skravletråd 26.august

Mrs b

Forumet er livet
VIP
mornings hønepøner[:D]

har fått en del timer søvn i strekk i natt å sitter å våkner på kaffe nå...deilig.mannen har faktisk stått opp å mater gull jenta(som er litt sutrete....men det gjør ingenting når det er pappa som passer for en gangs skyld)la henne 09.sovna litt etter  ga tytt klokka 06 og mat 07.30 så lå vi å drog oss til klokka ni[:)]

her er det 25 grader å sol alerede...deilig!!!!!!!!!!!!!sommeren tar aldrig slutt jo[:D]så vi skal til byn å møte ei venninne i dag.

prøvde meg inne på andre forum i dag,men det er jo ikke mulig,er dere inne på andre forum??jeg får så vidt tid til å være her på juniklubben.mye som skjer mens jeg tråler mellom trådene her inne[:D]

Hei snupper!

I natt sov Tuva i 8 og en halv time i strekk!!! Utrolig! Jeg våknet selvsagt etter 7 timer med voldsom spreng da, og ventet på at hun skulle våkne.....

Ellers var jeg hos kiropraktoren i går, han knakk opp masse i ryggen min, men etterpå fikk jeg så voldsomt vondt!! Verre en noen gang. Og det sitter i enda....[:(] Trodde det skulle hjelpe jeg!

Kos deg i byen, Stardust!

Så flink Lukas var til å sove da, Maya!

God morgen[:)]
I natt har vært en bra natt her også, Adrian våknet halv6, fikk mat, sovnet igjen til halv8, bleieskift og så våknet han kl 09, da stod vi opp etter amming.
Har pludret, pratet og smilt helt til no, no sovnet han i lekegrinden[:)]

Sitter her og drikker kaffi (Koffeinfri riktignok, Adrian får visst litt vondt i magen eller noe av koffein, han er hvertfall veldi urolig de dagene jeg har drukket kaffi).

Stardust: Nei er heller ikke så mye inn på andre forum, prioriterer juni når jeg har tid til BV[:)]. Kos deg i byen, høres deilig ut med 25 grader og sol. En fantastisk sommer dette her ja!! Ser ut til å bli fint her også, solen skinner foreløbig hvertfall[:)].

Mayajenta: Blir nok godt å få hjem storesøster ja hvis hun har vært vekke 3 uker! Hvor gammel er hun?

Tingeling1: Kjipt med ryggen!!! Kanskje den blir verre før det snur og blir bedre?? Håper det!! God bedring[:)]

hellu damer...

Spiser frokost ja... litt treg i dag.
Gir dere tran? Jeg har vært sløv, har jo vert på ferie og allting... Men gir henne litt. Hun liker det ikke. Gir 1 ml, tenkte å fortsette å gi 1 ml, til hun blir mere vant med smaken. Hun øyer seg når jeg gir det. Huff, stakkar. Noen tips?
Hvor mye gir dere? Liker nurkene deres trana?
Blir bedre når en gir litt fast føde, kan blande den inn der... i fruktmosen f.eks.
Liker ikke at hu gulper opp trana, da det ødelgger klærne. Å ja jeg bruker smekke[;)]

Ja stardust, er inne på generell, føødselen, spabarnstid etc, men ikke på andre forum på nettet...[:D]

ORIGINAL: carina82

hellu damer...

Spiser frokost ja... litt treg i dag.
Gir dere tran? Jeg har vært sløv, har jo vert på ferie og allting... Men gir henne litt. Hun liker det ikke. Gir 1 ml, tenkte å fortsette å gi 1 ml, til hun blir mere vant med smaken. Hun øyer seg når jeg gir det. Huff, stakkar. Noen tips?
Hvor mye gir dere? Liker nurkene deres trana?
Blir bedre når en gir litt fast føde, kan blande den inn der... i fruktmosen f.eks.
Liker ikke at hu gulper opp trana, da det ødelgger klærne. Å ja jeg bruker smekke[;)]

Ja stardust, er inne på generell, føødselen, spabarnstid etc, men ikke på andre forum på nettet...[:D]

Jeg prøvde med tran en stund, Tuva syns ikke det var så ille. Men hun begynte å gulpe ekstra mye. Hun gulper jammen nok som det er fra før! Ble så mange stygge flekker på klærne, at vi gikk over til D-vitamin dråper. Sikkert ikke like bra det, men det får heller være....

