Skravletråd 12. juni

Monkaponka

Forumet er livet
God morgen vakre juli tupper.

I dag er det meldt 30 grader.. ååhhh.. jeg lengter hjem til kragerø.
Der kunne jeg bare tasse ut døra gå i 5 min. så var jeg på stranda.

Ja, ja.. Hva skjer i dag da?

Jeg får vel rydde litt og shine litt i heimen. Er nå back i 100 % sykemelding.
Og hjemmet har forfalt, kan ikke gi gubben kreditt for å holde like bra orden.
Men, det er vel sånn det skal være, de gjør så godt de kan[8|]

Ønsker dere alle en fantastisk dag!

Jeg har vært på jentetur i helga, og ble jo bare litt overraska da han faktisk hadde rydda lekerommet mens jeg var borte. Og resten av huset så ikke så verst ut heller (faktisk ganske så fint og strøkent). Har aldri vært borti maken!
I dag skal jeg rydde klesskapet mitt, ta ut alt som Fretex kan få, og legge resten på loftet (av det som ikke er sommertøy). Etterpå skal jeg til jordmor. Har tenkt meg en tur på Glassmagasinet, for å se om jeg får brukt et av gavekortene vi fikk til brylluppet[:D]
Men først må sønnen min stå opp, så jeg får fulgt han i barnehagen. Har ikke hjerte til å vekke han, han trenger all den søvnen han kan få stakkar.

Good morning shunshine`s

Jeg har kommet meg på jobb, ja har vært her en liten stund. Phu... Nydelig vær i dag, så jeg drar nok litt tidligere fra jobb.. Sambo jobber sen vakt igjen [:-][:-]
Så det blir meg hunden og lillejenta..

I morgen har jeg fri og skal til jordmor. Gleder meg. Lenge siden nå.. [:)]

God morgen[8D]
Nå har jeg aakurat levert på skolen, spist knekkebrød og lest avisen..
Idag skal jeg til akkupunktur og i møte med jobben, møte ang nårjeg kommer tilbake. Jeg vil gjerne ha ting og tang skriftlig i det "mannsdominerte sjefsjobbene" firma jeg jobber i, så jeg vet hva jeg kommer tilbake  til..
Monicus, hvor lenge trykker du på "puta" og hvor ofte??

Nyt solen jenter!

Åh, så deilig å se at det ble litt action her!

Sovnet litt igjen jeg[:D]
Er så rart hvordan vi mentalt forbreder oss til fødsel.
Lurer på hvor mange ganger vannet har gått og for ikke snakke om slimproppen og ja, det har vært noen fødsler og.[;)]

Minnimor:
Jeg masserer i hvertfall 5 min på hver fot. Ikke for lett, leste at man skulle bruke litt kraft. Ikke mye altså, men nok til at du kjenner det.
Gjorde det selv 3 ganger i går og sambo 1 gang.

hmm.. fikk litt lyst til å ordne med kontrakt osv selv..

Schnuppa: Er det fra onsdag av du starter ferien eller?

Mannen i huset gjør litt altså (støvsuger og rydder oppvaskmaskinen), men han er grusomt flink til å legge klær over alt. Rotekopp!!!
Joo.. så har han vasket badet 3 ganger (siden vi ble kjærester.... 3 år det)

Godmorgen herlige julidamer [:D]

Såååå herlig å våkne opp til solen, skulle ønske jeg hadde basseng i hagen, så jeg kunne ligge der og duppe i hele dag! Men - får nok nøye meg med å sitte på hverandaen. Mine planer i dag er - ingenting!! Herlig! Må bare få lille snuppa avgårde i barnehagen, så er det ro og stillhet her så mor får sovet litt mer [:)] (ikke noe å si på sovehjertet om dagen [;)])

I morgen bærer det avgårde til svangerskapskontroll, og jobb [:@]. Men har bare 3-4 dager med arbeid igjen, så er det helt helt fri til ruging [:D]. Skal bli godt!

Ha en glimrende dag!!

[:)]

God morgen.
Akkurat fått i meg frokost etter å ha kjørt barna til skolen.

Skal ikke gjør så masse i dag annet enn å kose meg i sola[:D]

Kansje jeg stikker innom jobben seinere.
Ha en knall fin dag alle sammen[:)]

God morgen alle!

Her er sol ute, og jeg skal nok ut å nyte den som best jeg kan i dag også. Må dra å handle litt uteblomster, det er liksom så kjedelig på verandaen. Skal bli fint med litt farger [:)]

Nyt dagen alle sammen!

Go morgen alle i hop[:D]

fint vær idag oxo [:D] kozli det , men håpe det ikkje bli før varmt!! e ikkje so glade i dinna varmen før tida [8|] hehe

Håpe dokke fe en kjempe fine dag alle i hop [;)]

Wæææææ...

Se på tickeren min[:D][:D][:D]
Siste rubrikken. JIPPI!!!!
Dette har jeg ventet lenge på, har hatt den fra rubrikk nr 2.

