Skravletråd 13. juni

Det er meldt overskya i mrogen. Vi er vel de eneste som føler en viss glede for akkuratt det?

God "morgen" julitupper. Da er det liv i denne kroppen også [:)] Av en eller annen merkelig grunn syntes jeg denne natta var helt grei i forhold til forrige. Vi lufta som noen galinger i hele gårkveld så det gjorde vel sitt sikkert [8|][:)]

Minnimor: Ut i fra menyen på hjemmesiden, så har J and H is og sorbe desserter [:D][:D][:D] Og kake, men det blir vel til at en ikke orker annet enn is etterpå [:D]

2gang: Tror vi er de eneste som er glad for litt overskyet vær je, til og med noen regndråper hadde falt i god jord nå [:D]

ORIGINAL: chello

Vi har en diiiger vifte på soverommet som gikk nonstopp i natt. Har hatt en behagelig kjøling natt jeg[;)]...

Sitter her å vurderer å løfte fingeren for å gjøre litt husarbeid. Siden jeg føler meg så ok.

Ha en fin dag videre folkens!!

Forstår ikke hvorfor vi ikke har kjøpt oss en real vifte her i huset [8|] Det er jo bare ett must nå i varmen. Jaja får nok få ut fingeren å gjøre et luftig kjøp snart [:D]

I dag har jeg ikke laget meg noen liste, som jeg har gjort samvittighetsfult hver dag. Er i fin form selv, og ser rundt meg at det er ting å gjøre, men jeg tror jeg legger inn årene litt til.

Hvis jeg skulle skrevet en liste da..... Huff nå begyunner jeg igjen.... Så kunne den godt inneholdt følgende: brette sammen de tre maskinene med klær jeg vasket i går, plantet den blomsten jeg ikke fikk gjort i går og ryddet litt opp her og der. Se listen ble jo ikke så lang [8D] Samboeren sa i går at lista skulle kun innholde en ting hver dag nå som jeg gikk gravid om slet i denne varmen. Det er jo lettere å komme igjennom lista da, og så blir en jo mye mer fornøyd og glad [8|][:)] ikke så dum han kjæresten min nei [:)]

Da har jeg vært å fått behandling hos fysioterapauten.
Neste uke har jeg fått time til modningsakupunktur[:D]
De syns det var unødvendig å gå de siste 2 ukene gravid, gjett om jeg ble glad!! Så da gjenstår det å se om det funker.

Hvorfor modningsakupunktur? Mulig jeg er helt fjern her. Men jeg vil knipe igjen til juli, slik at mannen min får 6 uker.
Men har man en grunn, er det jo deilig å bli ferdig snart.

Har vært på modningsakkupunktur, den bare modner livmora, sånn som bringbærkapslene, når man nærmer seg kan de sette  " sette i gang" nåler..
Jeg har ikke fått mer eller mindre kynnere av akkupunkturen, men lever i troa om at jeg slipper overtid!![:D]

Var ei som hadde snakket med trygdekontoret at om du fødet før terminen så fikk far sine 6 uker uansett.

Jeg orker rett og slett ikke mer, derfor!!
Kommer lillingen før så blir jeg sååå glad!!
01.juli hadde vært perfekt, men det blir for dumt å håpe på.

Men da er det jo bare å kjøre på!
Jeg er i så ekstremt mye bedre form enn forrige gang, at jeg klarer å holde ut 3 uker til, minst.
Selv om jeg sikkert kommer til å klage mye her inne[8|]

ORIGINAL: chello

Skal sette meg ned å skrive rydde liste jeg og nå. nr 1 på lista må vell være å rydde kjøkkenet. Ser ikke ut i måneskinn...[:'(] ...

Og så burde vell jeg og lagt sammen klær... Står i bøtter her som vi bare forsyner oss av *knis* ... trenger ikke skap vi.. har bare klærene i bøtter![;)][:D]

Støvsuging er og et must. Med 3 dyr som legger ifra seg hele pelsen på gulvet. Forstår ikke at de kan ha mer pels igjen på kroppen jeg... Alt ligger jo på stuegulvet.

Mitt beste tips ang å lage en list: ikke lag den for lang!

Har pakket sammen klærne, men nå går det jaggu tregt her. Det er så forbanna varmt her. Fy fele jeg er dritt lei denne varmen [:'(]
Skal gå å hente meg en bolle med masse is jeg nå, og ser om det hjelper. I alle fall så er det kjempe godt da [:D]

Jeg skal sette meg opp liste i morgen. Og på den lista skal Yoga stå øverts. Det har blitt nedprioritert i det siste, siden det har vært for mye annet på listene mine. Uff, skal jo ta litt vare på meg også. Og det er jo bare jeg som stresser, for ingen andre vet hva jeg hadde tenkt å gjøre uansett.

Helt enig, det er bare vi som stresser. Samboeren forstår ikke hvorfor jeg har så mye å gjøre. Jeg har funnet ut at disse listene bare er tull, for når en ikke kommer igjennom hele så blir en jo så inmarri skuffa og enda mer stressa

Samtidig som listene er tull, trenger jeg noe som gir meg mening. Noe som minner om en jobb.
Derfor lister...

[:D] Ja det er vel derfor jeg skriver disse listene også. Før i allefall dårlig samvittighet av å bare skulle gå hjemme og ikke gjøre noe [&o] enda denne dårlige samvittigheten er det kun jeg som legger på meg selv, ingen andre [;)]

Her også. Men det er litt delig å kunne se på listene i ettertid, som en påminnelse på at vi faktisk har gjort noe. For oss som må gjøre noe...

Ja du kan jo si det sånn også. Det er bare det da, at listen blir lengre og lengre, ikke kortere og kortere... [8|] Må vist ha litt fornuft i behold når jeg skriver disse listene også forstår jeg

Der sliter jeg også.
Er det noen som vet om det blir Lillestrøm-treff på dagtid denne uka? Jeg kan i morgen, vet at dere skal møtes i kveld. Men da kan jeg jo ikke, og i morgen kommer jeg til å være utsulta på sosial kontakt!

Hei Hege! Jeg er en sviker i dag. Backer ut fra møtet...vræl...vil jo ikke men føler jeg må. Skrev det inn i "mafiamøtet" tråden. Synes iallefalll det er hyggelig noen arrangerer noe, selv om det ikke vises [8|]

Hilsen klompfot med scenebetennelse [:@][:@][:@][:@] og bekkenplager!!

Nå fik jeg shitty vondt på et unevnelig sted!
Klarer nesten ikke sitte i ro, noe som er litt vanskelig i og med at jeg sitter i åpent kontorlandskap[:'(]

Ha ikke tenkt noe mer på dagtreff jeg, men vi kan jo kaste ballen videre og høre. Kanskje i neste uke heller..?? Vi før høre med folket hva de tenker [;)]

TonjeM er du her i dag? håper jeg ikke skravla høl i hue på deg igår da [8|][8|] ...siden du ikke har vært her siden...gulp...

[8|][8|]

Back
Topp