Hallo....

Gjett når jeg la meg i går da?? Klokka halv ni...... STUPTRØTT!
Nurket sovna kl 2000 og våkna klokka 0100.. Fikk da mat siden han ikke spiste noe særlig klokka 1930.
Sov så igjen til ny matrunde kl 0530, og fikk han til å sovne etter litt kos og pludring. Klokka 09 sto jeg opp og dusja.. da sov nurket enda.[:)]
Vært i sentrum og drukket en kopp kakao og handla litt mat, og nå er vi hjemme igjen. Merkelig nok er jeg sliten. Har jo ikke gjort noe jo...

Hva skjer'a jenter og nurk?

halloen alle
Vi gir Noah D-dråper, han brakk seg og hylgrein hver gang vi ga han tran.
Ikke snakk om at jeg gir tran for alt i verden.......

Vært i byen i dag, jeg, sambo og mammaen og pappaen min.
Var på kafe i finværet og kos oss, Noah sjarmerte alle gamle damer i senk[:D]
Trilla hjem igjen og ble helt svett pga sola som steika sånn.
Kjøpte Noa sånne "sokker med leke på" og sånne med borelås for å ha på armene hans.
Han har nettopp oppdaga føttene sine, og det er så gøy når han har sokker med mønster på for da skravler han med de...jhihihi
Skal bli gøy å se når vi får prøvd det jeg kjøpte i dag.

Sånne med borrelås på armene fikk vi i barselgave av ei venninne. Morsomme!

Dere må ta en tur inn på generell og se på bildene av jenta mi!!

halloen alle sammen, e det noe fres på dere?

Nå sitter vi på verandaen å hører på Ane Brun og venter på at aha snart skal  spille.
så nå koser vi oss med rødvin og spekemat! mmmm
vi har det ikkje så værst her i ålesund.

ORIGINAL: xcrazyx

Hei hei jenter...

SAVNA MEG????????????

Heia snuppa! Klart vi har! Er du hos besteforeldrene dine på Oppdal, eller er du kommet hjem?

ORIGINAL: lalina

halloen alle sammen, e det noe fres på dere?

Nå sitter vi på verandaen å hører på Ane Brun og venter på at aha snart skal  spille.
så nå koser vi oss med rødvin og spekemat! mmmm
vi har det ikkje så værst her i ålesund.

hørtes deilig ut...
*dumme lalina som ikke inviterte meg med*

Er det konser ved der dere bor, sånn at dere hører?

jepp vi har konsert, ikkje berre hører vi men vi bor slik til at vi ser ned på scenen.
Vi har "hageselskap"[;)]
Du er hjertelig velkommen Carina, har plass på verandaen til deg også!

har sett det har stått no slikt på msn...
Koselig da! Er dere heldig med været å eller?

*carina kommer kjørende fort som fy*

det e berre å komme carina, de kom akkurat ut på scenen nå.
jepp vi er heldig med været, har  hatt regn før i dag men nå er det bra.

weeeeeee, jeg vil også komme på konsert!!!?
*pakker puppene i kofferten og Noah i bhen og skynter meg avgårde*

hei..
hva skjer her a??
har ikke vært her på hele dagen..

begynte å få litt abstinenser[&:]
så måtte jo bare innom[:D]
lillegull ligger å sover,sambo ser tv å Theo ligger i sofaen ved siden av meg å sover...etter at han hadde *trengtsegpåmegåkosa*[8D]

Back
Topp