Skravletråd 2 Juni

~Cissi~

Forumet er livet
I dag reiser jeg og ungene på landstedet mitt. Det blir en 6 timers kjøretur. Håper ungene sover hele veien...hehe[:D]..neida.
Min mor og de og min bror/kone+ unger kommer og...gleder meg til å se nevøene mine igjen. De bor i Kristiansund, så det er ikke ofte jeg får sett de.

Så da blir det ikke bv på meg før på Mandag...Uff, jeg kommer til å få abstinenser

Ellers ha en fin pinse alle sammen!!!

God tur til alle!!! Vi skal være hjemme i pinsen *kjedemegihjel* og misunner alle som skal bort[8|] Innmari kjedelig å være hjemme hver helg når man i tillegg er sykemeldt... Blir jo ikke forskjell på helg og ukedager[:-] Men det er i det minste meldt pent vær[:D] HURRA[:D][:D] 

Så utrolig trist[:(]!!! Håper det går greit med dere!! Men jeg er ganske sikker på at dere rekker begravlesen selv om dere drar hjem på onsdag! Husk at det er pinse og da går alt litt sent! Pleier jo å ta en uke eller noe sånt!  

Æsj... Har nettopp hatt en gravid nabo på døra, og jeg tåler virkelig ikke trynet på a!! Hun er en sånn som planla å bli sykemeldt med en gang testen ble positiv, og jamen har a klart det! Ikke noe galt i å være sm, men det får være måte på!!! Hun har til og med skaffet seg hadicapkort (pga bekkenløsning) så hun kan pakere nær alle innganger, men samtidig traver hun hele dager på kjøpesentre, hopper opp og ned murer og er ikke i nærheten av å se plaget ut når hun går. Har heller aldri sett henne med krykker!! Sånne provoserer meg!!! Det er sånne som henne som gjør at andre gravide føler de må yte mer enn de burde, for å bevise at ikke alle gravide legger seg ned og utnytter systemet!! Tenk på alle de som faktisk trenger hadicapkort som ikke får det!!!! Jævla kjerring!!!! (Må legge til at hun i tillegg er et ufyselig vesen!!!!!)

ORIGINAL: Suki

Ja, krysser fingrene for at vi rekker det. Apollo som har avreise til mandag har hellt fulle fly, og rutefly koster alt for mye.
Men siden det er pinse + at familien det gjelder har mye familie i danmark som sikkert skal delta i begravelsen, saa haaper jeg det ihvertfall tar en uke foer det blir noe.

Det går helt sikkert fint, Suki!!! Lykke til!!!

Åh, what a day!!! [:'(] har stressa hele dagen på jobb å gleda meg skikkelig til å komme hjem i den gode stolen å sitte her å skravle litt å slappe av. men nei, har sitti en time nå ca, hehe, tiden flyr.. men så hadde jeg tenkt å ta meg ett godt å varmt bad. men så kommer sambo og maser om jeg ikke kan hjelpe han å sote rutene på bilen.. sa det som det var at jeg ikke orket å hadde lyst å slappe av i dag.. men den tullingen ble sur, sa ingenting surt eller noe men kunne se det.. så tok han den at han fikk prøve selv da.. heh.. jaja tenkte jeg, gidder ikke være sur jeg ihvertfall, er tross alt fredag å langhelg. [;)].. nå går jeg å slenger meg i badet.. [:D] 

Back
Topp