Skravletråd 26. mars

Majk1

Elsker forumet
Hei å hopp.

Ingen oppe? [;)]
Idag e de strålende vær her - skyfri himmel å 5,5 grader i skyggen. Ska vask klær å heng ut. Har rydda litt inn no, så ska ut å rydd litt tenkt æ. Har lyst te å finn ut hagemøblan å sett mæ ut litt... Ellers ikke så my planer...

En herlig dag... [:D]
Tuddeliduuuuuuuuu [;)]

3 timer igjen på jobb, så er det hjem og kvile middag, forsov oss i morres, var SÅ trøtt og hadde det så fint under dyna der vi lå!
he he, men kom oss fort ut av senga da vi til slutt våknet! hihi!

eller så blir det trenign i kveld! :)

Sola skinner som bare det her også, så hadde jeg vært hjemme så hadde jeg sotte meg ut i sola og bare kost meg! :)

Ha en strålende dag jenter! :)

Hmm, finner ikke igjen tråden her inne på sept.forumet. Så æ dytte litt æ... Merkeli...

Hmm - sjer at de e tråda på andre forum som har forsvunne å. Sikkert et problem idag da... Litt merkeli likevel...

Hmm ja eg la ut en tråd eg og, men fant den ikke igjen.. fant ikke denne heller så eg lagte en ny [8D]  hmmm..... rart..

MoldeJente23: Fant ikke igjen innlegge her på forumet nei. Søkte på mæ sjøl på medlemslista å la inn ett nytt innlegg. Dermed kom de fram igjen... Snodi.
Trudd æ hadd skreve spøkelsesinnlegg æ. Enten de eller så innbilt æ at æ hadd laga de... [;)] Men fant de igjen når æ søkt på mæ sjøl så va ikke helt skrullerusk [8D]

Ja virka som de har vært problemer idag.
Fin solnedgang og forresten [:D]

Back
Topp