Skravletråd 6 juli

nutta06

Glad i forumet
Heia alle sammen...

Tenk at eg start en skravletråd?! Jaja, men det e sekkert førr at eg e trøtt no... E på tur i seng, men villa bærre få lagt inn en tråd... Skal kom tilbake igjenn når jeg har stått opp igjenn... Men nå ligg den hær... så kan vi jo skravel litt i løpet av dagen...

Ellers så syns eg det e rart at eg e kommen til uke 25... bare 15 uker igjenn... "spookie"!

Men, vi snakkes seinar kanskje? Må væl tussel i seng... har to viltre krabata som våkn om ikke så mange timan....

Heeeeiiiiiiiii[:D]
I dag er jo solen her igjen...., og jeg elsker den!!! NOT!!!!!!!!!
Har tenkt å teste ut regndansen i dag...
Skal forresten shoppe[:D][:D] Denne gangen til meg selv, eller hjemmet....
Forandring fryder..., og når man har hatt samme salongbord i 9 år, er det lov til å fornye????
Kan endelig beg å spare sånn at det blir en helhet i stua[;)]  

Have a nice day!!!!!!!

Setter stooor pris på om flere joiner meg i
                                                                                  regndansen!!!!!!!!

Jeg har byttet ut alt i tre til hvitt[:)]
Tre er hytte for meg.., og det er godt og endelig få en gjennomført stil!!!!!!!!!
Selvom det står igjen mye.....[:(] 

Jeg har gravid-belte...
Helt ok å bruke, men ikke min favoritt!

Ja, da va eg hær igjenn...

Ongan sett å et "frunch"... hehe... (blanding mellom frokost og lunch) Vart seint før vi stod opp ja...

Ellers så har vi ingen store planer for dagen... sambo er på arbeid og blir borte hele dagen... så hær går vel dagen med til å "krangle" med ei i "treårs-trassen".. Noen andre med samme "problem"?

Jeg må vel være dn første til å innrømme at jeg ikke har dn samme tålmodigheten mens jeg går gravid som vanlig..men stort sett så går det bra..

Har ei som vil gjøre ABSOLUTT ALLT SELV.... Til tider blir dette veeeldig slitsomt... Og ja, jeg har barn fra før, men som jeg har hørt mange ganger før så er ingen barn like!! Min første datter hadde ikke noe slags trass som jeg husker..

Men jeg må jo bare tenke på at det en dag går over... hehe..

Forslag til hvordan jeg skal takle en trassig 2år og 9 mnd gammel jente mottas med stor takk!!! ;) 

Tar gjerne en liten regndans ilag med deg titti_28!!! [:)]

ORIGINAL: MajaB

Streeeeeeekke på meg. Seint oppe idag jeg også så jeg må vel kalle frokosten min frunch jeg også. Hihi. Inatt var eg oppe 4 ganger for å tisse. Rart jeg ikke faller ned trappa når jeg tasser avgårde med bare ett øye åpent. Våkner jeg for mye er det gjort så jeg må gå i halvsøvne. HEHE, Sku likt å sett meg selv. Sinnsykt varmt idag også, herlig det hvis man ikke hadde blitt så foggy i hodet... lyst på is. Har en iskald vannmelon som jeg skal gå løs på snart. [;)]

jentungen min skal også gjøre alt selv, jeg lar henne prøve jeg, de må jo lære en gang før eller siden. Hun kommer fort å ber om hjelp hvis hun ikke klarer det og blir kjempestolt hvis hun får det til selv. men det må jo gå en grense da selvfølgelig. Tålmodigheten er heller ikke den samme som før jeg ble gravid, men forhåpentligvis blir jeg normal igjen snart. [:)]

Ja, det e godt å hør at andre har det likens... Til tider er hun helt "håpløls" (eller skal jo ik si det... hun vil jo bare vise at hun kan greie sjøl!! ) Men til et eksempel så hvis jeg løfter henne ut av bilstolen, og setter henne utenfor bilen bi ho illsint og klatrer inn i bilen igjenn, setter seg i stolen og så går hun ut igjenn!! Det er slike ting som til tider kan bli litt i meste laget her hjemme....

Men forr all del... hun er kjempeflink, så hvorfor skal hun ik få lov til å gjøre allt selv.... ??

Og en annen ting som også er litt spesiellt er jo det at hun skal klare seg på do selv og... En dag bestemoren passet henne hadde hun ei bukse på seg som ble litt vanskelig for henne å få av seg... men bestemoren fikk ik hjelpe henne, så da ble det til at hun tisset seg ut...(for hvis bestemoren hadde tatt av henne buksen, hadde bare Frida tatt på seg buksen for så å ta dn av seg igjenn og da har det gådd gærnt da og...

Veit det sikkert ikke er så gale, men det blir litt slitsomt i lengden dette....

Wæææææææ, her e 29,3 grader i skyggen nå...Og jeg er ferdig me å vaske hus[:D]

Lilla i trynet og drit svett, men riiimelig førnøyd me me sjøl!!!

Skal ut å male hus senere, skal bli godt med litt ferie snart!!!

VAr å handla inn til babyen forrige fredag, så på veien hjem har jeg mista de fine sengesettet jeg kjøpte

Typisk min flaks.... Har ringt å spurt etter det, men ikke noen som har sett det....Sikkert noen slemme mennesker som har tatt det[:@]

Huff! Kloakkjeller er noe dritt!!

Har ikke rukket å lese gjennom alle innleggene, det var jo så mange i dag Har vært opptatt med husarbeid i dag, og nå hvert øyeblikk kommer ei venninne... Noen husker kanskje jeg skrev noe om venninneproblemer forrige helg... Gruer meg litt, men det blir nok bra å få renset luften litt... Kjempeklump i magen! Og selv om dette egentlig startet før jeg ble gravid, er det ekstra ille nå... Tar jo til tårene for ingenting[&:] Men men... Ønsk meg lykke til! Trenger det!! Så snakkes vi seinere i kveld, tenker jeg...

Lykke til!!!!!!

Takk for alle lykkeønskninger!!! Besøket var veldig koselig! Gutten hennes var med, så det ble ikke noe luftrensing i dag... Men litt rensing ble det uansett... Har grua veldig for dette første møtet etter lørdagens "samtale"! Gleder meg til ferietur, skal se vi får ordnings på tingene da... Hun har skuffa masse det siste 1 1/2 året, så det tar nok litt tid før jeg tør å tro at ting skal endre seg med det første... Men nå er vi i hvert fall klar over det begge to, og da er det enklere å gjøre noe med det! De siste dagene har vært helt jævlige, akkurat som om jeg har hatt kjærlighetssorg på en måte... Merkelig... Men håper ting blir bedre nå[:)]

Har veldig lyst på 3D, men er redd for at kjønnet vises for godt... Vi vil nemlig ikke vite... Hva sier dere, dere som har vært på 3D?

Nå har vi vært kjempeflinke, ryddet, støvsugd og tatt igjen masse bod-rot fra år tilbake... Og jeg er UTSLITT!!! Er jo nesten 20 grader ute, og sikkert ikke noe kaldere inne... Sikkert 27 grader eller noe sånt, og det er ikke akkurat arbeidstemeratur[&:]

Natta, folkens!!! Snakkes i morra! Skal til jordmor, blir artig å høre hva hun har å si...

bare se om jeg klarer å få avatar...

Jeg klarte det!!! Men jeg må definitivt få tatt nytt bilde... Grusomt magebilde... Eller i hvert fall klærne... Men nå vet jeg i hvertfall hvordan jeg skal gjøre det!!!

Natti, natt!!

Back
Topp