Skravletråd 17 juni.

Memme

Glad i forumet
Hei hei damer!!!!!
Hadde sååååååå lyst til å sove lenge i dag men min kjære datter ville det annerledes......[&:]
Alt ok med magen men kynnere er noe dritt!!!![:'(]
Har så pc problemer så det er ikke så ofte jeg kommer nå fremover men jeg forsøker å holde meg oppdatert.
Planer for dagen???[;)]

hei... og god morgen...
JEg er bare innom før jeg skal legge meg ved siden av mannen min og hunden å sove litt til.. kom seint hjem i natt og jeg har fryktelige menssmerter, så vil sove litt med en varmeflaske på magen.. pleier å hjelpe det...

planer for dagen.. hmmm.. prøve å holde mannen min vekke fra datan..hehe[;)]
Ta han med ut å finne på noe, men hva vet jeg ikke.. forslag motas med takk!..
ja, å så må vi får ordna plass til barnesenga, synes tida var inne for det nå.. ikke mange dagene igjen....

Godmorgenvåkna litt tidlig i dag eg au..Va så sinnsykt sulten,så måtte bare opp å spisa litt[:)]Trudde de hadde meldt fint vær i dag,så blei litt skuffa når eg såg at det va øveskya...Eg som va klar for en lten tur på strandå....TYPISK..jaja ,trur eg bare ska gå å sova litt te..Ha en fin dag alle sammen....Snakkes kanskje litt seinere.Klemmis

mornings jenter!!
var også så sulten at jeg måtte stå opp!!
Men gidder ikke legge meg igjen..har tørkestativet fullt av tørre babyklær, så tenkte å brette de sammen å legge de på plass i kommoden![;)][:D][:)]
hihi,,,er så morro med de søte små klærne!!!!! hihi...

ellers så flyttet min kjære hjem igår, men han skal jobbe på det gamle huset til de avdøde besteforeldrene sine idag, så får ikke treffe han før i kveld....over to uker siden jeg så ham nå!!! gleeeeeder meg sånn!![:D]

vel, ha en fin dag jenter!!

God morgen jenter!

I dag skal vi til lillestrøm å høre på Ravi konsert[:D]
Så skal vi innom Cubus, håper de har mere tøy igjen!!

Formen er mye bedre nå. Det hjalp å ta det med ro i et par dager.
Selv om jeg egentlig ville at smertene skulle fortsette[8|]
At det skjedde noe lissom, men jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet som alle dere andre har her inne.

Ønsker dere en deilig dag i solen!!

Klem Monica

Go morgen.
Fikk ikke sove lenger jeg heller.
I dag blir det litt vasking av klær, forbereding av barne selskap til i morgen.
Sikkert en liten shopping runde på kjøpesenteret og avslappning på kafe[:)]
Men først skal jeg spise litt frokost!!

God morgen, god morgen [:D]

Tenk jeg er oppe før 11 i dag, der er lenge siden sist [:)] vet dere hva det betyr??? Jooo Heger har sovet i natt, veldig godt også må jeg si [:)] Endelig! Jippiiiiiiii [:D]

Var en tur ute på byfesten med min bror+hans samboer, min samboer var i frognerparken på firmafest han [:'(] Det hadde blitt litt for mye for meg, så der var greit nok altså [:)] Vel etter den turen ut i går kveld ble jeg såååå trøtt, og det var så deilig. Har bare vært opp en gang i natt for å gå på do [;)][:D]

Planen for i dag... Hmm... Ta en tur på byfesten... Det var noe annet jeg skulle ha gjort men kommer ikke på det [:D]

Ha en fin fin dag alle sammen [:D][:D][:D]

Hei hei!

I går var jeg på kontroll hos legen min. Fikk beskjed om at jeg hadde fått svangerskapsforgiftning [&o] hadde litt proteiner i urin, samt litt forhøyet blodtrykk ( 125/93) Fikk beskjed om å komme tilbake på mandag, og da fikk de vurdere om jeg ble lagt inn og evnt. satt igang :s HJELP!!! Har jo ikke tid til dette, har ikke fått vasket ferdig alt, kjøpt vogn, seng, blitt ferdig med badet etc. etc... jøye meg, realiteten slo meg midt i fjeset så det sang! Snart kan jeg sitte her med en liten bebis... Er ikke klar jeg! Hadde jo så lenge igjen liksom... Vel, får håpe det ikke forverrer seg, slik at jeg slipper å bli lagt inn.

God dag damer [:)]
Jeg har som Hege77 bare vært på do en gang i natt- helt utrolig!! Sov som en stein fra 02.45 til litt over 10!! Kan ha sammenheng med at jeg er alene hjemme i helga og dermed ikke blir forstyrra av min kjære samboer og alle de rare lydene han lager om natta [:D][:D]
Ettersom jeg er alene hjemme tok jeg frokosten med meg i senga og ble der til jeg hadde lest ut boka jeg holdt på med. Etter det har jeg bytta på senga og lagt på svart søppelsekk med håndkle over på min side i tilfelle vannet skulle gå i senga. Og så har jeg vaska og tromla dynene til mini og vaska det siste sengetøyet hans- skal gå og putte det i trommelen nå og sette på en vask til!!

Ildrii- så ekkelt med sf, skal krysse fingrene for at det ikke har forverra seg så du må legges inn!!

Heia jenter.

