Skravletråd 31 juli

Monkaponka

Forumet er livet
God morgen julimammaer

Ja i natt har vi hatt nok en natt med lite søvn.
Våkner kl 0230 som vanlig for nattmat, men får altså ikke sove skikkelig igjen. Han ligger å trykker og grynter. Tydeligvis vondt i magen[8|]
Må prøve å være litt mer våken i natt, se om det hjelper med et bad i tummytuben.
Nå har han spist og sover godt i sengen sin.
Kanskje jeg burde gå å legge meg igjen?

Skal på HS i dag for å veie lillingen.

Plans today girls?

I natt skulle ikke Emma sove i det hele tatt virket det som...Klokka 0300 våknet hun, og jeg ammet henne. Hun var selvfølgleig lys våken, så jeg lå i senga sammen med hene og skravlet litt. Hun småspiste sånn innimellom og begynte å bli døsen etter en time. Hun duppet av under mating så jeg prøvde å legge henne, men da våknet hun helt igjen! Sånn holdt vi på til 0630 da sovnet hun 1 1/2 time og våknet igjen.  Matet henne og var våken til 1100. Da sovnet hun, og sover enda. Nå har mammaen vondt i hodet...

ORIGINAL: Mille84

I natt skulle ikke Emma sove i det hele tatt virket det som...Klokka 0300 våknet hun, og jeg ammet henne. Hun var selvfølgleig lys våken, så jeg lå i senga sammen med hene og skravlet litt. Hun småspiste sånn innimellom og begynte å bli døsen etter en time. Hun duppet av under mating så jeg prøvde å legge henne, men da våknet hun helt igjen! Sånn holdt vi på til 0630 da sovnet hun 1 1/2 time og våknet igjen.  Matet henne og var våken til 1100. Da sovnet hun, og sover enda. Nå har mammaen vondt i hodet...

Hei

sånn er det mye her og. Hun er utrolig flink dupper men sover ikke de lange øktene. Skjer jo selfølgelig av og til..inatt fekst..tror jeg hun sov ca fire timer...(litt vanskelig huske klokka hele tiden)....er suste selv her... prøvde kjøre bil igår da vi skulle ut trille...ikke helt trygt tror jeg...
Vi får satse på de sovner litt mer snart. Er bare sunnhetstegn de er mye aktive og :)

Neon som ser hva jeg har gjort feil for få bilde av Juliana under teksten? ser bare kodingen...

Har hatt ei god natt her.. Våknet ca 4 for å få litt pupp, etterpå kom der en skikkelig utblåsning.. Måtte bytte bleie, prøver litt i mørket, men det er ikke lett....  Deretter sov lille Rikke til 7... Og våknet for dagen kl 9.30... Og derfor har jeg endelig klart å stå opp før kl var 12 i dag... (jippi)

I dag har meg og samboeren vært sammen i 8 år... Tenkte jeg skulle overraske han med noe godt, men hva?  Noen forslag?  Vi er ikke høytidlige, men litt kjekt å glede hverandre nå når vi ikke kan utøve fysisk kontakt av det seksuelle slaget....

God dag [:D]
I natt var vi så vidt våkne klokken halv 5, så sov vi til klokken 8.. Da hadde jeg så melkespreng at spruten sto av puppen...-det var ikke bare de velkjente dråpene, men det sto en sprut.. Da var det jammen godt å gi Adrian litt mat [;)]
Også sov vi til halv 11 før vi sto opp!

I dag skal vi nok ikke så veldig mye..-prøve å kose oss her hjemme, og kanskje få litt orden..
Samboeren syns det er så utrolig rotete her, skjønner liksom ikke helt hvor han får det fra [;)] hehe.........

Til dere med gutter...- Adrian tisser veldig mye utenfor bleie selv om han har den på seg..enkelte ganger så har han klart å tisse masse utenfor, og bleia hans er faktisk tørr..-hvorfor egentlig?? Noen som vet?

Jas

Kian tisser ut av bleien han også.Kanskje det er stillingen tissen ligger i[8|].Tisset ut seg selv og meg i sted.

Lindiloo.. jeg er så dårlig på sånt[&o]

FrknFryd
Syns det høres ut som at du er i ferd med å få brystbetennelse[&:]
Ta deg lange varme dusj og masser der kulene er.
Så klarer du sikkert å stoppe det før det blir værre.
Det er akkurat slik jeg har det også.
Så er huden blitt rødflammete der kulene er..

