Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drømte om brann i natt! Og det eneste jeg tenkte på var at jeg måtte komme meg litt høyere opp i huset for å ta bilde av brannen som foregikk noen hus lenger bort, det ble jo så dårlig bilde når jeg sto i første etasje............Oi oi oi.. Nå suser det brannbiler forbi her.. Skummelt!!
Jeg drømte om brann i natt! Og det eneste jeg tenkte på var at jeg måtte komme meg litt høyere opp i huset for å ta bilde av brannen som foregikk noen hus lenger bort, det ble jo så dårlig bilde når jeg sto i første etasje............![]()
Oii... Da hadde jeg vært redd da!! Har heldigvis ikke opplevd brann nært på, men drømmer om det av og til, våkner i full panikk! =( Så bra det gikk bra da!! Godt med gode naboer! =)Uff brann er en stor frykt for meg.. Da je var høygravid med minsten våknet jeg av at hele rommet lyste sånn opp, og da sto nabohuset i brann, og det tok ikke lang tid før det var overtent altså, en alenemor med fire barn bodde der, heldigvis kom noen andre naboen fort tilnog fikk ut alle sammen...
Du er FLINK!!! Og JAAAA.. Helgen har begynt!!! =)Siden det er fredag i dag, har helgen begynt da???
Har en stor stratos i kjøleskapet som har ligget der i fred og ro i flere dager nå![]()
Da tror jeg faktisk at jeg skal gomle innpå med stratosDu er FLINK!!! Og JAAAA.. Helgen har begynt!!! =)
Siden det er fredag i dag, har helgen begynt da???
Har en stor stratos i kjøleskapet som har ligget der i fred og ro i flere dager nå![]()
Ånei, da er jeg enig med samboern din =P Sjokoladen er best litt halv-varm =P Nesten litt smeltet =PÅh, åsså i kjøleskapet.. Den blir jo så goooooood da.. Min sambo har ikke skjønt det der enda, så han legger alt i skapet.. Jeg hadde ikke klart å la være ihvertfall![]()
Det blir så mye gris da med halvsmeltet sjokoladeÅnei, da er jeg enig med samboern din =P Sjokoladen er best litt halv-varm =P Nesten litt smeltet =P