Skravletråd 13. mai

Jeg skal nok til sykehus en tur idag, var en hund som hoppet på meg igår og jeg har hatt mye vondt inatt :(
 
Jeg har sovet såå lenge i dag.. Våknet ikke før 10.40 =) Deilig! Lille Theo i magen sover enda =)
I dag er det en kalendermnd. til termin =) =)
I dag skal jeg ikke så mye.. faktisk ingen planer! Slappe av og kose meg på sofa'n =)
 
Så trøtt i dag! Vært en liten tur på jobb, har en del avsp igjen fant jeg ut. Så nå har jeg fri helt til neste fredag som er siste arbdag før perm!! :D passer helt perfekt da ingenting er ordnet/tatt frem eller vasket til lillebror:)
 
Nettopp kommet hjem etter ett døgn på observasjonsposten for gravide. :p I går lærte vi nemlig at man stopper ikke for katter som løper over E6! Vi kjører på de istedet, så slipper vi så mye styr. Endte opp i en liten kjedekollisjon med 4-5 andre biler. Så etter at vi kontakta politiet, så ble jeg henta med ambulanse, sendt til århundrets gamleste legevakt (doppleren var nærmest antikk og de hadde ikke UL-apparat) for sjekk, før jeg ble sendt videre til sykehuset jeg hadde fødeplass. Fikk jo meg en trøkk i mage og rygg, så måtte jo bli på observasjon sånn i tilfelle noe skulle skje. Men godt å være hjemme igjen og forhåpentligvis sove i sin egen seng i natt!
 
Jeg skal gjøre minst mulig i dag. Fikk triksa meg til fridag i dag, da jeg var så sliten i helga. Kjekt med super arbeidsgiver:)

Så i dag er det avslappning avslappning og avslappning. Har satt på ei klesmaskin da, men det var bare kos:)

Sitter forresten å prøver å lære meg å hekle bestemorruter nå. Og den begynner å ligne på noe faktisk. Har begynnt om og om igjen en 10-15 gang, men nå løsna det litt. Så blir spennende om jeg klarer fortsettelsen... hehe
 
Nettopp kommet hjem etter ett døgn på observasjonsposten for gravide. :p I går lærte vi nemlig at man stopper ikke for katter som løper over E6! Vi kjører på de istedet, så slipper vi så mye styr. Endte opp i en liten kjedekollisjon med 4-5 andre biler. Så etter at vi kontakta politiet, så ble jeg henta med ambulanse, sendt til århundrets gamleste legevakt (doppleren var nærmest antikk og de hadde ikke UL-apparat) for sjekk, før jeg ble sendt videre til sykehuset jeg hadde fødeplass. Fikk jo meg en trøkk i mage og rygg, så måtte jo bli på observasjon sånn i tilfelle noe skulle skje. Men godt å være hjemme igjen og forhåpentligvis sove i sin egen seng i natt!
hva?? Så skummelt ! Godt det gikk bra med dere .
 
hva?? Så skummelt ! Godt det gikk bra med dere .
Var en sånn forbanna idiot som bråbremsa på E6 i 90 sonen, og vi var bil nr 4 tror jeg, så vi tok jo hele fronten og passasjersiden i bakenden på bilen foran. Han som starta hele greia stakk jo av før vi vant å summe oss, og endte opp med at vi var 3 biler som var igjen for å skrive skademelding. Heldigvis ingen persjonskader, bortsett fra en litt traumatisert unge stakkar! Fikk jo seg ett skikkelig trøkk av beltet. Men heldigvis ikke noe verre enn det. :) Bli nå send hjem i god tro på at alt er ok. Så moralen er: Ikke stopp på for ei forbanna katt på E6! :p
 
Jepp, what'cha doin' today?

Mannen driver som sagt eget firma og i dag får han to på besøk for å avtale en jobb til høsten, bryllupsfotografering. Siden det er et foreldrepar fra barnehagen vil han ha meg med. Så da gjør jeg jo det.

