Skravletråd 4.juni

Nei, jenter. Det dumme nettet er så utrolig treigt her med meg no, så tror jeg gir opp. Ha en fortsatt flott kveld, så skal det bli spennende og se hvem som föder neste gang! ....det blir ikke meg iallefall[;)]

Ja jeg er og søker på nette nå,men finner ingen oppskrifter på hjemmebakst for det, ingen som vett om noen, eller som er flinke til å søke det frem på nette?[:D]

ORIGINAL: Emilie3

nå skal vi dra.. vet ikke når jeg kommer tilbake.dere får kose dere.
klems fra Emilie. [:)]

Emilie, husk å holde oss oppdatert

Det hørtes helt nyyydelig ut, fikk vann i munnen når jeg leste oppskriften Lille0My.
Nina, du må dele med oss etterpå!!!!

Heisann[:D] 
Har ikke vært så mye liv her i dag?

Mmm den kjeksoppskriften din så veeldig fristende ut Lille My, må skrive den ned[:)] *henter papir og penn*

Vi har vært på laang biltur i dag helt ytterst i Øygarden. Utrolig fint[:)]. Har besøkt min onkel og kusine osv. som hare feriehus/ hytte utover der. Deilig dag med masse frisk luft og sjølukt. [:)]

Nesten litt farlig å ha sånt i hus...[&:]
Er fæl til å gå og momse hvis vi har noe godt liggende.
Men greit å bake sånne hvis vi får besøk da[:)] Alltid populært med noe hjemmelagd[;)]

Herregud i dag er det en uke til termin. Syns det er rart at jeg ikke kjenner noe antydning til at noe er på gang, ingen murringer, slimpropper, fostervannlekkasje eller noe i den duren...[8|] 
Bare en våken og aktiv baby som turner mye rundt (hikker/ sparker...)

ORIGINAL: Lille0My

Kan alle som er innom her nå...Være så snill og sende over litt fødestøv til meg?

Har så vondt nå....og ingenting helper.....Bare skikkelig masete kynnere.....og de er så vonde..........

*puh.....svisj* nå har jeg sendt masse fødestøv over til deg!

*svisj*- *svusj*... MASSE fødestøv flyr mot Askøy og LilleMy....***

Ble sulten eg... må gå og lage noe mat...

Det samme skal jeg gjøre Lille0My.
I morgen skal jeg levere cd på elkjøp og få fremkalt ALLE bilde som er tatt i år!

Sender herved over masse tryllestøv Lillemy!   simsalababybim!!!!!!!!!!!

Den cookieoppskriften så forøvrig nydelig ut... gjett om den skal testes ut i morra! Mmmmm, alltids kjekt å ha litt namnam liggende, selv om det har en tendens til å få bein å gå på! [;)]

Elkjøptilbudet- hva gjør man med de digitale bildene (aldri sendt inn før).. brenner man over på en cd og sender inn???

Må ikke brenne de på cd nei, kan sende de over nettet...

Hva skjer a' Juni-frøkner???

jeg skal brenne mine på cd og levere den på butikken.
Spurte på Elkjøp og de sa det var ingen problem......men det er heller ingen problem å sende de på nettet.

ORIGINAL: carina82

Må ikke brenne de på cd nei, kan sende de over nettet...

Hva skjer a' Juni-frøkner???

Jeg sitter og ser på fotballkamp, jeg!!
...skal tilk å lage ferdieg en pizza til min elskede kommer hjem fra kamp også.
MMMMMmmmmmmmm... PIZZA til kvelds!!!

hallo juni snupper!!
idag har det vært ordentlig sommer vær her i kr.sand,,, vært på stranda med tobias,gått en lang skogs tur, spist ute(sviger far spanderte) og bare masse kos....
Skulle tro at jeg var kjempe trøtt siden jeg sto opp i fem tiden med tobias idag,men føler meg helt vanlig jeg....
Ellers har alle det bare bra?[;)]

åh så heldig du er Ale som har hatt sommervær i dag!
Her satt vi ute i 15 min i sola, også skya det over og bare 9 grader.......brrrr.
send over sommeren hit!!!

10x15 cm*:

NOK 0,50/stk.

13x18 cm*:

NOK 4,00/stk.

15x20 cm*:

NOK 19,00/stk.

20x30 cm*:

NOK 24,00/stk

fåkke opp 0,10 kr som alternativ [:@]

ORIGINAL: ale82

hallo juni snupper!!
idag har det vært ordentlig sommer vær her i kr.sand,,, vært på stranda med tobias,gått en lang skogs tur, spist ute(sviger far spanderte) og bare masse kos....
Skulle tro at jeg var kjempe trøtt siden jeg sto opp i fem tiden med tobias idag,men føler meg helt vanlig jeg....
Ellers har alle det bare bra?[;)]

Sol? .....Sommer?
Hva er det????

...her på Sunnmöre har det igrunn regnet uten stans i flere dager. Lurer på om jeg må begynne å skru opp varmen til bebisen kommer ut også... Trodde jeg skulle slippe det, jeg!![8|]

Miluna, tilbudet gjelder ikke før tirsdag!
DERFOR får du ikke opp den prisen....[;)]

smøre deg med tålmodighet og vente til tirsdag du.....

Back
Topp