• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd 4.juni

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
God morgen!!

Endelig fikk jeg gleden av å åpne skravletråden!!

Jeg har hatt en elendig natt!![:@] Har sikkert vært på do et dusin ganger, og har nesten ikke følelse i lårene og setet! Ligger og vrir meg fra side til side, for det er jo umulig å ligge på ryggen!! 

Ungene sover søtt enda! Litt deilig å være oppe før dem en søndag, og bare høre på stillheten! Så lenge det varer!![:)]

Skal si det fødes her inne for tiden! Jeg blir ikke lei meg om det er min tur snart, men da må jeg snike litt i køen! Jeg unner alle vordende junimødre å føde snart! Vi har jo ventet så lenge nå!![:D]

Morn morn! Titter også innom tidlig på morgenkvisten. Våkna og var skrubbsulten for vel en halvtime siden. Så nå sitter jeg her og gomler i meg kald pizza... Er lys våken for øyeblikket, men burde vel køye igjen så ikke jeg blir helt fiskekake utover ettermiddagen

Endelig fikk jeg til å legge inn avatar!! Bildet måtte jammen beskjæres mye! Er helt stolt av meg selv nå, datageniet!! Skal si vi blir smarte av å være her på Babyverden!![:)]

ORIGINAL: snart3barnsmamma!!

Endelig fikk jeg til å legge inn avatar!! Bildet måtte jammen beskjæres mye! Er helt stolt av meg selv nå, datageniet!! Skal si vi blir smarte av å være her på Babyverden!![:)]

[:)] grattis med mission acomplished!!! Fin mage du har, da - i hvilken uke er det tatt? Mitt ble tatt i uke 38...

mornings.

samme status som deg babymama,våknet sulten men må nok legge meg litt igjen for å fungere resten av dagen[;)]

ingen som har føda i natt...[:D]litt tidlig for sladdrevenn kansje.vi får se hva dagen bringer.

har ingen planer i dag.....hva med dere[8|]

ORIGINAL: Stardust

Nei, ingen store planer. Skal sannsynligvis gå meg en liten tur og så grille med sambo om været holder seg bra. Pleier ellers å være supersosial av meg, men blir liksom så tiltaksløs når en bare går og venter...

ORIGINAL: BabyMama

Nei, ingen store planer. Skal sannsynligvis gå meg en liten tur og så grille med sambo om været holder seg bra. Pleier ellers å være supersosial av meg, men blir liksom så tiltaksløs når en bare går og venter...

ja vet hva du mener...må ta tak i meg selv å gjøre noe av og til.....[8|]

men nå kjenner jeg øyenlokka begynner å sige litt her....snakkis.

ha en fin dag jenter

men nå kjenner jeg øyenlokka begynner å sige litt her....snakkis.

ha en fin dag jenter

Du også - og sov godt!!!

Morn, ja nå var det stilt her gitt [8|] 
Selv våkna jeg 06.30 og vurderte lenge om jeg sku stå opp, prøvde å sovne igjen men neida. En del mensmurringer i både mage og rygg i dag. Så da var det bare å ta sats på dagen. Nå har jeg montert en ikea-hylle og en lampe. Så sitter jeg her og gomler vannmelon og venter på at klokka skal bli litt mer, sånn at jeg kan gå ut på balkongen og nyte non solstråler.

Hva er deres planer i dag da? Mon tro om non føder i dag?

Hurra for meg som runder 38 uker i dag! Om en ukes tid er jeg klar for nurk! [:D]

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: snart3barnsmamma!!

[:)] grattis med mission acomplished!!! Fin mage du har, da - i hvilken uke er det tatt? Mitt ble tatt i uke 38...

Bildet er tatt i uke 36. I morgen begynner jeg på uke 37. Godt at det nærmer seg!

ORIGINAL: vimpane

Jeg også har litt mensmurringer sånn innimellom (kjennes ut som om jeg skal få mensen hvert øyeblikk), ikke ofte og heller ikke lenge om gangen...Hva betyr det? At ting begynner å forberede seg...? Håper ihvertfall det....har sååå lyst at det skal sette igang snart.

Ja, tror det er et godt tegn på at modningsprosessen er i gang. Jeg hadde en del mensmurringer med kynnere i morges, men nå har de gitt seg. Synd!! Hadde vært godt å få ut den ungen nå!! 

god morgen jenter...
hadde en liten en som våkna kl. 5 idag!!!![:@] og siden har han ikke sovet,jeg la meg ned på sofa`en,men han ville ikke la meg sove...mamma det er ikke natta lenger sa han.... sola skinner ute,men er så trøtt..... har tatt en laang og varm dusj,deilig!!
nå skal vi ut en liten tur,trenger noe luft!!!![:)]

Mornings damer!
våkna tidlig i dag jeg også... men sovna heldigvis igjen...[;)]

...nå er det full aktion her, gutta er helt i hundre, tror de skal få is så tidlig på dagen... å når de ikke får det blir de ikke spes hyggelige å ha med å gjøre....[8|][:@]
...så nå får jeg nok ta å hive ut et par unger før jeg flyr i flint selv!!

mmm... høres godt ut, jeg vil også ha det, men ingen her vil ha det...[:(]
Vi kaller det klubb, og mammaen min lager værdens beste!![:)]

...nei...nå tar jeg meg en tur ut!! [;)]

Har alle sagt hade når jeg roter meg hit kanskje...[:D]
sitter å venter på at min kjære skal våkne, så vi
kan spise frokost sammen... Men magen romler sånn
at jeg kanskje må spise uten ham...[:(]

Synd å høre at det er så mange som sliter for tiden.. men det
er vel slikt at vi skal ha det litt j*vli akkurat nå, for at vi skal
være motivert til å presse ut beibisene når tiden er inne...
Ei venninne som sa det at hvis ikke svangerskapet er smertefult
på slutten, så hadde vi aldri klart oss gjennom fødselen.,. hoho
jeg trøster meg med det jeg da...

Da var jeg tilbake igjen også - etter et par-tre timer til med god kavlitetssøvn. Drømte ikke en gang, så dypt sov jeg!

Men hav ser jeg? Helt stille på BV og sola som skinte så heftig i dagtidlig er forsvunnet. Vi som skulle grille i dag da. Det var liksom dagens store happening. Hva i huleste skal vi finne på da???

Heisann[:)].
Melder meg inn i den klubben av de som var våken i natt og spesielt tidlig på morgenen. Vurderte å stå opp og slå på pcen men ble liggende og lese bok  et par timer i stedenfor, og duppet litt av igjen etter en stund. Er trøtt, men ...
Skal ut på tur vi no så snakkes senere

Ok, god tur, Marihøne77!!!

Oi, grattis til meg med 2500 da[;)][:D]

Back
Topp