Skravletråd 13. juni

lucky2

Forelsket i forumet

Halla ladies [:D] 

Nok en solfylt dag, så deilig for dere som skal være hjemme i dag! Selv skal jeg avgårde på svangerskapskontroll, og så bærer det avgårde til jobb...[:@][:'(][>:]
Må jo si jeg har vært bortskjemt de siste to ukene, med streiken og greier, men nå er det altså siste innspurt på jobben.

Håper dere alle får en superduperfin dag, også håper jeg å få møtt maifagjengen i Lillestrøm i kveld!! Gleder meg til det [:)]

Ps: Advarsel, er store muligheter for at jeg kommer innom og klager min nød i løpet av dagen!! Dere er herved advart! [;)]

Stooooooooooooor solklem [:D] 

Hei hei!

Ja merker at jeg ikke trenger så masse søvn nå om dagen. Legger meg seint, og står som regel [;)] opp tidligere enn hva jeg er vant med.
I natt har jeg vært våken ganske mye pga. varme. HATER å ligge å svette sånn!! Prøvde å sette opp vinduer og dører for å få gjennomtrekk, men neida...
Skal inn til IKEA å shoppe litt babyting i dag da. Gleder meg!

Forøvrig så er det varmt her, men overskyet ( heldigvis!!!!!!!) Er lei av sol og varme jeg nå. FØSJ!

Hellu Flickor!![:D]
Jøje meg, så tidlig oppe har jeg ikke vært på lenge!![&:] Tiihii!!
Jeg drar til Fr.Stad nå om en times tid, så da kommer jeg bare innom her på opprop,
også tar jeg BV-ferie fram til torsdag... Uææh, hvordan går det da tro??[8D]

Nei, dere får kose dere alle juli-tuppene!
Og mafiagjengen; ta en is for meg og da vel!![;)]

STOOR klem[:)]

Er på jobb i dag! Glemte høre på svareren på jobbtelefonen min i går, hadde jeg gjort det hadde jeg ikke kommet på jobb i dag. Men siden møter er avlyst får jeg gjort andre ting....
Har sovet ekstremt dårlig i natt. Vært oppe mange ganger på do. Men det var jo så varmt at jeg måtte drikke masse, og det fører til dogåing.
Var hos jordmor i går. Alt bra, får en stor unge, eller i hvert fall større enn forrige.
Ta en ekstra is for meg i kveld da jenter. Skulle gjerne vært der!

tiihii, skal nok snike meg inn her en tur uansett![:)]
det går nok bra, skal kose meg og bli bortskjemt av mine to venninner har de sagt,
så da blir det masse deilig is, skallldyr og sol og strand og det som er![:D]
skal hilse ja![8D][8D]

KOS DERE!!   Hej då!

Jepp, er ikke vant til det fra forrige gang. Så jeg vet hvordan det føles  når det er motsatt[:'(]

god morgen!!
åhh....verkerså under bena...føler ikke jeg har ligget en hel natt[&o]
men må nok på job 14.45...!!
så har jeg lovet å gjødsle plenen idag....kjempegøy!!
andre som begynner føle seg tunge nå?? Føler jeg velter rundtomkring jeg!![:)]

Ja, selv om jeg vet at jeg ikke skal klage. Har lagt på meg bare 4-5 kilo, så jeg har jo ikke så mange ekstra kiloene å bære på. Men det er VARMT!, og jeg har vann i kroppen!

God morgen alle sammmen!!

Blir så glad så glad hver gang det har vært litt action her!
Jeg har ikke sovet i natt, sinnsykt vaaarmt!! må ned i kjelleren å hente viften.
Fikk sove litt på morningen da og det var digg.

Førstegangsgravid, det værker under føttene mine når jeg går[8|] Er det vann og hevelse som gjør det tro?
Dæger'n som jeg eser ut[&:] på natten når jeg sover også, ikke bare i solen.

Håper Lucky2 kommer å klager sin nød i kveld[:D]

heya[:D]

fy flate ko varmt d va i natt!!! fekk so absolutt ikkje sove , eo d blej til at ej låg å plaga mannen hehe.... va helt fælt!!!
ska d virkeli være sånn i hejle sommar ????[&o]

idag so ska ej passe tanteongane mine , han minste e foll i energi , so konna i grunnen ønskt at d va litt kaldare ute hehe...

kor forma dokka e då?

