skravletråd 4 mai

ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Flori

Kanskje vi kan gjør en avtale om å føde på samme dag[8|]. F**N, fikk melding fra Knut: De er tomme for Rød-brus, ble cola istedet. Men jeg vil jo ha rød-brusa mi jeg [:(][:(][:(].

hva er det slags tull...
fri for rødbrus når flori vil ha det...[:@][:@]

vi skriver et felles klage brev til rød-brus produsenten og butikken som selger den, kan jo ikkje la gravide kvinner lide på denne måten, ærligtalt, må no være måte på......

da tar du deg av skrivinga da[:D]
du har jo så mange skriverier du skal fikse for tiden[;)]

er ikke eventyrbrus å rødbrus det samme da[8|][8|]

har du hørt om rød-brus Flori? brusen der det står rød-brus på etiketten, du har vel det irene29, trur den blir laget  her opp, og kansje berre solgt har oppe?

sitter her med mine berømte isbiter...har dere fremdeles noe dere absolutt må ha? bare må ha....[8|]

Kanskje vi kan gjør en avtale om å føde på samme dag[8|]. F**N, fikk melding fra Knut: De er tomme for Rød-brus, ble cola istedet. Men jeg vil jo ha rød-brusa mi jeg [:(][:(][:(].

hva er det slags tull...
fri for rødbrus når flori vil ha det...[:@][:@]

vi skriver et felles klage brev til rød-brus produsenten og butikken som selger den, kan jo ikkje la gravide kvinner lide på denne måten, ærligtalt, må no være måte på......

Skulle gjort det !!! [:D][:D][:D]

vi har en brus som heter rød- brus som blir solgt hele året

Åh heldiggriser, jeg kommer til deg med en gang, hiver meg i bilen nå [8D]

den er grei, men du må skynde deg butikkene stenger klokka 23

ORIGINAL: ale82

sitter her med mine berømte isbiter...har dere fremdeles noe dere absolutt må ha? bare må ha....[8|]

nei har i grunne ikkje hatt noen sånne lyster eg

nei har i grunne ikkje hatt noen sånne lyster eg

har ingen lyster på verken det ene eller andre[&:]

Er vel Sylte sin det... ? Har et søskenbarn i Sarpsborg som legger inn bestilling på ei kasse ananas-brus hver gang noen skal til østlandet. [:D]
Fant pepsi-max som jeg koser meg med jeg nå.... Får heller kjøpe inn igjen en flaske til selskapet i morgen[8D]

er ei lita ei som er blitt veldig glad i å slenge seg i ribbeina mine idag[8|]

jeg holder på å gjør mannen min sprø,sitter og knasker på isbiter hele dagen lang jeg....[&:]

kl 23?? Heldige.. Stenger kl 22 her, men enda verre i Fræna som stenger kl 20.

jeg holder på å gjør mannen min sprø,sitter og knasker på isbiter hele dagen lang jeg....[&:]

hehe..
men er jo bedre å knaske isbiter enn andre ting da[:D]

Det fenomenet har jeg hørt om.. [:)]
Har ingen spesielle lyster jeg egentlig. Er veldig glad i jordbærmilkshake da, men det var jeg også før jeg ble gravid.
Det eneste jeg merker er at jeg er mer glad i sukker/søtt enn før, og hater lukta av Tikka Masala som var yndlingsmiddagen før jeg ble gravid.[8|]

ORIGINAL: Irene29

ingen ting å skryte av det irene29, der eg kommer fra må vi kjøre 1 1/2 mil for å komme til butikk eller bensinstasjon.
sånn er det masse kjekkere åå bo i byen for da har du værtfall noe som er åpent døgne rundt

ja det er jo sunt og fantastisk godt....sprøtt fikk helt dilla på det i mitt forrige svangerskap også.... må bare tygge på harde ting...det går litt drops og sukker også... extra sukker drops, de svarte,lakris smak,de er bare kjempe gode [:-]

hehe..
men er jo bedre å knaske isbiter enn andre ting da[:D]

Kunne vært verre og usunnere.. bare tennene holder da! [;)]

ORIGINAL: Irene29

ingen ting å skryte av det irene29, der eg kommer fra må vi kjøre 1 1/2 mil for å komme til butikk eller bensinstasjon.
sånn er det masse kjekkere åå bo i byen for da har du værtfall noe som er åpent døgne rundt

Jeg bor jo på landet jeg også (Eide med hele 3500 innbyggere), men har bare 4 km til vår eneste bensinstasjon (som forøvrig stenger kl 23) og 5 km til en av tre matvarebutikker. Slettes ikke så verst det.... [:D]

en annen ting,tror jeg er litt små rar jeg... får helt vann i munnen av grønnsåpe lukt, da må jeg gjerne putte inn en isbit i munnen....uff det er ikke bare bare å gå gravid.....[&:]

Back
Topp