Skravletråd 16 aug.

Monkaponka

Forumet er livet
Helluuen mammajenter

Våknet av en melding fra en goood venninne, hun ligger med rier. Gud så spennende! Lå og tenkte på hva jeg skulle be henne huske, men nei,.. glemt det meste allerede gitt[8|]
Har lyst på en baby til snart jeg kjenner jeg, tenker på det hver dag[:D] 

I dag er det 6 ukerskontroll hos legen for Kian, det blir spennende!
Skal være der kl 10.00 og Kian sover for øyeblikket. Må skynte meg å stelle meg selv før han våkner og krever sitt[;)]

Hva skjer i dag da folkens?

Guten morgen!

For en mareritt natt. Drømte jeg tok meg en øl. Og så skulle jeg ut trille. Tok på bleia utenpå bodien til Juliana og det var hun som oppdaget det, hun lo rått av meg. Tenner hadde hun fått og enda hun bare var tre uker i drømmen. Og så rota jeg bort barnevognen... det er det jeg husker..

Er nemlig rimelig oppgitt over hvor rotehode jeg er om dagen, aldri vært sånn...hmm....men men er vel normalt nå..hehe

Idag skal jeg på vektkontroll med jenta,hun er 1 mnd imorgen. Veldig spent da hun ikke har klart helt drikke seg mett i det siste virker det som da knipet setter inn under drikkingen..stakkars liten...men vi får se

Gud jeg skriver fort..må skyndte meg..

Stor klem fra stressa Irene

heia folkens[:)][:)][:)]lenge si sist...he ikkje hatt ti te å jabba her inne,så he savna det voldsomt[:(]
he fått en liten baby som kreve masse,hu e sulten nesten heile veien og så nsove hu bare korte stunder om gangen....ganske travelt ja[:)][:)]men så e det kanon koselig au,hehe.
Men Monicus konne du virkelig tenkt deg en baby te?????Tenk så travelt det hadde blitt....Blir nok lenge før eg he lyst på en te,ska bare kosa me masse med hu eg he.
Håpe alle bare har det heilt fint.
klemmis,ha en fin dag..

Tonky.

Jepp, det vil jeg ha snart. Når Kian er et år gammel skal vi lage et barn til[;)]

Nå har plumpen min spist, slappet litt av, trent, badet med mamma i badekaret og nå ligger han rett ut på dyna i sofaen[:D]

Se her..

Hmfr.. noe galt med image shacken i dag, fikk ikke mindre bilde.[:@]

Back
Topp