skravletråd 26 juni

Mrs b

Forumet er livet
VIP
ingen skravletråd i dag?[8|]får jeg starte en da så er det iallefall gjort[:D]

gøy å se alle som har født/føder.nå går det fort gitt[:D]i morgen er termindagen min å jenta mi er over to uker alerede....rart å tenke på.hun kunne ligget i magen enda.[:D]

men her er det så flott vær i dag at jeg må ut på tur[:)]

ha en fin dag alle sammen!

God morgen!!!

Ser ut til at de fleste har født eller er i ferd med å føde nå...

snartmamma82: Håper du får babyen din snart også!!!!

Her sover vi til langt på dag fordi Tuva ikke sovner før 2 om nettene.....[8|]

Jeg holdt på å bli satt i gang i helgen, men legene på føden ombestemte seg... Skal dit igjen på onsdag så får håpe på at det skjer større ting da..

Det blir nok din tur snart også Snartmamma82!

Her er det utrolig mye soving så lenge han ikke skal ha mat da... lurer nesten på om han sover for mye, men det er vel individuelt.
I natt hadde han "økedag" så jeg føler meg som et meieri på konkursens rand...[:'(]

Skal legge meg nedpå etter neste amming, for knappe 4 timer søvn er ikke nok føler jeg. 

Må nok sove mens en kan ja, skjønner jeg... Etter å ha vært på fødeavdelingen en helg, har jeg innsett hvor lite søvn en barselskvinne kan få... Lurer på hvordan jeg takler søvnmangel over lang tid....

ORIGINAL: snartmamma82

Må nok sove mens en kan ja, skjønner jeg... Etter å ha vært på fødeavdelingen en helg, har jeg innsett hvor lite søvn en barselskvinne kan få... Lurer på hvordan jeg takler søvnmangel over lang tid....

Utrolig hva man takler når man har blitt mor...[;)]

heia, jenter!
Ja, nå er det ikke mange junijenter igjen som venter på babyen sin! Håper dere alle snart har gullet i armene deres!
her nyter jeg stillheten no når emma endelig sover litt. Hun roter fryktelig om dagene! ...men jeg skal ikke klage; i forhold til mange andre barn er hun nok utrolig rolig!!

Store planer for dagen dere da, jenter? her blir det ikke gjort så mye, mest kos.

Hei Sol! Hvordan går det... er det mye pupping hos deg? Sover hun mye?

[:D]Jepp , like greitt

Hei jenter,

Er her ennå, jeg også. Har vært hos jordmor og blitt strippa i dag. Hun kjente på babyen med to fingre, så da er det i alle fall modning på gang. Jeg ba henne tappe han litt på hodet, og si at vi venter veldig på han, og det gjorde hun.[:D]
(Har hørt at det skulle gjøre sinnsykt vondt, men synes ikke det var så ille; litt ubehagelig da).

Kjempeglad for at dere som har fått gullene deres er innom her og skriver. Alltid like gøy å se babyene og høre hvordan det går med dem og dere.[:)] 

Tittei jenter!

Sitter enda her med de svartens kynnerne,
i natt våknet jeg åsså av dem. Det bruker jeg ikke å gjøre.
Men problemet er bare at de tar seg ikke opp, er ikke regelmessig heller.

haldis: merker du forskjeld etter at JM strippet deg?

snartmamma82: Skjønner godt du er lei, domt at de skiftet mening.
                                   Håper dagene til Onsdag går FORT.

Irene30: Gullet ditt er bare såååå nydelig.

Takk for det Kathrine!

Blir vel ikke lenge før en skjønn Trym stikker nesa si ut i den store verden.. Når har/hadde du termin?

Ja vi håper at Trym vil komme snart [:D]

Ja ang termin, jeg var i uke 40 på torsdag,
og hadde termin på Lørdag som var (24).

Men vet du eller noen andre hvorfor man ikke har termin når man når uke 40?
Men to dager etterpå???

Noe jeg ikke har fått meg meg...igjen [8|]

Det har eg også lura på... hvorfor 40+2??
Merkelig[8|][8|][8|]
Idag skulle eg på kontroll til jordmor,(overtidskontroll)
Så var ho f*** meg syk!!!
Eg blei så skuffa at eg begynte å gråte, å nu sett eg her som en idiot hjemme[:(][:(][:(]

ORIGINAL: ~Kathrine~

Ja vi håper at Trym vil komme snart [:D]

Ja ang termin, jeg var i uke 40 på torsdag,
og hadde termin på Lørdag som var (24).

Men vet du eller noen andre hvorfor man ikke har termin når man når uke 40?
Men to dager etterpå???

Noe jeg ikke har fått meg meg...igjen [8|]

He he, det er veldig rart ja... jeg vet ikke hvorfor det er sånn, har igrunn ikke tenkt over det før du sa det!

ORIGINAL: snartmamma82

Hei, Linda83!!

Er det noen fler enn jeg og du som ikke har født enda?

Hei snartmamma82
Joda det er fler en meg å deg som ikke har føda enda, hvis du går inn på oppropet så ser du der!

Skjønner GODT du ble lei deg Sommerbaby,
og ikke minst frustrert over at JM var syk.

-----------sukk----------

Back
Topp