Skravletråd 14. juli

lucky2

Forelsket i forumet
Hellu ladies!!

For en natt!! Har hatt så mageknip og vondt i ryggen, så har ligget våken til kl 06.... Var nesten sikker på at ting var i gang, men dengang ei [8|] Tror jeg har fått et par timer søvn tilsammen, og er heeeeelt ferdig [&:]. Men - har lovet lille snuppers en tur ut og bade i dag, så da får man bare holde gluggene oppe til i kveld.....zzzzzzz.

Håper dere andre har hatt en bedre natt enn meg [;)]

Nyt solen, også gleder jeg meg til å titte innom her senere i dag for å se om flere har fått bebbiss [:D]

Jeg har ikke hatt en bedre natt...-ganske sliten nå..

Har hatt skikkelig mensen tak nederst i magen, og ryggen..De har vart ca 60 sek, og kommet og gått ganske jevnt med 15-20 min mellom rom...Så har ikke sovet så utrolig mye i natt..

Men, nå etter jeg sto opp så har det selvfølgelig roet seg ned..-egentlig litt glad for det, for det har virkelig gjort vondt i natt!!!
Men, når det først begynner, så kan det komme et resultat av det syns jeg...[&:]

Vel, vel..-får bare belage meg på å gå sånn i tre uker til da [&:]....

Ellers tror jeg denne dagen blir ganske slapp..Ingen store planer  for å si det slik

Håper dere andre får en strålende dag, og at det kommer flere juli babyer [:D]
Kanskje det skjer noe med firsttime....[8|]- hadde vært koselig [:)]

Og så syns jeg Jinix skal få babyen sin snart, nå har du ventet lenge!

Lykke til [:)]

Heisann!
Jeg har hatt en god natt [:D] Våkner jo endel, men har heldigvis sovnet raskt igjen. Har vært hos jordmor i dag, og hun kjente på livmormunnen, den var begynt å bli moden. Åpning på 1 finger... 1 cm ca???
Her er det sol og fint vær i dag, men litt kald ennå. Håper det blir varmere snart, så jeg kan legger meg ut i solen [:D]

Jeg merker ingenting til disse mensenmurringene jeg da... ser ikke ut som om det skjer noe her på enda en god stund...
Men har våknet masse i natt av disse forbanna strekkmerkene som klør [:'(][:@][:'(] auuuuu

I dag skal jeg tilbringe noen timer i vaskeriet-og ellers bare kose meg på verandaen. Ha en fin dag!

ORIGINAL: Jas

Jeg har ikke hatt en bedre natt...-ganske sliten nå..

Har hatt skikkelig mensen tak nederst i magen, og ryggen..De har vart ca 60 sek, og kommet og gått ganske jevnt med 15-20 min mellom rom...Så har ikke sovet så utrolig mye i natt..

Men, nå etter jeg sto opp så har det selvfølgelig roet seg ned..-egentlig litt glad for det, for det har virkelig gjort vondt i natt!!!
Men, når det først begynner, så kan det komme et resultat av det syns jeg...[&:]

Vel, vel..-får bare belage meg på å gå sånn i tre uker til da [&:]....

Ellers tror jeg denne dagen blir ganske slapp..Ingen store planer  for å si det slik

Håper dere andre får en strålende dag, og at det kommer flere juli babyer [:D]
Kanskje det skjer noe med firsttime....[8|]- hadde vært koselig [:)]

Og så syns jeg Jinix skal få babyen sin snart, nå har du ventet lenge!

Lykke til [:)]

Ka so skjer me FirstTime da?? Nåke ej ikkje he fått me mej? [8|]
Syns her e veldi stille for tida, litt kjedeli.... [&:] 

syns bare first time har fått gjennom gå ganske mye de siste ukene..-så hadde vært fint om de kunne fått i gang fødselen...-og ser at hun ikke har vært her siden i går formiddag (hvis jeg ikke tar helt feil da...)

Gå inn på født i juli forume åsso på bilde ta mor å barn.. Trur ho e på fødeavd.?! [8|]

Eller kanskje ikkje! Hehe...

Hei Jenter!
Ikke godt for dere som ikke får sove om natta...
Jeg sover såå godt jeg, at jeg skal ikke klage.
Må opp en tur i løpet av natta for å tisse,
men sovner så godt igjen når jeg legger meg...[:)]

Ole Brumm; har ikke vært noe menssmerter eller noe hos meg heller.
Hadde en gang for ca 2 uker siden, varte bare litt også har jeg ikke kjent noe siden![8|][&:]
Tror ikke kroppen min har skjønt det ennå![:'(][:o]

Skal uansett bli satt igang i den uka jeg har termin da,
så slipper å gå over! Herlig!![:D]

Synes de burde sette igang FirstTime ja! Hun har ikke akkurat hatt det lett...
Håper det skjer noe snart da!