Hei,hei damer [:)]
Ikke så lett å få gjort noe med en liten kosesjuk kar som bare roer seg når han får ligge på mamma sitt bryst [&:] Men det er jo koselig også da [;)] Jeg får rydde og vaske ferdig på soverommet og legge på sengetøy igjen etter at sambo har kommet hjem..

Jas og Monicus; pass på at snoppen peker nedover før dere fester bleia [;)] 

Min stakkars lille gutt fikk ikke ny bleie på maaange timer i natt/morges/formiddag [:(][:(] Jeg trodde at sambo hadde bytta og han trodde at jeg hadde gjort det.. Kan tro mamma fikk dårlig samvittighet da- gutten hadde jo tissa så mye at det rant over! Den våte flekken i min seng var bare til pass for meg..

I morra skal jeg på hs og veie knerten- 2 uker siden sist,så det blir spennende å se hvor mye han veier nå!!

Ha en strålende dag julimammaer [:D][:D]

Ja[:D][:D] det var det jeg tenkte.. hehe.. snoppen hadde ligget til venstre eller høyre[:D]
Kian tisset i sengen sin i dag, pga skjev snopp i bleia.
Gudskjelov for tisselaken!

Tisselaken er tingen [:D]
Ett håndkle under hodet som tar i mot gulp er heller ikke å forakte [;)]

Hvordan gikk det på hs i dag?

hehe jeg ler litt når dere med gutter skriver om snoppen til bebisene.hehe.gla jeg har jente der ja....men ønsker sef en gutt og med tiden.hehe.det høres så morsomt ut når mødre til gutter forteller om at når de feks tar av bleien står tissespruten midt i fleisen.hehe.det er jo bare sjarmerende det da.
men nok om det....

er det flere som begynner å bli "litt lei" av alt besøket som er?
vi har så masse besøk, folk kommer i puljer og ofte flere ganger på dagen...huset ser ut som en slagmark (overdriver litt nå da), men vi har ik så god plass og i denne varmen er det ik akkurta en prioritering å rydde huset når vi ikke har besøk.men,men.skal ikke klage, heller tvert imot...vi er så utrolig heldig synes jeg....vi har fått så mye fint at det er nesten flaut å si det....isted fikk vi nettopp 3 poser med  kjempesøtt babytøy, bæresele, leketeppe, ammepute og vippestol.....men hadde allerede ammepute og vippestol så det trengte vi ikke da, men likevel...så utrolig takknemmelig for det altså. ikke verst å få besøk når alle kommer med så fine gaver. blir nesten litt flau jeg av alt det fine vi får. er så velsignet med endel venner og kollegaer som har jenter.ellers flyr bare dagene.min lille engel er heldigvis i bedre form idag.hadde litt magesjau igår pga dumme mamma som spiste fajitas dagen før....ikke lurt.stakkers lille babyen min[:(]
3 uker blir hun imorgen og idag måtte vi kjøpe bleier i str mini istedenfor newborn....hihi-stor er hun blitt gitt...
nei,må gi meg her.har spist litt for mye brownies så har fått sukkerkick..huffhuff.får kompensere med lang trilletur imorgen.da skal meg og min lille datter på shopping til mamma for en gangs skyld.trenger desperat ny garderobe nå.[;)]

I natt sov jenten min fra kl.1 til kl.5 i morges... og opp igjen kl.8   [:)][:)]

Pleier å gå 3 timer mellom hvert måltid, men virker som om hun har problemer med å få ting ut. Hun presser og presser så hun tilslutt våkner og gråter.
Kan ikke forstå hvorfor..hun har jo våte og fylte bleier til hvert måltid.

ORIGINAL: aliz

I natt sov jenten min fra kl.1 til kl.5 i morges... og opp igjen kl.8   [:)][:)]

Pleier å gå 3 timer mellom hvert måltid, men virker som om hun har problemer med å få ting ut. Hun presser og presser så hun tilslutt våkner og gråter.
Kan ikke forstå hvorfor..hun har jo våte og fylte bleier til hvert måltid.

Sånn er det her også, det er nok luftplager ville jeg tro.

Back
Topp