Skravletråd 23. juni 2006

Heisan, for en nydelig liten gutt!
Skjønner det er hektisk i disse dager.. Men dere må bare kose dere!!

Håper det kan lysne og bli bra vær her også, men får bare belage meg på en St.hans innendørs og uten sambo. Han kommer ikke hjem fra jobb før kl 22. Ikke så morsomt da....
Hadde tenkt å lage Quesdillas som kos i ettermiddag, men kjedelig å kose alene da.[:(]

Hei juni-jenter,

Bare innom en kjapp tur. Har spist frokost og er på vei tilbake til senga. Nesten ikke sovet i natt, vondt i bekkenet og mye stikking. Gidder ikke en gang å tro at noe er på gang lengre.[8D]

Kommer innom senere i dag. Ønsker alle en koselig St. Hans.[;)]

(Må bare si at jeg er så glad for at Lille0My er på føden, det lover godt at det fremdeles kommer babyer her...he,he...[;)]).

Håper du får bra hvile Haldis!

Heisann! I dag har jeg også ul-termin... Hadde menstermin på søndag...[8|]
Har akkurat kommet hjem fra legen, og har fått overtidsvurdering på gyn-pol neste torsdag... Legen sa jeg mått smøre tykt på så ville jeg i alle fall bli satt igang neste fredag dersom ingenting har skjedd før den tid.
Så nå kan jeg puste lettet ut, håper jo selvfølgelig at det starter av seg selv før den tid, men da har jeg i alle fall noe å se fram til. [;)] 

Så kjekt å høre Katrine.. regner med noe skjer før den tid[;)]

Hei jenter!

Nå er endelig jeg klar for at babygutt skal komme også. Samboer kommer fra Nederland i kveld. Han har jobbet i 3 uker mens jeg har "ruget" her i Norge. Er veldig glad for at ingenting har skjedd på disse 3 ukene, spsielt siden terminen nærmer seg med stormskritt.

Ser at vi ikke er så mange igjen her nå. Men det er jo ikke så rart siden det ikke er mange dagene igjen av juni måned.

Ha en fin dag [:D]

Så flink du er da...
Prøvde bæreselen på Benjamin i går jeg også. Han nærmer seg eller er vel rett rundt 3,5 kg nå så da kan vi begynne å bruke den.

Tok et nytt bilde av go'gutten min isted:

Mååå bare legge inn et skrytebilde til....[8D]

hei hei..
har vært på sykehuset på ctg...
hadde med meg urinprøve å var vist mye sukker(ooops...var vist sjokoladekaka jeg spiste igår)
så har fått sukkerforbud i helga (hvordan i all verden skal det gå[8|][8|])
så skal jeg ha med ny urinprøve når jeg kommer på mandagsmorran...
shit..glemte seff å kjøpe ny urinprøveglass[&:]
å så fikk jeg akupunktur..for modning og for å gi meg styrke...
så håper noe skjer iløpet av helga..
kjenner litt stikking i magen..
så kanskje..
har vært å henta 727 bilder som skal inn i album[8|][:)]
ser litt mørkt på det...tar sin tid bare å sortere dem[8D]

så skjønn han er irene[:D][:D]

Krysser fingrene for deg Lisbeth! Skal se helga bringer deg noe annet godt enn sukker....[;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

Takk.. hihi.. skulle hørt han nå. Ligger i vippestolen og gjør pappan stolt! Fiser som en voksen kar!![8D]

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: Lisbeth83

Takk.. hihi.. skulle hørt han nå. Ligger i vippestolen og gjør pappan stolt! Fiser som en voksen kar!![8D]

Ja, veeeeeldig stille her i dag...hmmm...

Ja, jeg så de... Kjempesøt jente! Tar ting tidlig skjønner jeg... Morsomt![:D]

Guttene pleier være litt treigere enn jentene...
Må vurdere gulvet mer her også skjønner jeg![;)]

Så nydelige babyer dere har (var inne på tråden din også, xcrazyx). Blir sååååå babysyk av å se de små gullene deres.

Har vært en tur på Ikea nå. Godt å komme seg ut litt, for her hjemme står tiden stille. Kjenner litt "menssmerter" nå, så det håper jeg er et godt tegn på at noe skjer. Skal hvile litt igjen, så kommer jeg innom etterpå. Ciao![:D]

hei[&:]
er helt utslitt nå...
har vask hele leiligheta å meg selv...
kjenner litt små tak i magen å ryggen er helt ødelagt...

hva skjer her'a??
lite med liv skjønner jeg..

nå driver sambo å lage middag/kvleds..
marinert kyllingfilet med ris og salat..nam nam[:D]

Har du kokk som sambo Lisbeth?? Synes han bestandig lager maten.... I å vell ha![8D]

Laga meg popcorn nå... ble brent!!!!!!![:@]
Treng absolutt en kokk. En popcorn-kokk....[8D]

Back
Topp