Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det den store "ikke gjøre noe som helst dagen"!
Venter på en små-ekkel tlf fra Nav hvor jeg må forklare hvorfor jeg enda ikke har fått meg jobb... Var på intervju i går, men det er noe med magen min som skremmer folk fra å ansette meg
Tenker jeg skal tilbringe dagen på hobbyrommet. Lage påskepynt![]()
I dag er det den store "ikke gjøre noe som helst dagen"!
Venter på en små-ekkel tlf fra Nav hvor jeg må forklare hvorfor jeg enda ikke har fått meg jobb... Var på intervju i går, men det er noe med magen min som skremmer folk fra å ansette meg
Hoff god bedring til degJeg skal også prøve å få forlenga sykemelding idag.. blir jo aldri friskskal egentlig på jobb i mårra, men kroppen min har veldig lite lyst.. det som er dumt er at alt dette styret med sykdom og sykemelding og tull gjør at jeg blir lettere deprimert, og når jeg i utgangspunktet var medisinert for depresjon da jeg ble gravid så hjelper det ikke akkurat på formen.. blæææ..
![]()
Så koselig med en hobbydag, skulle hadd det selv snartJeg har sovet sååå godt og lenge i natt! Er Såå uthvilt! Så i dag skal jeg prøve å få gjort noe fornuftig =P
Sovnet som en stein kl. 22 ca og våknet ikke før kl.9.. Deilig! Bare vært oppe på do en gang i natt, og bare såvidt jeg husker at samboer'n reiste på jobb!! Deilig! =) Nå blir det ordentlig frokost for en gangs skyld =P Har liksom ikke noe husarbeid som skulle vært gjort heller.. Kanskje det blir en hobbydag her også =)
hordan påskepynt skal du lage?I dag er det den store "ikke gjøre noe som helst dagen"!
så koseligJeg skal på kurs og middag igjennom jobbblir veldig greiT
![]()
Håper på bedre samarbeid med bekkeneSkal prøve meg på litt rydding i dag, og så se litt på tvog bv så klart
bekkene samarbeider desverre lite fortiden:/
Det hørtes utrolig deilig utJeg skal bare ta det med ro idag. Akkurat levert i barnehagen, og skal ikke hente lillemor før etter barnehagen i morgenDet blir rart, og deilig. Hehe
![]()
Hva hekkler du?Idag blir det roligdag her hjemme, skal kose meg med heklinga miVar på shopping og kafe igår og bytur dagen før, så er sliten etter det enda.. Rart hvor lite jeg tåler, er veldig uvant. Er jo egentlig en person som kan holde på døgnet rundt.. Menmen, må vell bare ta det med ro og høre på kroppen.. Alt for lilletuppa i magen
![]()
hoff, lang dag på deg i dag:/ håper du får slappet litt av innimellomHei og hopp!
Hva skjer i dag da?
Venter på legetime nå, skal forlenge sykemeldingen. Så skal jeg på jobb. Har utviklingssamtaler etter undervisning i dag, så er ikke hjemme før halv seks...