Skravletråd 14. juni

LeneChr

Forumet er livet
Goooood morgen, eller formiddag for noen kanskje[;)] Akkurat slått opp øynene og fått i meg frokost. Dette blir en lat dag i sola. Deeeeilig!!

Neeeeeeeeeei!! Har akkurat vært nede å henta en god morgen yoghurt, så er ikke det ingen skje med. Så da må jeg ned igjen. Argh!!

god morgen!! [:D] ble sykemeldt i går jeg.. i hele 2 uker.. så blir vell sittende her enn del. [:)] men i dag må jeg nok nyte sola. [:D] ha en fin dag alle sammen. [8D]

Hei.

Regner her også. Dritt vær. Skulle ut å sette opp gjerde til sauene men vet ikke om jeg hæler i dag.
Hpåer det blir bedre utover dagen.

Skyt meg gjerne, men jeg hadde faktisk sett frem til at det skulle bli litt overskya og regn i dag, jeg... Da kunne jeg blitt inne med god samvittighet, støvet ute hadde dempet seg litt og luften hadde blitt litt friskere... Men nei... Darlig samvittighet (sitter jo inne), masse støv og dårlig og klam luft... Har ikke sovet med dyne på lang tid, og jeg savner det igrunn litt... Blir vel engang i oktober[:D]

Mat er og blir viktige greier[:D]

Huff, ja kiloene kommer nok... Jeg er egentlig ganske fornøyd i dag, jeg har nemlig mye mindre vann i kroppen[:D][:D] Kanskje jeg har gått ned en kilo eller tre på det[:D]

Men jeg må innrømme at jeg er mye der inne... Om ikke annet så for å trene lattermusklene[:D][:D] Syns det beste er at de kjedeligste trådene hittil har jo vært av ene trådstarteren[:D][:D][:D] Fint at det gikk bra hos jordmor! Skal dit på fredag, jeg...

Nå skal jeg gå å late som om jeg har gjort noe idag... Snakkes seinere! Eller kanskje i morra...

Lykke til med bilkjøp, Yakine!

Nå er det natta her i gården! Bare en snartur innom generell før jeg logger av! Snakkes i morra!!!

PS! I dag har vi vært flinke, jenter! Vi har 2 sider med skravletråd[:D]

Back
Topp