Skravletråd 15 mars

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Hva skal dere i dag da jenter?

Her skal jeg rydde:p og sove:p så kommer bestevenninna mi på besøk for helga, så det blir gøy:)

Skulle egentlig kjøre sambo til tannlegen, men han er syk så han har ringt og sagt at han ikke kommer. Har et par ærend på postkontoret der som jeg skulle få unna i samme slengen, men nå lurer jeg på om jeg gidder..

Aiai jeg sov i 10,5 timer i natt! ryggen kjennes helt mørbanka ut.
I dag skal jeg nok bare sitte på hobbyrommet og mekke på et eller annet. Kanskje rydde litt.

Jeg skal slappe av, og hekle litt kanskje :) Skulle ha rydda litt , og vært en tur ut i sola! Får se hva formen tillater utover dagen :)

Jeg BURDE rydde kjøkkenet idag.. Det har stått veldig fint hele uka, så nå ser det ikke bra ut.. Har ikke laga så mye middag da, men myyye frokosttallerkener og sånt som står.. :P Blir godt å gå hjemme en stund nå, da får jeg kanskje gjort litt husarbeid også, blir helt ødelagt når jeg har vært på jobb.. :)

I dag skal jeg og samboer'n på hytta =) Søster'n og typen skal også være med =)
vi reiser så fort samboer'n er ferdig med kurset sitt! Gleeeder meg! Fram til det må jeg få ryddet litt her =)

Oi oi oi.. Nå suser det brannbiler forbi her.. Skummelt!!

Oi oi oi.. Nå suser det brannbiler forbi her.. Skummelt!!
Jeg drømte om brann i natt! Og det eneste jeg tenkte på var at jeg måtte komme meg litt høyere opp i huset for å ta bilde av brannen som foregikk noen hus lenger bort, det ble jo så dårlig bilde når jeg sto i første etasje............ :P

Jeg drømte om brann i natt! Og det eneste jeg tenkte på var at jeg måtte komme meg litt høyere opp i huset for å ta bilde av brannen som foregikk noen hus lenger bort, det ble jo så dårlig bilde når jeg sto i første etasje............ :p

Hehe.. Viktig med gode bilder =P Og godt det bare var en drøm!! =) Huff, brann er mareritt altså!!

Uff brann er en stor frykt for meg.. Da je var høygravid med minsten våknet jeg av at hele rommet lyste sånn opp, og da sto nabohuset i brann, og det tok ikke lang tid før det var overtent altså, en alenemor med fire barn bodde der, heldigvis kom noen andre naboen fort tilnog fikk ut alle sammen...

Uff brann er en stor frykt for meg.. Da je var høygravid med minsten våknet jeg av at hele rommet lyste sånn opp, og da sto nabohuset i brann, og det tok ikke lang tid før det var overtent altså, en alenemor med fire barn bodde der, heldigvis kom noen andre naboen fort tilnog fikk ut alle sammen...
Oii... Da hadde jeg vært redd da!! Har heldigvis ikke opplevd brann nært på, men drømmer om det av og til, våkner i full panikk! =( Så bra det gikk bra da!! Godt med gode naboer! =)

Siden det er fredag i dag, har helgen begynt da???
Har en stor stratos i kjøleskapet som har ligget der i fred og ro i flere dager nå:)

Siden det er fredag i dag, har helgen begynt da???
Har en stor stratos i kjøleskapet som har ligget der i fred og ro i flere dager nå:)

Åh, åsså i kjøleskapet.. Den blir jo så goooooood da.. Min sambo har ikke skjønt det der enda, så han legger alt i skapet.. Jeg hadde ikke klart å la være ihvertfall :P

Åh, åsså i kjøleskapet.. Den blir jo så goooooood da.. Min sambo har ikke skjønt det der enda, så han legger alt i skapet.. Jeg hadde ikke klart å la være ihvertfall :p
Ånei, da er jeg enig med samboern din =P Sjokoladen er best litt halv-varm =P Nesten litt smeltet =P

Jeg har lillemor hjemme. Prøver å finne energi til og gjøre noe. Noe som helst. Huff.

Back
Topp