skravletråd 26 juni

Jeg vet at svangerskapet varer i 280 dager... så da blir det vel 40 uker og to dager...[8|]

heihei. Jeg er her enda og jeg har fortsatt ikke født.[:(]
Er 9 dager over nå. Begynner å ta skikkelig på dette her.
Kjenner du noe etter du ble strippa haldis?
skal til jm imorgen så jeg håper de gjør noe da..

god dag jenter, ja her va d stille gitt, dem fleste begynner vel å bli ferdig me svangerskapet sitt. æ hadd termin på fredag å da va jenta mi allerede 3uka å 2 daga gammel, rart som tia flyr...

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: haldis

Hei jenter,

Er her ennå, jeg også. Har vært hos jordmor og blitt strippa i dag. Hun kjente på babyen med to fingre, så da er det i alle fall modning på gang. Jeg ba henne tappe han litt på hodet, og si at vi venter veldig på han, og det gjorde hun.[:D]
(Har hørt at det skulle gjøre sinnsykt vondt, men synes ikke det var så ille; litt ubehagelig da).

det gjorde veldig vondt når ho gjorde det mens jeg hadde rier hvartfall [:D]

syntes bare det   var  mest ubehagelig jeg[8|]

ORIGINAL: linda83

ORIGINAL: snartmamma82

Hei, Linda83!!

Er det noen fler enn jeg og du som ikke har født enda?

Hei snartmamma82
Joda det er fler en meg å deg som ikke har føda enda, hvis du går inn på oppropet så ser du der!

Det er jo faktisk 13 stk som ikke har født enda, i følge oppropslista... Da er vi en stor gjeng som bare har en ting å gjøre.. Å vente......

Til alle dere som har født: Kjempe fint at dere gidder å skravle med oss ventende ellers hadde det ikke

skjedd mye her på forumet, tror jeg.. 

Ja det er sant...
flott at dere gidder å henge sammen med oss ventere enda [:D]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene30

Det blir nok din tur snart også Snartmamma82!

Her er det utrolig mye soving så lenge han ikke skal ha mat da... lurer nesten på om han sover for mye, men det er vel individuelt.
I natt hadde han "økedag" så jeg føler meg som et meieri på konkursens rand...[:'(]

Skal legge meg nedpå etter neste amming, for knappe 4 timer søvn er ikke nok føler jeg. 

Du må slenge deg når Benjamin sover. Jeg slenger meg så ofte jeg kan jeg. Igår sov Daniel 6,5 timer i strekk og inatt 5 timer. Så er det bare melk, så sover han 3 timer igjen. Hjelper godt det.

Heldige du!!!
Har fått et helt kvarter i dag.....
Han roer seg ikke i kurven sin på dagtid. Vil helst sove i armskroken min...

God kveld alle sammen,

Har sovet en stund. Tatt igjen nattesøvnen jeg manglet....[;)]
Den eneste forskjellen jeg merket etter strippinga er at jeg ikke må på do hele tiden, utrolig rart.
Har kynnere, men ikke verre enn i går, det kan jo ta seg opp mente hun, men av og til kunne det også dabbe litt av. Hun sa det funker kjempebra av og til, mens andre ganger skjer det ikke noe.
Men det som jeg ville ha bekreftet med at noe har begynt å skje, kunne hun kjenne, og det var vel det viktigste for meg + at babyen har det bra.
Hun sa også at i Norge så regner de 40 uker+2 dager, for vil lurte også på det. Og det var vist sånn det var.

Gravid 82; det kan godt hende at hvis du strippes, funker det som bare det for deg. Jeg bestemte meg for at det var verd et forsøk, og det kan faktisk skje noe ennå.[;)]

Æsjda, hadde ei natt han bare skulle ligge inntil meg. Men ser ut som det har bedret seg. Er fornøyd viss han sover 3 timer i strekk. Håper du får hentet deg inn litt søvn snart, tungt å gå sånn [&:]

snuppa mi vil helst ligge inntil meg hveeer natt, slitsomt... men greit - så kan jeg bare rulle ut puppen og mate henne når hu klynker :P Men vi får prøve å skjerpe inn på leggerutinene nå, før det sklir helt ut- og vi plutselig har ei 18 år gammal jente liggende i senga hos mamman og pappan sin [8D]

Det blir nok din tur snart også Snartmamma82!

Her er det utrolig mye soving så lenge han ikke skal ha mat da... lurer nesten på om han sover for mye, men det er vel individuelt.
I natt hadde han "økedag" så jeg føler meg som et meieri på konkursens rand...[:'(]

Skal legge meg nedpå etter neste amming, for knappe 4 timer søvn er ikke nok føler jeg. 

Du må slenge deg når Benjamin sover. Jeg slenger meg så ofte jeg kan jeg. Igår sov Daniel 6,5 timer i strekk og inatt 5 timer. Så er det bare melk, så sover han 3 timer igjen. Hjelper godt det.

Heldige du!!!
Har fått et helt kvarter i dag.....
Han roer seg ikke i kurven sin på dagtid. Vil helst sove i armskroken min...

Æsjda, hadde ei natt han bare skulle ligge inntil meg. Men ser ut som det har bedret seg. Er fornøyd viss han sover 3 timer i strekk. Håper du får hentet deg inn litt søvn snart, tungt å gå sånn [&:]

Ja, hadde det bare vært tre timer om natta.. Da hadde dagen gått så mye bedre..
Satser på at det går bedre igjen i natt. Skal straks legge oss slik at jeg får sove litt mer. Han har ofte i god og lang soveøkt fra kl 22 ..

Back
Topp