Skravletråd 12. juni

ORIGINAL: Rosapute

Kommer fra Langesund vettu[:)] hehe ja hva er det vi har gjort?? men er jo nydelig om sommeen ja,men ellers på året er det jo rimelig dødt.. kunne tenkt meg å kun bodd der om sommeren da[:)] Skal prøve så godt jeg kan å få tatt meg en tur ned i slutten av sommeren hvertfall *savne,savne*

Jeg er fra vestlandet og savner sjøen. Er liksom ikke det samme her. [&:] 

God morgen damer [:D] I natt har jeg bare vært oppe på do en gang,så hvorfor er jeg sååå trøtt da??  Ble skikkelig ugrei i magen i går kveld og er det litt i dag også og den er IKKE treg for å si det sånn..[:'(][:'(] Fikk nesten litt panikk i går kveld med tanker a la- er dette den berømte tømminga før fødsel??? Men han er nå i magen ennå.. Syns tida går vel fort jeg nå!! Er jo ikke så lenge siden jeg stod med positiv test i handa..[8|]

Dagens plan er å finne på noe til middag, eventuelt handle det jeg trenger til den middagen og så lage middag. Thats it- resten av tida går med til avslapning i varmen [:)]

ORIGINAL: Rosapute

Har prøvd det,men det funker ikke her... Han får ikke sove på siden sier han eller så nekter han for at han snorker.. men av og til snur han seg på siden og da stopper han å snorke som regel men så går det 5 min så ligger han på ryggen og brummer som en syk bjørn igjenn[8|] 

He he kjenner til det med nekting av snorking.. Samme her hjemme.. Hi hi må le av disse manfolka..

Men det er irriterende. Av og til ligger jeg å holder ham på siden, etter en stund forblir han der.. Men det er slitsomt.
Nå snorker bare min av og til så det går an å leve med.. Heldigvis

Snorking er velkjent. Men jeg tror jeg må ha vent meg til det, for jeg sover gjennom snorkinga. Når vi har besøk, som ligger på naborommet, kommenterer de at mannen min snorker, og lurer på hvordan jeg får sove[:D]
Kjenner at kroppen hovner opp i dag. Burde satt meg ute, men orker liksom ikke. For varm for meg!

ORIGINAL: lisa79

God morgen damer [:D] I natt har jeg bare vært oppe på do en gang,så hvorfor er jeg sååå trøtt da??  Ble skikkelig ugrei i magen i går kveld og er det litt i dag også og den er IKKE treg for å si det sånn..[:'(][:'(] Fikk nesten litt panikk i går kveld med tanker a la- er dette den berømte tømminga før fødsel??? Men han er nå i magen ennå.. Syns tida går vel fort jeg nå!! Er jo ikke så lenge siden jeg stod med positiv test i handa..[8|]

Dagens plan er å finne på noe til middag, eventuelt handle det jeg trenger til den middagen og så lage middag. Thats it- resten av tida går med til avslapning i varmen [:)]

For et sammentreff. Magen min var heller ikke med på notene i går[:'(][8|]. Ble selv rimelig redd for at uff nå skjer det noe, men tror neppe det skjer enda.. [;)] Så jeg tar det hele med ro og fatning.. [:)][;)][:D]

ORIGINAL: schnuppa

For et sammentreff. Magen min var heller ikke med på notene i går[:'(][8|]. Ble selv rimelig redd for at uff nå skjer det noe, men tror neppe det skjer enda.. [;)] Så jeg tar det hele med ro og fatning.. [:)][;)][:D]

Me too- har jo gitt mini beskjed om at han skal holde seg i magen til i hvert fall 10.juli,så jeg regner med at han gjør som han får beskjed om [;)][:D] 

ORIGINAL: schnuppa

Me too- har jo gitt mini beskjed om at han skal holde seg i magen til i hvert fall 10.juli,så jeg regner med at han gjør som han får beskjed om [;)][:D] 

Ja vi får håpe det.. [;)] Men unger pleier sjeldent å høre på mor... [8|] Så det kan jo gå begge veier..

Hei hei alle sammen..

Idag har jeg vært oppe siden klokken 0600..Var så snill at jeg sa til min kjære at jeg kunne være med han på jobb idag,for han skulle til Lunner i Telemark med noe. Å så ble jeg bare med han tilbake på jobben i kongsberg,så nå skal jeg smart ut på shopping..