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: Monicus

Wæææææ...

Se på tickeren min[:D][:D][:D]
Siste rubrikken. JIPPI!!!!

OI OI OI!!! grattis[:D][:D][:D][:D][:D] *herreguddetnærmersegfaretruendevårtur*

Jaaaa... gurimalla så morsomt!!
Så at din hadde havnet der for noen dager sien, har ventet fælt nå!

Her er det kjempevær, men jeg tror ikke jeg orker være så mye ute i varmen. Er så svimmel i dag, kvalm og i dårlig form. Og det tror jeg skyldes varmen, ene og alene. Så nå skal jeg ta kjøleskapet (som er alt for fullt), og så skapet mitt!
I morgen er det jo jobb igjen. Begynner å skjønne at det ikke er mange ukene igjen nå. Så alt jeg har tenkt å gjør bør kanskje gjøres snart?

Jeg var på båttur 2 dager før sønnen min ble født. Men tror ikke det hadde noen innvirkning (det tror jeg andre ting hadde, hihi) for når ting satte i gang.

God shopping Chello!!!

Tror jeg må ut på en ny runde selv i løpet av uken[;)]
Gleder meg til å se bilder av hva du har kjøpt!!

Ha det kjekt på shopping [:D]

Åh, så deilig å se at det ble litt action her!

Sovnet litt igjen jeg[:D]
Er så rart hvordan vi mentalt forbreder oss til fødsel.
Lurer på hvor mange ganger vannet har gått og for ikke snakke om slimproppen og ja, det har vært noen fødsler og.[;)]

Minnimor:
Jeg masserer i hvertfall 5 min på hver fot. Ikke for lett, leste at man skulle bruke litt kraft. Ikke mye altså, men nok til at du kjenner det.
Gjorde det selv 3 ganger i går og sambo 1 gang.

hmm.. fikk litt lyst til å ordne med kontrakt osv selv..

Schnuppa: Er det fra onsdag av du starter ferien eller?

Mannen i huset gjør litt altså (støvsuger og rydder oppvaskmaskinen), men han er grusomt flink til å legge klær over alt. Rotekopp!!!
Joo.. så har han vasket badet 3 ganger (siden vi ble kjærester.... 3 år det)

Fra onsdag?? Nope uke 26 starter ferien min..
Leeenge til.. Gi meg motivasjon til å holde ut.. [:-]

ÅÅhh.. kommer du fra Langesund??
Der er jo skjærgården helt nydelig[;)] nesten naboer vi da[:D]
Hva er det vi har gjort lurer jeg noen ganger.. Flytte fra paradiset..ehh.. sommerparadiset kanskje, vinteren[:'(]

Schnuppa:

Ojojoj.. hvor skal man hente energien fra? Jeg er hjemme fra nå så jeg har litt til overs, sender dem over med ilbud

ÅÅhh.. kommer du fra Langesund??
Der er jo skjærgården helt nydelig[;)] nesten naboer vi da[:D]
Hva er det vi har gjort lurer jeg noen ganger.. Flytte fra paradiset..ehh.. sommerparadiset kanskje, vinteren[:'(]

Schnuppa:

Ojojoj.. hvor skal man hente energien fra? Jeg er hjemme fra nå så jeg har litt til overs, sender dem over med ilbud

Flotters , Fikk det og det hjalp noe.

Positive er: Har et godt og kjølig kontor.. [:D] Men sitter å ser på det nydelige været og alle som koser seg ute i det.. [:-]
Ja ja skal nok greie å holde ut disse ukene. Har jo dere.. [:)]

Gleder meg til å treffe deg og de andre i morgen.. [8D][8D]

ORIGINAL: *Maria*

trenger snorketips jeg og, men her er det jeg som snorker[:D] Ole Marius syter og klager fælt over det i hvert fall... og jeg våkner og er sår i halsen... Så da kan det jo være at kan har rett[8|]

Dette er helt normalt i slutten av svangerskapet.. [:D][:o]

ORIGINAL: Rosapute

GOD MORGEN JENTER!!

Nå har jeg også fått veltete meg ut av sengen gitt,hihi[;)]

Monicus: Skjønner godt at du savner Kragerø på slike dager som dette altså.. Jeg savner Laaaangesund, vil på stranden istdenfor å sitte midt i byen når det er såååå varmt altså..

Gud, så trøtt jeg er... noen som har noe tips mot snorking eller?? sambo snorker så sinnsykt hver natt og det gjør det ikke så lett for meg å sove gitt.. hvertfall ikke når jeg i tilegg våkner av at jeg må tisselisse og p.g.a. bekken...

Nei huff som jeg klager i dag, er egentlig veldig glad i dag jeg.. etterpå¨skal jeg kjøpe mange mange is,mmmm[:)]

Snorketips: Dunk i ham å be han snu seg på siden.. Virker hver gang hos oss.. [;)]

Back
Topp