skravletråd 12 juli

hei igjen..
så dere har kjøpt dere bil også monicus??
vi har kjøpt ny bil,,,,da vi ikke fikk den MINSTE barnevognen de hadde på butikken inn i bilen..!![:D][:D][:o]

så da kjøpte vi den vognen vi VILLE ha, og får den nye bilen fra fabrikken på onsdag neste uke....tok litt tid, for vi ville ha en knapp til å slå av airbagen i passasjersetet fremme,,,,greit når en av oss skal kjøre at langt stykke alene med småtten!!

legger ved et lite skrytebilde av en identisk bil med våres..
http://www.volvocars.no/models/v50/gallery/exterior/default.htm

hei jenter...

Endelig fikk jeg kommet en tur innom BV.. har vært på besøk hele dagen, så har ikke fått sjansen før nå..

Ellers har jeg begynt å få skikkelig stikkinger og tak spesielt i høyre side av magen/bekkenet.. har mye vondt på innsiden av lårene og, klarer så vidt å bevege meg[&:] Håper virkelig det skjer mer i løpet av kvelden.. jeg er veldig klar for det.. ellers blir det tur til jordmor i morra...

AB nå tror jeg det er din tur, sender over masse fødestøv!!

Førstegangsgravid, fyflate for en fin bil!!

jeg håper du har rett.. takk for fødestøv.. det mottas med stor takknemlighet[:D]

ja nå må det virkelig snart skje någe med deg ab,det e nesten sånn at eg begynne å bli utålmodige på dine vegne...
Glede meg te eg au kan gå ut på trilletur med bebisen min...he vore å gått lange tur nettopp ,va ute i en time og gjekk en del bakka...håpe at det hjelpe på i modningsprosessen[:)]

ORIGINAL: Monicus

Juhuuuu... vi har kjøpt oss bil i dag Denne bilen er vår på fredag.
Im so happy!!!

I dag har Kian og jeg vært på trilletur alene og det var så koselig!
Nå begynner mammarollen og bli bedre.

Til helgen skal jeg ta meg et glass hvitvin Chablis..namnam[:'(]
Må nok ta meg en pils også, for det har jo vært det største savnet.

Olalal! Så fin! Men er mer misunnelig med den vinen og øllen jeg dah..hihi...har jo bil selv så...
Hilsen tante tørst

se her FirstTime, nam nam[8D]

ORIGINAL: Monicus

Schnuppa, nå er det 2 uker igjen til termin[:D][:D]
Nå er det like før altså.
I dag betalte jeg for den stellevesken vet du, de sender den i dag.
Håper den er på posten i morgen eller overimorgen.

Monicus jenta: Grattis med ny bil.. Kjempe fin.. God plass er det i den også.. Godt for dere.. Å kult. kan bare glede deg til den kommer den stelleveska altså... [;)][;)]

Ja det er like før og nervene er i høyspenn.. he he. Alle tegn er gode tegn nå. Uansett om dem er vonde [&:][&:]

Stor klem til deg[:)]

Back
Topp