ORIGINAL: LilleJenta

Hadde en gang for ca 2 uker siden, varte bare litt også har jeg ikke kjent noe siden![8|][&:]

Det eneste tegnet jeg har hatt er en følelse av at babyen borrer seg nedover i bekkenet-kommer gjerne litt på kveldstid-hodet er festet da-2 stk som har sagt det, så da håper jeg det er riktig-så vi får håpe at det skjer noe snart med oss begge to-og alle andre som snart vil ha et nurk i armene! Heia oss 

ORIGINAL: lucky2

Hellu ladies!!

For en natt!! Har hatt så mageknip og vondt i ryggen, så har ligget våken til kl 06.... Var nesten sikker på at ting var i gang, men dengang ei [8|] Tror jeg har fått et par timer søvn tilsammen, og er heeeeelt ferdig [&:]. Men - har lovet lille snuppers en tur ut og bade i dag, så da får man bare holde gluggene oppe til i kveld.....zzzzzzz.

Håper dere andre har hatt en bedre natt enn meg [;)]

Nyt solen, også gleder jeg meg til å titte innom her senere i dag for å se om flere har fått bebbiss [:D]

Mageknip her også.. I snart 2 dager... + menssmerter.. He he, man skal tydligvis lide litt... [;)][;)]

Halla jenter!!

Skulle gitt min venstre hånd og min høyre fot for litt mensmurring og andre smerter som hører fødsel til  nå!
Sover som en stein om natta innimellom alle do-turene. Godt er nå det...
Er så godtesjuk for tida... ikke rart strekkmerkene popper frem her [8|] Må  nok på butikken og handle litt nå også. Fått litt dilla på wienerbrød [8D] Steike for et kosthold!! Hihi!

ORIGINAL: LilleJenta

Hei Jenter!
Ikke godt for dere som ikke får sove om natta...
Jeg sover såå godt jeg, at jeg skal ikke klage.
Må opp en tur i løpet av natta for å tisse,
men sovner så godt igjen når jeg legger meg...[:)]

Synes de burde sette igang FirstTime ja! Hun har ikke akkurat hatt det lett...
Håper det skjer noe snart da!

Nåken spesiell grunn til at dei skal sette i gong fødselen eller? [8|] 

Jeg er så fødeklarNå må det skje noe snart!!!!!!!!!
Like skuffet hver morgen det ikke har skjedd noe.Har fått det for meg at det kommer til å starte på natten!
Noen som har sett firsttime????????[8|]

[;)]heia..
fødsler i natt ser jeg..to stk..[:D]sånn det skal være ja..
og firstTime er savnet....er nok noe på gang der å ja..[;)]

Sitter nå her å venter jegå....eneste jeg har kjent er søik stikking i  musa på kveldstid..lite produktivt hvertfall...

så hva skal jeg bruke dagen til? vaske til helgen...eller ikke...kanskje det kan sette igang noe[8|]tror jeg skal prøve[;)]

have å nice day![;)]

Hei jenter.

Ja, i dag er min termindato og min lille prins er 14 dager gammel.[:D]

Etter som jeg leser igjennom deres innlegg så høres det ut som at det skjer ting med kroppen deres, noe er snikende på gang.
Men, det kan ta sin tid ja..
Sender over fødestøv....

I bøtter og spann...
Nå blir det aCTION[;)]

Takk Monicus! Soper til meg så masse fødestøv som jeg bare kan her!
Får håpe det har sin virkning.

Regn og kaldt ute. Innbyr ikke til noe særlig uteliv[&:] Kanskje sove en liten dupp??
Er så rastløs også, må stadig innom her for å se hvem som ligger og presser og ikke [:D]

Et spørsmål..

Nå har jeg spist Peppes pizza og drukket 2 glass cola.
Tør jeg amme i dag?

Kian vil vel reagere på brusen tror jeg... I allefall gjorde dattera til søstra mi det når hun drakk brus.

Hvor lenge burde jeg vente med ammingen da? Vi bruker morsmelkerstatning også fordi jeg har litt for lite melk.
Er det sånn at den maten jeg har spist og brusen drukket forsvinner av seg selv etter noen timer eller må jeg pumpe det ut?

Takk for svar Ildrii, håper du vet neste spørsmål og[;)]

Back
Topp