Så stille det har vært her i dag da, er alle ute å koser seg i solen?
Vi har vært på byfest og der sang Ravi. Sambo og mamma kose seg med en deilig iskald halvliter, gudsåmisunnelig!!

Vært på shopping på cubus til babyen[:D] Billig!!!

ildrii Håper dette ordner seg! skal krysse fingrene for deg.

Heluen ladies! Får jeg lov melde meg inn i igjen... brum brum [8|][8|][8|]???

For jeg må bare få si att endelig ankom en dag med pittelitt overskudd og moderate smerter [:D]. Gjorde superkupp idag føler jeg. Tok meg en Ikea tur og handlet inn smånips og dips til å lage en liten "barnekrok" på soverommet vårt.(Skal ikke bo her så lenge så lager ikke eget barnerom) Fant en morsom stol til 29 kroner!! og masse smånips . Så nå har jeg "innredet" barnerommet for 4oo kroner...hiih....Legge ut bilde etterpå. Fant verdens nydeligste fine lille rislampe som gir koselys for amming på natttid [:)] ..Den var i flere farger,,,,anbefales på det sterkeste til "koselys"..kosta vel 59 spenn tror jeg...

men ikke mist...fant en siiinsykt god stressless, førpris 4 lapper nå 2!! Der blir det godt sitte kose med bebis!!!!! Deilig (fake) semska skinn i mocca brun..med sånn benstøtte som spretter ut..lurer på om jeg skal sove der i natt....?? kan jeg jo "ligge på rygg"
Håper jeg får lov legge ut en stolt bilde etterpå av hva man kan få til for 400 kr!!! :)))))))) (dette var også inkludert noe kjøkkenutstyr...hiih...)

Tusen takk for støtte her om dagen da jeg slet gansek bra [:)][:)]

Godt å ha deg tilbake snuppa- har liksom vært litt dødt og stille her noen dager nå [;)] 

Vil gjerne se bilder av alt det fine du har kjøpt!!

God dag [:D]
Sto opp alt for tidlig i dag i forhold til når jeg la meg..
Var en tur på "byen" i går sammen med jobben, var litt sprøtt å fly rundt med en gravid mage og masse fulle folk..-passet ikke helt...

Ellers i dag har jeg mala litt på barnerommet, handla hente sett og vært hos mamma..

skal vel grille snart, og så male litt til før jeg tar meg en velfortjent kveld på sofaen!!!!

kjeda mej[:(]

her er hente settet jeg kjøpte i dag [:D]

ORIGINAL: Jas

her er hente settet jeg kjøpte i dag [:D]

Så fint [:D]

ORIGINAL: lisa79

God dag damer [:)]
Jeg har som Hege77 bare vært på do en gang i natt- helt utrolig!! Sov som en stein fra 02.45 til litt over 10!! Kan ha sammenheng med at jeg er alene hjemme i helga og dermed ikke blir forstyrra av min kjære samboer og alle de rare lydene han lager om natta [:D][:D]
Ettersom jeg er alene hjemme tok jeg frokosten med meg i senga og ble der til jeg hadde lest ut boka jeg holdt på med. Etter det har jeg bytta på senga og lagt på svart søppelsekk med håndkle over på min side i tilfelle vannet skulle gå i senga. Og så har jeg vaska og tromla dynene til mini og vaska det siste sengetøyet hans- skal gå og putte det i trommelen nå og sette på en vask til!!

Ildrii- så ekkelt med sf, skal krysse fingrene for at det ikke har forverra seg så du må legges inn!!

Utrolig hvor lite som skal til før en føler at dagen begynner godt lisa79. En god natt søvn er alfa-omega for oss nå. Deilig [:D]
Tror jeg også bør finne frem tisselakenet og legge det under på min side. Det nærmer seg nå, alt kan jo skje. Ble litt sånn obs da jeg leste om Minnimor, s[ vi har ikke lenge igjen nå det er sikkert

Det er koselig å se deg igjen her i juliklubben FirstTime [:)]
En liten pause kan alltid gjøre susen, men så kan det være godt å komme tilbake igjen etterpå også.
Nå som vi begynner å bli lei alle og enhver så svinger humøret oftere og fortere. Det er bare sånn det er, har jeg oppdaget. Ikke forlat oss helt fordet, vi er her for å støtte hverandre gjennom oppturer og nedturet, det er sikkert.

I dag føler jeg virkelig at jeg har fått gjort masse-deilig!! Vaskemaskinen gikk uten stopp fra klokka ett til åtte og trommelen fra en time senere. Alt det nye babystæsjet er nå vaska og klart til mini kommer i tillegg til at sengetøyet jeg tok av vår seng før i dag er reint og tørt

For øvrig har jeg nå kost meg med Operasjon Barnevakt (les; Vin Diesel),ei diger skål med popcorn og to store glass kald cola med isbiter i [:D][:D]
Begynner å bli trøtt,så jeg skal snart finne meg ei bok og  se om ikke senga står der den pleier- det er så digg å legge seg i reint sengetøy,gleder meg allerede!!! [:D][:D][:D]

Hei! Er inne på imageshack.com.....hvem av image sharing programene velger dere. Prøvd ett par og får bare til ett og ett bilde ...er jo ikke vits ...

Noen som vet? Dorothy? Du er flink er du ikke `?[:D]

Varm klems

Back
Topp