Ellers så er jo været helt perfekt her..
Å så er det jo kun 4 uker igjen til termin idag [:D] [:D] [:D]

Har fått gjort unna litt husarbeid ikke mye men...
Støvuget og vasket badet så gått tur med Nemo the dog.
Vet sannelig ikke om jeg orker å vaske gulvene i dag.
Det er meldt regn i morgen og på onsdag så jeg tror heller jeg setter meg litt i hagen i dag[;)]

Åh.. så herlig!!

Min er i str 56 så jeg håper den passer.
Både meg og sambo var rundt 50 cm når vi ble født.

Skulle ønske jeg hadde bassenget til Lucas nå, kunne ligget der å skvulpa[:D]

Ha ha ha.. ser for meg å prøve å karre seg ut av bassenget igjen[:D]
Må nok rulle seg over på alle fire og balansere seg opp..
Men, guuud så digg det hadde vært!!

Stjel en boxer fra typen[;)]

ååh d e so varmt :( offoffoff... vejt en ikkje ska syte når fine være endeli e her , men åååh [&o]

Heisann og hoppsann jenter [:D] Dere har vært så iverige i dag, så det tok sin tid å lese igjennom alt dette altså [:)]

Er det spådd regn i morgen og på onsdag altså? Hmmm. Det kan jo bli deilig, men da må jo mafiatreffet foregå innendørs. Jaja, i allefall er det ikke så varmt [;)]

Planen i dag... Vel jeg er grusom flink til å lage disse listene over det som må/bør gjøres, og de blir gjerne lengre og lengre etterhvert som ting er gjort, for alltid dykkker det opp nye ting jeg må gjøre [:'(]
Samboeren var flink og oljet utemøblene våre i går, så det er litt for våte å sitte på i dag.. Sikkert tørre til i morgen, men da blir det jo regn... [8|] Orker sikkert ikke å sitte ute sånn rett i varmen i dag, så det går vel greit.

Ja dagens plan ja, hva er nå det.. Må bare finne frem listen [&o]
*ta av plastikken på madrassene i vogn og seng for lufting
*vaske babyklær vi fikk av en snill nabo
*bytte en topp på H&M
*bytte en sånn pumpe til hjulene på vognenm fikk den ikke til å passe
*plante en "sommerfugl blomst" som jeg fikk av pappa i går ii en urne utpå balkongen

Får jeg ork til mer så er listen lengre, her er det alltid noe å finne på [:D]

Oj, du har litt å gjøre i denne varmen Hege77.
Gleder meg til treff i morgen!

Chello, det er bare 2 uker igjen.. Whatdaf@ck!!
Jeg vil oooogsåååå[:(]

Helu girls! Ja her har det skjedd mye. Skravlehøner assa! :) Må først bare si beklager jeg "dilla" sånn her igår. Fikk ett lite sliten sammenbrudd tror jeg slik att jeg trodde jeg var vannskapt og hadde umennesklig rar mage. Rakna litt for meg tror jeg... Så takk for støtte her inne. Skjønner nå man bare må finne seg i bli litt tullerusk i hodet til tider sånn sent i graviditeten, tar jo litt på med konstant vondt her og der og ikke minst dårlig med søvn i mange mnd!!! Måtte bare logge av igår så jeg ikke ble for negativ her.. men idag er det bedre. Ifalllall etter turen på stranden. Ringte TonjeM som viser seg være naboen min så nå har det blitt bebis skravle de lux[:D] Fikk bada og solt oss. Litt av ett sammentreff vi er naboer, hadde til og med samme hånkler med oss..hihiih

Tok forresten lilljenta i magen i hånden igår att hun skulle komme rett over 1 juli, så er ikke mange uker igjen nå

Skulle ønske BV Lillestrømtreff var idag..sambo jobber overtid idag oooog..usj..kjedelig assa!!!

