Skravletråd 16 mars

AnneMy

Juni2012 rocks
VIP
God morgen alle sammen:)

Ble tidlig morgen i dag gitt. Snuppa våkna kl 06! altfor tidlig, men men skal ikke klage;)

storebror var også tidlig våken, så nå slapper vi bare av med barne-tv og kaffi til mor:)
 
Tidlig morgen her og... Men da får jeg begynt å bake tidligere :) skal ha bursdagfeiring her i morgen, så har litt å ordne..
Men først blir det morgenkos med barne tv og frokost :)
 
Begynte i 06 tiden her og! Barne TV, frokost og kaffe..

Mini fikk smake egg til frokost, det var nam syns han!
 
God morgen!
Jeg hadde håpa på enda lenger søvn på frøkna siden hun ikke sovna før 20.20 i går, men det er håpløst når storebror kommer inn før sju...
Så nok en natt med bare ca 10 timers søvn på henne.

Jaja. I dag er det turnlek på storebror og ellers ikke store planer.

Men det har kommet mye snø, og snør fortsatt. Jeg vil ikke ha met snø :(
Heldigvis er det mye mildere nå da.
 
God morgen :)
Her begynte dagen kl 7 og jeg må bli flinkere til å legge meg tidligere :p
 
Tidlig morgen her og... Men da får jeg begynt å bake tidligere :) skal ha bursdagfeiring her i morgen, så har litt å ordne..
Men først blir det morgenkos med barne tv og frokost :)

ja da er det jo bare bra å få utnytte dagen mest mulig!
kos deg med bursdagsforberedelsene:)
 
God morgen!
Jeg hadde håpa på enda lenger søvn på frøkna siden hun ikke sovna før 20.20 i går, men det er håpløst når storebror kommer inn før sju...
Så nok en natt med bare ca 10 timers søvn på henne.

Jaja. I dag er det turnlek på storebror og ellers ikke store planer.

Men det har kommet mye snø, og snør fortsatt. Jeg vil ikke ha met snø :(
Heldigvis er det mye mildere nå da.

ahh så typisk! Pleier hun å hente seg inn igjen på dagen da?

kos dere på turndag, hørtes kjekt ut:)
 
God morgen:) i dag skal vi i 1 års dag, og gleder oss til det! Ellers må jeg få handla litt, og kanskje gjort noe her hjemme! I går når samboer kom hjem sov jeg stort sett til han gikk på guttekveld:p
 
God morgen. Starta dagen med å få en strek.... litt leit da. Men egentlig greit siden vi skal på fest i kveld ;-)
 
ahh så typisk! Pleier hun å hente seg inn igjen på dagen da?

kos dere på turndag, hørtes kjekt ut:)
Hun har gjort det de siste dagene, men typisk nok med den laange duppen sent på dag, og da er hun ikke trøtt nok til legging, og da blir det krøll... så får se hva vi får til i dag med dagsoving.

Ja turnlekber kjekt. Og verdifull sønn - og mammatid ;)
 
God morgen :) Her har vi vært våken siden 5 :eek: ingen umiddelbare planer for dagen heller, men håper på en liten trilletur i snøværet utpå dagen :)
 
Er det ikke et par dager igjen til ikm? Håper du får to streker snart :)
Har ikm 19 ;) men siden planen er å få et par innabords så tenkte jeg det var greit å teste liksom... Hehe... Håper vi å :)


Bv app på iPad :D <3
 
God morgen jenter:D
Lillegutt har sovet i 11 timer i natt uten å våkne!!!:eek: Nydelig!
Nå er det lek og kos, prøve å unngå krangel...:p
 
God morgen jenter:D
Lillegutt har sovet i 11 timer i natt uten å våkne!!!:eek: Nydelig!
Nå er det lek og kos, prøve å unngå krangel...:p
Å så herlig!
Her er det garantert noe smerter ved legging, så hun våknet i natt og ville opp kl 7! jeg skulle gjerne sovet lengre og bedre :(
 
Her var vi oppe .6.30. Så nå ser ho mor sesong 13 av akutten og vurderer fram og tilbake om jeg skal studere sjukepleier til høsten...
 
Å så herlig!
Her er det garantert noe smerter ved legging, så hun våknet i natt og ville opp kl 7! jeg skulle gjerne sovet lengre og bedre :(
Ja, det var nydelig!:D
Håper Amina snart finner tilbake til den gode søvnrytmen uten smerter..:(
 
Back
Topp