ønske dokke alle en fin dag[:)]

Hei på dere, alle sammen! Endelig har vi fått flytta inn i det nye huset! Hadde ei svær økt i går, med tre venner og foreldrene mine til hjelp. Jeg gjorde jo ingenting annet enn å si "det skal hit og det skal dit", men jeg var kjempesliten etterpå likevel. Også var det 25 grader, blir jo sliten av bare det. Men det er skikkelig deilig å ha kommet i hus! Enda noen pappekser som skal pakkes ut, da. Og mannen min fant igjen y-kromosomet sitt og la masse planer for hvordan han skulle legge opp nye lamper, ha silikon i fugene i dusjen, sikre stikkontaktene for babyen og male barnerommet. Vi har plukka ut verdens fineste grønnfarge og noen kjempekoselige bilder til Magnus sitt rom, og det skal bli så fint!!!

Har vondt i bekkenet!!!!!
Orker ikke har vondt!
(Sorry klaging, men dette er vel rette forum?)

Jeg har vondt i symfysen min[:(] 

Er skikkelig trøtt i dag.....
Tror jeg skal gå å ta en times dubb på øye zzzzzzzzzz

Vondt i beina pga at de er hovne også, så jeg skal ikke gjør så masse i dag.
Huff det ble en hel masse klaging på meg også[&:]

Men dere andre må ha en kjempe fin dag for det[:)]

Heisånn hoppsann! Guuuuud det er varmt. Har akkurat tatt en kald dusj, vifta står på for fullt..og det brenner i kroppen! Inside out! I natt var ett rent helvete ja....ser det er fler her som har åla seg gjennom natten. Er hoven som fy når jeg vokner selv..fingra er stein hard og kan nesten ikke bøyes og det svir her og og under beina. Minner meg nesten om når jeg hadde skarlagensfeber som liten..hoven og varm på beina! Har garantert 3 i ødem nå...men det fårn leva me :) tror jeg...[8|]
Monicus: Begynner forstå symfyse problemet ditt..har fader rullan så vondt ut i de scenene du snakka om. Knyter til for minste bevegelse...

Nå må jeg skyndte meg vaske ut hårkur og fikse meg litt. Bestevenninna mi kommer på besøk!Så Koooooselig!

Vi får prøve holde oss nogenlunde kjølige da damer så vi ikke går i bakken[&o]

Glovarm klem

Skrev jeg at jeg får besøk av en venninne som har termin i neste uke? Hun kommer på middag i dag. Håper vi klarer sitte ute og grille. Gleder meg så til å se henne!
Det er deilig å være på jobb, for her er det air conditioning! Elsker den oppfinnelsen. nesten litt kaldt her[:D]

God morgen vakre julidamer [:D][:D]
Jeg har per skrivende stund ikke vondt noe annet sted enn i viljen min jeg [;)] Sitter og manner meg opp til å rusle gjennom dusjen og komme i gang med rydding her,men det vet jeg fører til vondt i rygg/bekken så foreløpig har jeg det fint her i sofaen imorgenkåpe og med pc'en på fanget [:)]

Jeg trodde det var sånn at man fikk treg mage igjen mot slutten av svangerskapet jeg [8|]- det gjelder ikke denne gravide damen i hvert fall [:'(][:'(]

Ellers må jeg si at jeg er faktisk letta over å se noen skyer på himmelen i dag- gårsdagen var alldeles for varm for meg [&:]

[:'(][:'(]Jeg får gå å lufte udyret mitt[:'(][:'(]

Med all den hevelsen jeg har fått i natt så er det vondt å gå.
Fingrene mine kjennes ut som grillpølser og du kan jo prøve å bøye en å se hva som skjer. Akkurat sånn har jeg det nå!

Ellers så er jeg i godt humør assa[:D][:D]

Håper Chello har gitt lyd fra seg innen jeg er tilbake.
Blir ikke lange turen på meg og bikkja..

god morgen jenter :-)

syns det er rart alt som skjer med kroppen.. det er vanskelig å vite hva som er hva osv.. førstegangsfødende... ellers bærer det vel ut i bassenget for å kjøle meg ned... overskyet her i stavanger, men jævlig varmt og klamt allikevel..

God morgen jenter..
Jepp sto op for en liten time siden, vært en tøff natt.. varmen sliter vi alle med vel, men i går kveld var jeg så uggen liksom, i magen, kvalm og greier.. fikk sovet ut i dag da, godt var det..*syte syte*
Våkner også med ømme bein, ekkelt å tråkke ned liksom.. sikkert så mye vekt lenger oppe at beina snart kollapser vel[:D]
Tenkte jeg skulle være litt flink hjemme i dag, ser an litt tror jeg..må i allefall lufte dyret som ligger på terassen og nyter sommeren.

Jekyll and hyde har(hadde i jaffall) is!! namm namm!!![8D]

Back
Topp