Skravletråd 4.juni

Jaja her er det jo sol i det minste men kan vel ikke kalle det sommer, med sånn kald vind[&:]
Håper sommeren kommer snart[:)] Kan du ikke sende litt sommer over her da Ale??

ORIGINAL: gira

åh så heldig du er Ale som har hatt sommervær i dag!
Her satt vi ute i 15 min i sola, også skya det over og bare 9 grader.......brrrr.
send over sommeren hit!!!
Det skal jeg gjøre! men vil ha det litt selv også da....[:D]
dere skulle ha sett føttene mine, de så ikke ut!! men det hjalp(utrolig nok)med gå turen vi hadde.... såå deilig har fått ordentlig god sommer farge på kroppen min....

Miluna, tilbudet gjelder ikke før tirsdag!
DERFOR får du ikke opp den prisen....[;)]

smøre deg med tålmodighet og vente til tirsdag du.....

Åhh [:D] litt utålmodig jeg serru... hihi. Da venter jeg da.

For et tilbud!! var det på elkjøp? tror jeg må gripe sjansen!!!![;)]

HADET BRA JENTER!
nå skal jeg finne meg litt kvleds,slenge meg på sofa`en før jeg finner senga.... må legge meg snart,itilfelle tobias våkner like tidlig i morra også(hiihihi tok et svart laken og hengte det foran vinduet hans)
KOS DERE!!!!![;)]

Har vi sånn magebildetråd uke 39?? Lurte på å legge inn bilde nå som det ble så mye snakk om bilder her[;)]

Hallo - noen der???

Og hvem har født siden sist jeg var innom???

Da er jeg tilbake fra kaffeslabberas hos søskenbarnet mitt. Henta en babykorg som lillesnuppa skal sove i de første månedene. Så nå har jeg prosjekt på gang for i morgen med å ordne i stand denne.

Ellers ble det den o'store bakedagen for min del i dag. Og så gikk jeg en lang tur med staver oppe i lia her. Deilig å få rørt litt på seg, samtidig som det hjelper mot opphovne flytebrygger [:)]

ORIGINAL: Marihøne77

Har vi sånn magebildetråd uke 39?? Lurte på å legge inn bilde nå som det ble så mye snakk om bilder her[;)]

Nei, kan ikke huske å ha sett noe slikt (bare for uke 38). Men har du bilde er det jo bare å starte en ny tråd og legge det ut. Spennende å se. Vokser du fortsatt??? Tror min har sunket ned og holdt seg omtrent på samme størrelse den siste uka...

ORIGINAL: Lille0My

hmmmmmmm....sitter her jeg nå og kjenner etter alle veier, ikke noe føding på gang her nei........

Åh...jeg gleder meg til å få ut babyen min, for da kan vi reise på ferie!!!

Uff, LilleMy - ikke noe på gang nå heller? Nå synes jeg du skal få lov å få ut nurket ditt snart. Har du ikke hatt nok plagsomme og smertefulle kynnere som det er???

Fint å ha noe å glede seg til litt lenger fram i tid også, forresten. Og ferie er alltid en salger [:)] Jeg og min kjære planlegger cruise i Karbien i november - sammen med lillegull og dattera hans (som sambo har fra et tidligere forhold). One big happy family på kosetur når det begynner å bli mørkt og kaldt her hjemme [:)][:)][:)]

ORIGINAL: BabyMama

Nei, kan ikke huske å ha sett noe slikt (bare for uke 38). Men har du bilde er det jo bare å starte en ny tråd og legge det ut. Spennende å se. Vokser du fortsatt??? Tror min har sunket ned og holdt seg omtrent på samme størrelse den siste uka...

Litt usikker på om den har vokst, ikke så masse hvertfall.
Min er ganske så nedsunket den og[;)]
Skal starte ny tråd eg då... snart...

Kan legen nekte en å ta modningsakkupungtur?
Jeg har så lyst å prøve og se om det hjelper...ringer på Tirsdag og hører tror jeg.............Viss ikke legen kan nekte meg då???!!

Kan jeg aldri tenke meg - hvorfor skulle han vel det???

Men tror du må belage deg på å dekke gildet selv hos en privat aktør... Hvis ikke legen din har spesialkunnskaper innen alternativ medisin, da...?

Litt usikker på om den har vokst, ikke så masse hvertfall.
Min er ganske så nedsunket den og[;)]
Skal starte ny tråd eg då... snart...

Kult - gleder meg til å se...

hmmmmmmm....sitter her jeg nå og kjenner etter alle veier, ikke noe føding på gang her nei........

Men jeg har da fått gjort en kjempejobb nå...

flytte 1436 bilder over i en ny mappe.....ryddet ut av de eg vil fremkalle..........

Kjekt å ha fått unna den jobben, ja.............

Vi reiser til Lillehammer og Hunderfossen familiepark etter at babyen er født....Venter selvfølgelig noen uker...men så sant kysten er klar ...så bærer det va gårde...........

Begynte også på et sånt sortere bilder prosjekt i kveld, har tenkt på det leenge godt å få det gjort!!

ORIGINAL: BabyMama

Uff, LilleMy - ikke noe på gang nå heller? Nå synes jeg du skal få lov å få ut nurket ditt snart. Har du ikke hatt nok plagsomme og smertefulle kynnere som det er???