SOl klem

ORIGINAL: FirstTime

Helu girls! Ja her har det skjedd mye. Skravlehøner assa! :) Må først bare si beklager jeg "dilla" sånn her igår. Fikk ett lite sliten sammenbrudd tror jeg slik att jeg trodde jeg var vannskapt og hadde umennesklig rar mage. Rakna litt for meg tror jeg... Så takk for støtte her inne. Skjønner nå man bare må finne seg i bli litt tullerusk i hodet til tider sånn sent i graviditeten, tar jo litt på med konstant vondt her og der og ikke minst dårlig med søvn i mange mnd!!! Måtte bare logge av igår så jeg ikke ble for negativ her.. men idag er det bedre. Ifalllall etter turen på stranden. Ringte TonjeM som viser seg være naboen min så nå har det blitt bebis skravle de lux[:D] Fikk bada og solt oss. Litt av ett sammentreff vi er naboer, hadde til og med samme hånkler med oss..hihiih

Tok forresten lilljenta i magen i hånden igår att hun skulle komme rett over 1 juli, så er ikke mange uker igjen nå

Skulle ønske BV Lillestrømtreff var idag..sambo jobber overtid idag oooog..usj..kjedelig assa!!!

SOl klem

Hehe, er det noen som skjønner hva du går gjennom av hormonelle utbrudd og klagesanger, så er det her på babyverden!! Bare få det ut [:D], er så godt så [:D]

Er jo derfor vi er her FirstTime[;)]
Syns ikke du var negativ i det hele tatt og det er lov å være litt engstelig.
Er det både titt og ofte selv.

Nei, så koselig det skal bli med dette treffet!

Åh,, jeg fikk så store føtter i sted assa, når jeg rista på foten så dissa det. DET DISSA.
DA har man fått seriøst mye vann eller hur.
Det så ut som at jeg hadde forstuet foten, er like tykk rundt ankelen som leggen nesten.

ORIGINAL: Monicus

Åh,, jeg fikk så store føtter i sted assa, når jeg rista på foten så dissa det. DET DISSA.
Det så ut som at jeg hadde forstuet foten, er like tykk rundt ankelen som leggen nesten.

Åh,, jeg fikk så store føtter i sted assa, når jeg rista på foten så dissa det. DET DISSA.

Hehe.. du skulle bare sett meg monicus - har fått vann i ansiktet også nå, sånn pløsen vettu.. skikkelig sexbomb om dagen.. *nynner*
Ser for meg denna kroppen på Huk  HA HA!![:D] Moro er jeg jaggu i varmen også!

Har vært på møtet med the big guys på jobben - ikke lett - skulle helst hatt meg tilbake i går.. men å finne en avtale litt utenom det vanlige som er god for begge parter - nei det går ikke.. men å spørre meg allerede nå om jeg kan ta en jobb reise i sept. det gjør disse kara.+++ og få det igjen i fri dager neste år.. uten kontrakt/ikke skriftlig, det måtte vel være toppen??!! -  niks tror ikke det -
Blir fristet til å¨bli hjemme med poden 53 uker jeg da, mer og mer.. så får jeg ferien oppå der, så er han jo nesten klar for barnehage. Hva har dere tenkt forresten??

Pjus det er hot hot i dag, renner nesten bort - skal på storsenteret snart med svigermor - kjøpe gardiner til junior sitt rom,hun vil så gjerne sy dem da.Kos det!!

Gleder meg oxo til mafiamøte i morgen!

*løperåsersegispeilet* Ja, vann der og[&:]

Jeg har søkt om 10 mnd og 100% svangerskapspenger.
Ble litt stresset når jeg møtte ei venninne av meg i går for hun hadde ei lita prinsesse på 8 mnd. De er jo fortsatt baby jo.. så små[8|]
HAr lite lyst til å overlate babyen min til fremmede.
Samboer lurer på om ikke min mamma kan bo hos oss 3 dager i uken[&:]
HJELP!!! Håper vi får barnehageplass!!

ORIGINAL: Monicus

hihi du jeg kjenner meg igjen på beina dine. Sa det til sambo igår kveld att jeg kjenner det SKVULPER/DISSER på oversiden av foten...da er det snakk om litt vann...Husker ikke helt åssen bein jeg har lenger jeg.... Venninna mi som har to barn sa det var rart ..hun hadde masse vann i beina (foten, legger og lår)....dagen hun hadde født så hun rart på beina sine..kjente dem nesten ikke ijgen, alt vannet forsvant på ett blunk!! Deilig det da :)

Nå har jeg lasta ned Front Page så nå skal jeg begynne lage hjemmeside til tutta i magen. Håper jeg får det til. Prøvde meg sitte på hverandaen i solen men NYTTER IKKE..FOR VARMT!

Klems

Back
Topp