"Skravletråd" 25.11

Mor for første gang

Elsker forumet
Heisann!

Tenkte det kunne være hyggelig med en liten skravletråd.. kjeder meg litt for tida, mannen er til sjøs og telefonen min virker ikke.. Så når snuppa er lagt på kvelden er det veldig rolig her..

Hvilke prosjekter har dere på gang for tida da?  Oppussing? Lager dere julegaver?

Jeg har fått kjøpt inn sølvspray fra europris idag, tenkte jeg skulle teste ut det en dag.. Men det blir ikke ikveld, for da skal jeg lage bleiekake til ei venninne som fikk ei jente for 1 uke siden.. Ellers holder jeg på å strikke monsterbukse som skal bli julegave, skal strikke enda en etterpå.. Har også kjøpt inn noen glansbilder jeg tenkte å prøve å stryke på noen lys.. og har noen bjørkekvister liggende som skal bli enda ett hjerte.. Prøvde meg på det, og har fått så mange positive tilbakemeldinger.. Så da tenkte jeg å gi bort noen til jul [8D][:D]  Så har litt å gjøre heldigvis [:)]  Har fått mye inspirasjon her, det er så gøy! Takk skal dere ha [;)]  Har også prøvd meg på "always kiss me goodnight" på lerret.. Pyntet med mange små blomster, men så løsnet alle etter en stund [X(]  Så det må også fikses på.. Og så tenkte jeg å lage et lerret med "family - all because two people fell in love", men ting tar tid [;)]

Ellers har jeg fulle garasjen i møbler som skal males.. Men det blir nok ikke gjort med det første..

Hva styrer dere med da?  [:)]

Back
Topp