Skravletråd 20 juli.

Monkaponka

Forumet er livet
Hei jenter.

Om 3 dager har jeg bursdag[8|] Det holdt nesten på å gå meg hus forbi.
Kom på det nå når jeg skrev datoen i skravletråden.. hehe.. Det er faktisk slik at man glemmer helt seg selv etter at man har fått barn ja.

Vel dagens tema er bæsj.. hehe

Kian er så fornøyd!! Var å kjøpte malteekstrakt i går og gjett hvem som fikk bæsjet hele 3 ganger[:D] Han sov så godt etterpå og han sover nå også. Så nå kan mor gå å ta seg en dusj og pleie seg selv littegranne.

Nå har vi prøvd ut sukkervann, malteelstrakt og ammete.
Enda godt det finnes tirks for å hjelpe gulla våres!

Hvordan har natten artet seg for dere?
Går det bra med prumpegulla?

Klem M

Hallo damer....  Natta, jo to x amming, sover lenge før hun slipper puppen.  Men sovnet ikke før 23.30 da, trumfer seg til å være våken virker det som.  Men sovner med en gang vi legger oss også. 
  I dag har Rikke trykket seg i minst en time tilsammen, mest prump, men og litt ekstra. 
  Har bare tatt morgenstellet to ganger i dag.  Første gang vi satte oss i dag kom hele måltidet oppigjen (virker sånn i alle fall, det ser jo så mye ut for en liten baby), så nå har vi prøvd igjen.
  Gulper gullene deres mye eller lite?

Hei hei alle sammen.

Godt å høre at det ikke bare er Noah som bæsjer mye..Tror vi kan skifte opp til 6-8 bæsje bleier om dagen..
Men heller det enn at han skal få forstoppelse ( slik hans mor har )[:(]
Han spiser bra og sover godt om natten..Pleier å få mat i 0030 tiden og da sover han gjerne til 05 tiden.. Det er deilig det..
Så lenge det varer da..

Ellers så gjør han ikke stort annet enn å sove, spise og drite..[&:]

Ønsker alle sammen en riktig fin dag..[:D]

Har bare oppleved at Noah har gulpet ett par ganger..Så jeg håper ikke det blir så veldig mye mere.. [:)]

Da har Erik sovet seg gjennom sitt første restaurantbesøk- pappaen og jeg spiste lunsj på Peppes i dag [:D] han sov seg gjennom resten av byturen også med unntak av 3 minutter i parkeringshuset da vi skulle reise hjem [;)]

I natt fikk han det for seg at han skulle ha mat annenhver time,så  jeg har ikke sovet så mye.. Lå til gjengjeld lenge og sløva i senga sammen med mini [:)][:)] 

Angående gulping så varierer det veeldig- etter enkelte måltider virker det som alt kommer opp igjen,men så kan det gå flere måltider uten at han gulper i det hele tatt [8|] Er ikek så bekymra for det siden han hadde lagt på seg 410 gram på ei uke fra forrige tirsdag til tirsdag denne uka [:)]

Back
Topp