nutta06
Glad i forumet
Heia alle sammen...
Tenk at eg start en skravletråd?! Jaja, men det e sekkert førr at eg e trøtt no... E på tur i seng, men villa bærre få lagt inn en tråd... Skal kom tilbake igjenn når jeg har stått opp igjenn... Men nå ligg den hær... så kan vi jo skravel litt i løpet av dagen...
Ellers så syns eg det e rart at eg e kommen til uke 25... bare 15 uker igjenn... "spookie"!
Men, vi snakkes seinar kanskje? Må væl tussel i seng... har to viltre krabata som våkn om ikke så mange timan....
Tenk at eg start en skravletråd?! Jaja, men det e sekkert førr at eg e trøtt no... E på tur i seng, men villa bærre få lagt inn en tråd... Skal kom tilbake igjenn når jeg har stått opp igjenn... Men nå ligg den hær... så kan vi jo skravel litt i løpet av dagen...
Ellers så syns eg det e rart at eg e kommen til uke 25... bare 15 uker igjenn... "spookie"!
Men, vi snakkes seinar kanskje? Må væl tussel i seng... har to viltre krabata som våkn om ikke så mange timan....
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)

Har vært opptatt med husarbeid i dag, og nå hvert øyeblikk kommer ei venninne... Noen husker kanskje jeg skrev noe om venninneproblemer forrige helg... Gruer meg litt, men det blir nok bra å få renset luften litt... Kjempeklump i magen! Og selv om dette egentlig startet før jeg ble gravid, er det ekstra ille nå... Tar jo til tårene for ingenting[&:] Men men... Ønsk meg lykke til! Trenger det!! Så snakkes vi seinere i kveld, tenker jeg...