Fint å ha noe å glede seg til litt lenger fram i tid også, forresten. Og ferie er alltid en salger [:)] Jeg og min kjære planlegger cruise i Karbien i november - sammen med lillegull og dattera hans (som sambo har fra et tidligere forhold). One big happy family på kosetur når det begynner å bli mørkt og kaldt her hjemme [:)][:)][:)]

Planlegger sydentur vi også til høsten!
Kjenner jeg får syden "abstinenser" når det er så kaldt og overskyet her!
Tror jeg er laget for sol, sommer og sydenlivet......så da må lillegutt pent være med![:D][:D]

Jeg vet alt om dette her at det er best for babyen å bli der til han selv er klar for å møte verden...men jeg ønsker virkelig ikke å forløses ved keisersnitt.......Jeg vil føde mitt barn vaginalt og naturlig....[&:]
Er så redd for at babyen blir over 5 kilo(siden UL sier det) og da blir det keisersnitt[:'(]

Åh.hjelp meg...jeg vet ikke hva jeg gjør nå.............Har lest trådene om keisersnitt innpå her........

Da synes jeg du skal prøve. Det er jo det mest naturlige du kan finne på å gjøre for å unngå keisersnitt, da. For det akupunkturbehandlingen gjør er jo å modne kroppen din til at du forløses på vanlig måte... Og babyen skulle jo nå være klar som et egg til å komme ut. Stor nok er han jo også, etter hva jeg har skjønt...

Imidlertid er det ikke slik at babyen plumper ut tvert etter at du har tatt modningsakupunktur. Jeg finn min første behandling på onsdag og har ennå ikke født. Så er ikke kroppen din eller babyen klar ennå, fremskynder det vel bare prosessen... Jeg har ny time på tirsdag og håper det skal sette fart på ting da [:)]

hm.. Legen min sa  faktisk det samme som meg ang akkupungtur...  Jeg tror ikke at det virker...akkupungtur generelt altså...tror ikke på det.....
Det har ikke legen min gjort heller...intill han begynte som lege her på legekontorer som jeg går...For en annen lege her på kontoret driver med akkupungtur, og min lege har nå sett med egne øyner at akkupungtur for både det ene og det andre virkelig funker. Men vi vet ikke om denne andre legen driver med modningsakkupungtur....
da jeg foreslo det for min lege, sa han at han syns jeg ikke burde gjøre det, heller la babyen komme når han ville.......For han mener modningsakkupungtur gjør susen og virkelig virker.......

Jeg vet alt om dette her at det er best for babyen å bli der til han selv er klar for å møte verden...men jeg ønsker virkelig ikke å forløses ved keisersnitt.......Jeg vil føde mitt barn vaginalt og naturlig....[&:]
Er så redd for at babyen blir over 5 kilo(siden UL sier det) og da blir det keisersnitt[:'(]

Åh.hjelp meg...jeg vet ikke hva jeg gjør nå.............Har lest trådene om keisersnitt innpå her........

At akupunktur virker har jeg hvertfall ingen som helst tvil om!!
Har gått og fått akupunktur 1 gang i uken siste tiden pga bekkenløsningen og har gått fra å halte rundt på to krykker til nå gå helt fint uten[:)] Har kjempeeffekt!
Skjønner godt du ikke vil ta keisersnitt, det er mitt mareritt også hvis det skulle skje[&:]
Men så vidt jeg har skjønt så kommer babyen når den er klar også om du tar modningsakupunktur, har ikke hørt om at det er noe farlig eller skadelig, men har hørt om flere som har tatt det som har fått en enklere fødsel. Ikke sånn at det skjer med en gang du har tatt akupunkturen.
Har ikke prøvd det selv men lurer veldig på å prøve det til uken...

Planlegger sydentur vi også til høsten!
Kjenner jeg får syden "abstinenser" når det er så kaldt og overskyet her!
Tror jeg er laget for sol, sommer og sydenlivet......så da må lillegutt pent være med![:D][:D]

Herlig å ha en sånn gulrot å se fram til [:)] Sikkert bare sunt for nurkene våre også og få noen ekstra solstråler på seg utover høsten... Men tenkte jeg skulle sjekke opp tidlig ang. hvilke vaksiner som må tas - samt hva man skal være ekstra påpasselig med ift infeksjon og mat i området dit vi skal.

Oj, klokka blitt så mye alt? Har visst snudd døgnet helt her i gården... Sov til midt på dagen i dag, så er ikke trøtt i det hele tatt jeg.

Men du får sove godt, Flori!!!

Hei, hvor er alle sammen og hva gjør dere???

Jeg sitter her alene med halsbrannen min. Den som fant opp den slags skulle vært kjeppjaga herfra til Hønefoss!!!

Jeg sitter her alene med halsbrannen min. Den som fant opp den slags skulle vært kjeppjaga herfra til Hønefoss!!!

Åh enda lengre du... ut av landet skulle den kjeppjaget... ER SÅ LEI av å [:'(] pga halsbrann og kynnere/rier at fy...

Våger ikke legge meg enda... må få bedre kontroll på halsbrannen før jeg finner senga... inatt var jeg oppe hver 2. time.[:@] 

Back
Topp