Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Anita20
ORIGINAL: haldis
Hei jenter,
Er her ennå, jeg også. Har vært hos jordmor og blitt strippa i dag. Hun kjente på babyen med to fingre, så da er det i alle fall modning på gang. Jeg ba henne tappe han litt på hodet, og si at vi venter veldig på han, og det gjorde hun.[:D]
(Har hørt at det skulle gjøre sinnsykt vondt, men synes ikke det var så ille; litt ubehagelig da).
det gjorde veldig vondt når ho gjorde det mens jeg hadde rier hvartfall [:D]
ORIGINAL: linda83
ORIGINAL: snartmamma82
Hei, Linda83!!
Er det noen fler enn jeg og du som ikke har født enda?
Hei snartmamma82
Joda det er fler en meg å deg som ikke har føda enda, hvis du går inn på oppropet så ser du der!
ORIGINAL: Flori
ORIGINAL: Irene30
Det blir nok din tur snart også Snartmamma82!
Her er det utrolig mye soving så lenge han ikke skal ha mat da... lurer nesten på om han sover for mye, men det er vel individuelt.
I natt hadde han "økedag" så jeg føler meg som et meieri på konkursens rand...[:'(]
Skal legge meg nedpå etter neste amming, for knappe 4 timer søvn er ikke nok føler jeg.
Du må slenge deg når Benjamin sover. Jeg slenger meg så ofte jeg kan jeg. Igår sov Daniel 6,5 timer i strekk og inatt 5 timer. Så er det bare melk, så sover han 3 timer igjen. Hjelper godt det.
Æsjda, hadde ei natt han bare skulle ligge inntil meg. Men ser ut som det har bedret seg. Er fornøyd viss han sover 3 timer i strekk. Håper du får hentet deg inn litt søvn snart, tungt å gå sånn [&:]
Det blir nok din tur snart også Snartmamma82!
Her er det utrolig mye soving så lenge han ikke skal ha mat da... lurer nesten på om han sover for mye, men det er vel individuelt.
I natt hadde han "økedag" så jeg føler meg som et meieri på konkursens rand...[:'(]
Skal legge meg nedpå etter neste amming, for knappe 4 timer søvn er ikke nok føler jeg.
Du må slenge deg når Benjamin sover. Jeg slenger meg så ofte jeg kan jeg. Igår sov Daniel 6,5 timer i strekk og inatt 5 timer. Så er det bare melk, så sover han 3 timer igjen. Hjelper godt det.
Heldige du!!!
Har fått et helt kvarter i dag.....
Han roer seg ikke i kurven sin på dagtid. Vil helst sove i armskroken min...
Æsjda, hadde ei natt han bare skulle ligge inntil meg. Men ser ut som det har bedret seg. Er fornøyd viss han sover 3 timer i strekk. Håper du får hentet deg inn litt søvn snart, tungt å gå sånn [&:]