Ellers har jeg et mål om å bli ferdig med den ene oppgaven i dag. Har igjen drøfting og avslutning, samt få god sammenheng i teorien.. Mye jobb? Jepp! Men det må bare holde til stå ;)


Jeg skal nettshoppe! :D :D :D er syk, halsbetennelse, trøtt og lat... Pysjen er på, tv-program som suser i bakgrunnen og pc'en i fanget ;)
 
Nettopp kommet hjem etter ett døgn på observasjonsposten for gravide. :p I går lærte vi nemlig at man stopper ikke for katter som løper over E6! Vi kjører på de istedet, så slipper vi så mye styr. Endte opp i en liten kjedekollisjon med 4-5 andre biler. Så etter at vi kontakta politiet, så ble jeg henta med ambulanse, sendt til århundrets gamleste legevakt (doppleren var nærmest antikk og de hadde ikke UL-apparat) for sjekk, før jeg ble sendt videre til sykehuset jeg hadde fødeplass. Fikk jo meg en trøkk i mage og rygg, så måtte jo bli på observasjon sånn i tilfelle noe skulle skje. Men godt å være hjemme igjen og forhåpentligvis sove i sin egen seng i natt!
Så skummelt!! Håper alt gikk fint!
 
Så skummelt!! Håper alt gikk fint!
Alt er i følge sykehus i orden, men skal ha veldig lav terskel med å ringe ettersom dette ble min 3. tur på 4 uker. De måtte le litt jordmødrene når jeg kom inn og sa: "I'm back! Noen som har savna meg?" :p
 
Nettopp kommet hjem etter ett døgn på observasjonsposten for gravide. :p I går lærte vi nemlig at man stopper ikke for katter som løper over E6! Vi kjører på de istedet, så slipper vi så mye styr. Endte opp i en liten kjedekollisjon med 4-5 andre biler. Så etter at vi kontakta politiet, så ble jeg henta med ambulanse, sendt til århundrets gamleste legevakt (doppleren var nærmest antikk og de hadde ikke UL-apparat) for sjekk, før jeg ble sendt videre til sykehuset jeg hadde fødeplass. Fikk jo meg en trøkk i mage og rygg, så måtte jo bli på observasjon sånn i tilfelle noe skulle skje. Men godt å være hjemme igjen og forhåpentligvis sove i sin egen seng i natt!

Godt du har kommet deg hjem og at alt var bra :)
 
God formiddag jenter :) Jeg var tidlig på'n i dag og var på besøk kl 10 :) Hehe :) Nå er jeg hjemme igjen og tenkte jeg skulle skrive HANDLELISTE, fylle opp skuffer og skap. Så får det bli storhandling i morgen. Så er jeg ferdig med det. Tror mamma kommer en tur hvert øyeblikk også, håper hun vil spise lunsj med meg :D
 
I dag har kroppen vært lite samarbeidsvillig. Vondt i hoftene og ryggen når jeg prøver å legge meg godt til rette med puter i sofaen. Og det å halvveis sitte/ligge er IKKE godt med kynnere! Så nå skal jeg ta meg et bad og håpe det hjelper.
 
I dag har kroppen vært lite samarbeidsvillig. Vondt i hoftene og ryggen når jeg prøver å legge meg godt til rette med puter i sofaen. Og det å halvveis sitte/ligge er IKKE godt med kynnere! Så nå skal jeg ta meg et bad og håpe det hjelper.
Håper det hjelper med et bad!:) her holder vi på med flyttelass nr to:)
 
Jeg er trøtt å sliten i dag, etter en aktiv helg med rydding, vasking, astma sjuk unge og besøk. Så i dag har jeg kjørt ungene i bhg, kjørte hjem igjen , såg på Fødeavdelingen, sov en time tid, såg litt på tv igjen. Spist alt for mye "dritt" ; sjokoladekake og nesten en hel pose knott. Huttetu ... !! :) Så har jeg hatt noen tlf ang bil kjøp, vi må bytte ut bilen vi har nå. Den tar ikke tre barneseter og begynner å haste litt ! Åsså den daglige klesvasken da smiley-chores003
 
Back
Topp