på den....[:@]..... håper det var det som gjorde det, for da skal jeg holde meg unna løk!!!)

Ang sex....-har veldig lyst til å prøve på det, men er livredd for at det skal gjøre vondt!!Men, har bestemt meg for å prøve i løpet av uka...Samboeren er jo kjempe nøden!!Så det er vel på tide å prøve seg litt fram!!

I dag har vi ingen planer egentlig..-skal bare kose oss [:)]
samboeren skal bort i kveld å se fotballkamp, så da blir jeg og lille gullet alene hjemme..-men det begynner vi å bli vant til nå [:D] er jo alene hjemme hele dagen, så....

Hei, kom meg endelig en liten tur inn hit..

Hallo alle sammen!

Pupper og melk og sex...[:D][:D]
Vi har mye å styre med!
Masse kos da...

I kveld skal Casper få se pappa'n sin for første gang.
Jeg gleder meg så masse.
Det blir rart og herlig tenker jeg.

Så i dag skal vi bare kose oss og ordne oss fine til vi skal på besøk![:)]

Ha en fin dag jenter!

PS! MONICUS!! GRATTIS MED 6000 INLEGG!!

Heisann alle sammen!

Ja, det er ikke bare bare å få tid til å komme seg inn hit på BV lenger!! Eller - man kan rekke å logge seg på og greier, men så blir det med det [8|].... Men gosj så herlig det er å gå hjemme med lille nurket - vi koser oss masse masse hele tiden! Kan sitte og bare se på henne i en evighet, synes hun er så skjønn .

Ammingen har begynt å gå seg til, leste litt om ammeteknikk her inne, og fant ut jeg ammet litt feil - ergo veldig såre brystvorter!! Nå går det bedre, men er ennå litt sår (hun hadde sugd opp en sprekk i brystvorta, auauau!!!) Men, hvor lang tid tar det før de sover litt lenger enn 2-2 1/2 time om gangen??? Kan det ta et par-tre uker til? Er litt blå under øya om dagen, men det hører jo med i starten [;)] 

Savner sexen ja, men vil gjerne bli kvitt stinget først, tråden henger og dingler der ennå - ikke videre sjarmerende og romantisk [8|]. Kniper for harde livet, har ikke lyst til å bli en "slappfisk" der nede [:D].

Ellers koser vi oss her hjemme - har ikke tatt de største trilleturene ennå, men det kommer snart! Og det skal bli koselig det [:)].

Ha en fin dag, mammaer!

Shit.. har jeg så mange innlegg[8|]

Tar nok en 2 - 3 uker ja lucky2, pass på å sove litt i mellom slagene da!

Adrian sover alt mellom 15 min, og 5 timer han...
Om natta sover han stort sett 4-5 timer mellom hver mating..
Men, om dagen er det sånn ca 2-3 timer, men da er han også våken mellom 2 og 3 timer da...

ORIGINAL: Monicus

Shit.. har jeg så mange innlegg[8|]

Tar nok en 2 - 3 uker ja lucky2, pass på å sove litt i mellom slagene da!

Hehe, enklere sagt enn gjort, Monicus!! Det var det der med litt alenetid da, og litt kjærestetid.....også synes jeg det er utrolig kjedelig å sove [8|]
Må skjerpe meg litt så jeg ikke blir skikkelig zombie her [;)]

Back
Topp