skravletråd 25 juli

Næææ, så søte dere er da, jenter [:)]

Takk for super oppbacking [:D]. Har hatt mine up-s and down-s jeg også, men orket det bare ikke lenger [;)]

Angående igangsetting pga overtid, så har jeg ikke noen foreløpig dialog med sykehuset. Satser jo på denne hjemmefødselen min jeg da [8|], men da må lillegull ploppe ut i løpet av de nærmeste dagene altså [:)]....
Kontakter vel sykehuset på torsdag/fredag, om ikke noe har skjedd innen da! Men - nå skal jeg føde i morgen jeg da, bare føler det på meg [:D].......

Ha en fin kveld, snupper!!!

quote ORIGINAL: lucky2
Ole Brumm : Heldiggrisen som skal bli satt igang, men ikke bra med preklampsi da [8|]. Håper formen er grei, og at du ikke sliter for fælt! Men- om to dager er du mamma [:)] - så herlig!!
/quote

ORIGINAL: tonky
OLE BRUMM du snige i køen[:)][:)]heldiggris ......Men du e tilgitt siden det e best at babyen din komme ut nå....Og det komme nok te å gå kjempe bra ska du se[:)]

Hei jenter, takk for gode ord. Vet jeg sniker i køen, men nå er det virkelig ikke lenge igjen av juli, så den kommer jo ikke så mye før. Dessuten sa legen at det godt kunne ta litt tid, siden jeg ikke var veldig moden. Er bare glad jeg slipper å gå 2 uker over tiden-all honnør til dere overtidsjenter altså!! Har hatt en j*vla natt, så det er godt å vite at jeg snart er ferdig. Er selvfølgelig kjempespent, så det spørs om jeg får sove i natt da men men.

Back
Topp